יום שני, 12 ביולי 2010

הוא לא יאכזב אותך!

Rexona מותג הדאודורנטים מבית יוניליוור מגיע לישראל! לאחר שכבש למעלה מ- 30 מדינות ברחבי העולם, מושק כעת המותג בישראל עם סדרת מוצרים המונה 24 פריטים - חציים לקהל יעד של גברים וחציים לקהל של נשים. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף, תחת המסר "הוא לא יאכזב אותך", באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בהשקעה כוללת של 12 מיליון ₪.

rexona

לדברי ענת גבריאל, סמנכ"ל חטיבת הקטגוריות הגלובליות ב"יוניליוור" ישראל: "תחום הטיפוח הינו אחד התחומים המרכזיים של פעילות יוניליוור בארץ ובעולם. כחברה מובילה בתחום, אנו מחויבים לחדש ולגוון כל העת תוך מתן מענה לצרכים המשתנים של קהל צרכנינו. בהיותנו חברה גלובלית, עומדים לרשותנו מותגים מובילים, מבוססים וחזקים אותם אנו יכולים להציע לצרכנים בישראל. Rexona הינו אחד המותגים הותיקים בעולם בתחום הדאודורנטים. אנו בטוחים כי השקתו בארץ תביא לידי ביטוי את העוצמה של יוניליוור העולמית וכי בדומה לעולם, יכבוש לו מקום מרכזי בקטגוריה ויחזק את מעמדה של יוניליוור בכלל בתחום הדאודורנטים."

שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ב"יוניליוור" ישראל, מוסיפה: "מותג Rexona הינו מותג הדאודורנטים המוביל בעולם. במחצית מהמדינות בהם פועל, ביניהן דרום אפריקה, מקסיקו, ברזיל, ארה"ב אוקראינה, שבדיה רוסיה ונורבגיה, מוביל המותג את המכירות בקטגוריה. אנו גאים לצרף אותו לנבחרת הדאודורנטים שלנו בארץ ובטוחים כי בדומה למדינות רבות בעולם, גם בארץ יבסס את מעמדו ויסייע לנו לבסס את מעמדנו כמובילי קטגוריית הדאודורנטים בישראל. Rexona מבטיח לצרכניו הגנה מצוינת. אנו בטוחים, כי לאחר שהצרכנים יתנסו בו, הם יצטרפו למיליוני המשתמשים בעולם המביעים בו אמון במשך שנים רבות."

Rexona פותח בשנת 1908 על ידי רוקח אוסטרלי ואשתו. מאז, כאמור, התפתח המותג והפך למוביל בעולם עם היקף מכירות של 1.16 מיליארד אירו בשנה. Rexona משווק בלמעלה מ- 30 מדינות (באנגליה ואירלנד משווק תחת המותג SURE ובארה"ב תחת המותג Degree) - ביותר ממחצית מהן הינו המותג המוביל במכירות. מגוון המוצרים תחת המותג כולל סדרות ייעודיות לנשים, גברים ונערות צעירות.

451px-Rexona_dan_korek_gas

יתרונם של המוצרים תחת המותג, הינו טכנולוגיה ייחודית – Body Responsive. במחקרים שערך המותג, זיהה צוות הפיתוח של Rexona כי הגוף מייצג שני סוגים של זיעה: זיעה הנובעת מחום וזיעה הנובעת ממתח נפשי. כל סוג נוצר בבלוטות שונות בגוף ולכן מייצר כימיקלים וריחות שונים. הנוסחה הייחודית של Rexona מספקת מענה בכל מצב ולכל סוג זיעה, בהתאמה לפיזיולוגיה של נשים וגברים. הרכיבים הפעילים בנוסחה, מעניקים בטחון והגנה ממשית לאורך זמן כנגד הזעה וריח לא נעים.

בנוסף, ממבחני אפקטיביות שערך המותג בתנאים שונים ובקרב אלפי צרכנים, עולה כי רקסונה מפחית יותר מ-40% מהזיעה בתנאי מעבדה המחמירים ביותר (יעילות כפולה מתקן AP של ה- FDA העומד על הפחתה של 20%). כמו כן, נבדקו המוצרים בתנאי חום קיצוניים ביותר של 58 מעלות (הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בכדור הארץ, בשנת 1922) ונמצא יעיל אף בתנאים אלה.

עם ההשקה מציג רקסונה סדרה של 24 דאודורנטים במגוון ניחוחות ובשלושה פורמטים:
12 מוצרים המיועדים לגברים בניחוחות אקטיב, קוואנטום, אקסטרים וספורט המוצעים בפורמט ספריי, רול און וסטיק.
12 מוצרים המיועדים לנשים בניחוחות כותנה, במבוק, טלק ומזין המוצעים בפורמט ספריי, רול און וסטיק.

המחירים:
מוצרי הספריי - 21.99 ₪ (תכולה: 175 מ"ל)
מוצרי הרול און - 21.99 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
מוצרי הסטיק - 24.99 ₪ (תכולה: 50 גר')

כאמור, השקת המותג, תלווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "הוא לא יאכזב אותך" אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט, ופעילות ייעודית במגזר החרדי. סרט הטלוויזיה יעלה בערוצים 2 ו-10 למשך 5 שבועות.

בינתיים, הנה מקבץ קטן של פרסומות שהעלה המותג ברחבי העולם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails