יום שלישי, 27 ביולי 2010

פאקו ראבן משיק בישראל את Lady Million – בושם חדש לנשים

scan0003

ב"פאקו ראבן" החליטו להמר על הזהב פעם נוספת והשיקו את Lady Million ("ליידי מיליון"), המקבילה הנשית לניחוח המוביל שלהם לגברים – הבושם "1 מיליון", שהושק בשנת 2008.

לרגל השקת "ליידי מיליון" בישראל, קיימה היום "לילית קוסמטיקה" – הנציגה הרשמית של בשמי "פאקו ראבן" בישראל, אירוע במתחם "קסטיאל" בתל-אביב, שקושט בכמה דגמי וינטאג' מפוארים של המעצב עצמו (כולל שמלת הזהב המפורסמת שלו), שהופיעו על מסלולי התצוגה המובילים.

27072010208 27072010211

27072010215חלק משמלות הערב של פאקו ראבן שקישטו את האולם

27072010217  27072010216ואיך אפשר בלי כיבוד טעים ושמפניה על הבוקר… 

הרעיון ליצירת שני הניחוחות החל בכך, שב"פאקו ראבן" חשבו מלכתחילה על זוג ראוותני, בעל אישיות חזקה. את ההשראה לכך, הם שאבו מהזוג המיתולוגי ברט לנקסטר ואליזבת טיילור, שחייהם הזוגיים סיפקו לא מעט סנסציות לעולם. השלב הראשון של הרעיון בוצע עם השקתו של הניחוח הגברי "1 מיליון", כאשר התכנון היה ליצור לו בת-זוג כמקבילה מושלמת. כדי להעניק לה אישיות עצמאית משל עצמה, בחרו בחברה לכנות אותה בשם דומה, אבל אחר, כיאה לאשה מבריקה וזוהרת בכל היבט שהוא ולא סתם תואמת לדמות המייצגת את הגבר של "1 מיליון".

לדעת החברה, הכינוי "ליידי" מבטא בתוכו בצורה מושלמת את האיזון בין אלגנטיות, שיקיות, נועזות ואמיצות. כדי להבין את מהות דמותה של "ליידי מיליון", הוצג בפנינו סרטון שכלל מונטאז' של שחקניות ונשים מפורסמות וחזקות, ביניהן אליזבת טיילור, פיי דאנוואי, טרי האצ'ר, ג'ניפר אניסטון, אווה לנגוריה, ליידי גאגא ועוד אחרות.

הדוגמנית דרי המינגווי, נינתו של הסופר המפורסם ארנסט המינגווי, נבחרה לככב כפנים של הבושם והיא תופיע בקמפיין הפרסום שיעלה בעתונות ובטלוויזיה. בחברה מסבירים, כי המינגווי נבחרה בשל היותה שונה מדמות הדוגמנית הקלאסית והמוכרת – היא בעלת אישיות חזקה ודינמית, המתאימה באופן מושלם לרעיון העומד מאחורי "ליידי מיליון". אשה, שאין גבר היכול לעמוד בפניה – היא בלתי מושגת בעליל, למעט (אולי) האחד והיחיד – הגבר הלוהט והכריזמטי של "1 מיליון" (שכידוע מגולם ע"י הדוגמן ההורס מאט גורדון).

27072010235 דרי המינגווי ל"ליידי מיליון" ומאט גורדון ל"1 מיליון"

בבואם לעצב את הבקבוק של הבושם, החליטו ב"פאקו ראבן" להמשיך בקו היוקרתי והיקר, אבל הפעם חשבו על משהו שיהיה חזק יותר מהבקבוק הגברי (שמגיע בצורת מטיל הזהב) ושתהיה לו אישיות משל עצמו – רק היהלום יכול להתחרות בזהב ובבקבוק של "ליידי מיליון" הצליח האמן נואה דושופו-לורנס (Noé Duchaufour-Lawrence - מקווה שלא עיוותי את שמו בתרגום לעברית) לשלב את שני החומרים יחדיו: הבקבוק מעוטר בפאות מעודנות, טכניקה הדורשת מיומנות וכשרון גדול בעיצוב אמנותי בזכוכית. בדיוק כמו ביהלום, גם לבקבוק הבושם אין בסיס אחד, אלא ניתן להניחו בזוויות שונות. כיפת הבקבוק בגוון מוזהב משלימה את העיצוב הארכיטקטוני והמיוחד שלו. את ההשראה לעיצוב, שאב דושופו-לורנס (מי שהיה אחראי גם על העיצוב של "1 מיליון") מיהלום הריג'נט, הנחשב ליפה ביותר בעולם ומוצג במוזיאון הלובר בפריס. אגב, הפקק המטאלי של הבקבוק מהווה גם חוט מקשר בין הבושם ושמלת הזהב המפורסמת של פאקו ראבן.

הבושם והשמלההבושם והשמלה המפורסמת 

ניחוחו של "ליידי מיליון" הינו פרחי-עצי רענן - הוא עובר מתווי ריח של פרחים רעננים, לעומק הניחוחות העציים המכשפים בעוצמתם. זהו ניחוח מלא חיים ונמרץ: כמו נקטר של פרחים הוא מעורר תאווה ומותיר אחריו שובל של ניחוח עדין אך עם הרבה נוכחות. תווי העליוניים – פרח הנרולי, תפוז מר ונגיעה של פטל; ליבו – תפרחת תפוז אפריקאי, יסמין ערבי וגרדניה ובסיסו – פצ'ולי, דבש וענבר. אגב, 19 חודשים עמלו על הרכבת הניחוח, כאשר נבחנו לא פחות מ-2,500 גרסאות שונות, עד שנבחרה הפורמולה הסופית!

הבושם "ליידי מיליון" ישווק בשני גדלים: 50 מ"ל (419 ₪) ו-80 מ"ל (549 ₪) – שניהם בגרסת או.דה.פרפיום, יחד עם מוצרים משלימים כמו קרם גוף (150 מ"ל – 169 ₪), דאודורנט וג'ל רחצה. את הבושם והמוצרים הנלווים, ניתן יהיה להשיג החל מהשבוע השני של חודש אוגוסט, ברשתות הפארם השונות בארץ ובפרפומריות נבחרות.

מוצרים נילווים: קרם גוף, ג'ל רחצה ודאודורנט

אגב, כדי להוסיף על הנופך היוקרתי של הבושם ולהעצים את האסוציאציה הנלווית לו, בסיום האירוע הוענק לכל אחד מאיתנו מפתח, אשר באמצעותו התבקשנו ליטול את תיק העיתונות מתוך לוח כספות, שעמד בצד האולם...

27072010210קיר הכספות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails