יום שני, 26 ביולי 2010

ד"ר קליין מציע מתיחת פנים בהרדמה מקומית: מותחים והולכים הביתה!

בתחילת דרכם היו ניתוחי הפנים מסורבלים ומורכבים ולא פעם שיוו למנותחת מראה 'מתפלא', מתוח מדי ולא טבעי. היום, מדובר כבר באופרה אחרת ובניתוחי פנים מ'הדור השלישי'. כיום, מגוון גילאי הנשים שפונות להליכים מסוג זה הוא עצום, הטווח נע בין 35-80. הנשים הבוגרות מרגישות שהעור הרפוי והצוואר המקומט מפריעים להן בשגרת החיים העמוסה, בעיקר כי כיום, הן ממשיכות לעבוד, לבלות, פוצחות בקריירה שנייה ואף מתחילות מערכות יחסים חדשות - ואינן רוצות שעור פניהן 'יסגיר' אותן.

CIMG0011 (Custom)

כיוון שנשים לא מעוניינות, כאמור, להמתין עד שעור הפנים ייפול, הן דורשות פתרונות בשלבים מוקדמים. לאור הביקוש, פיתח ד"ר דב קליין שיטה חדשה למתיחת פנים, המכונה SOFT LIFT (מתיחה רכה). מדובר בטכניקת ניתוח שונה שנעשית בהרדמה מקומית. בשיטה זו, המטופלת עוברת את הניתוח בצורה קלה שאינה מצריכה אשפוז לילה, וניתן ללכת הביתה בסיום הטיפול. בנוסף, אופן ההחלמה של המטופלות שעוברות ניתוח זה בשיטה זו, הוא מהיר - שבוע החלמה בבית הינו מספיק ולאחר מכן, המטופלת חוזרת לשגרת חיים רגילה.
בשיטה זו גם יתר חלקי הפנים נראים נפלא, כאילו עברו טיפול מלא. שיטה זו מחדדת את חיטובי הפנים שאבדו עם הגיל ומונעת צניחה עתידית.

את מתיחת הפנים בהרדמה מקומית ניתן לעבור במרפאה של ד"ר דב קליין. על מנת להגיע לתוצאות שיפחיתו מספר רב של שנים מפניה של המטופלת, ד"ר קליין בודק כל מקרה לגופו, מעניק ייעוץ ממוקד ומרכיב עבור המטופלת תוכנית שמתאימה במיוחד בשבילה. תוכנית זו כוללת: שמירה על פרופורציה נכונה - מתיחת העור והסרת עודפים, הדגשת תווי הפנים, הרמת המצח והרמת הצוואר .היום כבר לא מדובר במתיחה, אלא בפיסול אמיתי- אמנותי, שמקנה לפנים את המראה והמבט הטבעי.

לאתר של ד"ר קליין: http://www.drklein.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails