יום ראשון, 18 ביולי 2010

לקראת ט"ו באב: כיצד תישמרי על מראה רענן ו"מתוקתק", גם אחרי נשיקה לוהטת?

יום האהבה- טו באב

יום האהבה זהו בדיוק היום בו כולנו רוצות להיראות הכי יפות שאפשר. עם השקת עמוד הפייסבוק החדש של לוריאל פריז ואווירת הרומנטיקה באוויר, מזמין המותג את הגולשות להתאהב ולהרגיש נאהבות באמצעות טיפים שידריכו אותן כיצד להיראות יפות וזוהרות ואיך להיראות "מתוקתקות" ומסודרות גם לאחר נשיקה סוערת.

שרון גוטליב, מנהלת הדרכה של המותג לוריאל פריז, מעניקה טיפים ועצות לט"ו באב:
תחילה, כדאי לקבל השראה מהטרנדים של הקיץ הקרוב ולשמור על מראה צבעוני, פרחוני עם צבעים מפתים ועוצמתיים.

מומלץ להשתמש במייק-אפ קליל, המעניק כיסוי מושלם אך לא כבד על הפנים. מייק-אפ טרו מאץ' רול-און של לוריאל פריז עם הגלגלת, מסייע ברידוד החומר ומעניק לעור הפנים כיסוי דק וטבעי ומראה מאט ללא "אפקט מסיכה". 

למראה מהפנט ונשי כדאי לבחור בצללית בצבעים דומיננטיים וחושניים: סגול, טורקיז או כחול. את הצללית יש למרוח על הגלגל התחתון של העין ומעט מתחת לריסים התחתונים ולהוסיף מסקרה שחורה בנדיבות. ניתן להשתמש בצללית קולור אפיל כרומו אינטנס 180 גוון purple obsession.

3

ללחיים, ניתן להשתמש בסומק אפרסקי חם וסמוק, או בברונזר למראה שזוף וחם באווירת קיץ לוהט.

לסיום, השפתיים במראה מלא ובשרני, מלוחח היטב ובגוון בהיר-טבעי עם זקיק צבע סמוק של ורודים/דובדבן/ סגולים. גלוס גלאם שיין 6 שעות מספר 500 Blush Mania / מס' 200 Mauve יתאימו למשימה.

להשלמת המראה, ניתן לצבוע את הציפורניים עם לק צבעוני במיוחד בצבעי ורוד פוקסיה/סגול. לק רזיסט אנד שיין טיטניום מס' 151 GlamPurple או PunchyPink 555 יכולים להיות מושלמים לצורך כך.

עוד לא הבנתן איך להתאפר? שרון גוטליב המקסימה מדגימה לכם את כל התהליך בסרטון הבא:

תגובה 1:

  1. חיפשתי משהו כזה בנרות לקראת ולנטיינס דיי שלצערי כבר עבר. הצבעים בתמונה הראשונה כל כך חזקים שאי אפשר להתעלם מהם! תענוג, חבל שלא מצאתי את זה לפני, אחלה פוסט, אהבתי מאוד.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails