יום שישי, 2 ביולי 2010

LANCOME משיקה מייקאפ חדש - Teint Miracle

כמו שדיווחתי לפני כמה ימים, לנקום עומדת להשיק בתחילת ספטמבר 2010, מייקאפ חדש בשם Teint Miracle, שפיתוחו נמשך 10 שנים (!!!). הנה פרטים נוספים אודות המוצר:

2

במהלך פיתוחו של המייקאפ, הפוקוס של אנשי לנקום היה על כיצד העור סופג ומשקף את האור וכיצד התהליך מספק מראה בריא וזוהר כשאנחנו צעירים, אך פוחת ככל שאנו מתבגרים והעור מאבד מלחותו.

המייקאפ "טיינט מירקל" מועשר בתמציות ורדים ומכיל 40% יותר מים (אך עדין פי 10 פחות ממיקאפים "מסורתיים" אחרים). יש לו פיגמנטים ביופטיים (bioptic) המוסיפים לו אור וזוהר וכן רכיב נוסף בשם Byron – מעין נוזל כסוף (בכמות קטנה פי 5 מאם הפנינה הנמצאת בכל שאר המייקאפים האחרים), המעניק זוהר מקסימלי לשטח עור הפנים.

לדברי החברה, מבין 450 נשים שניסו את המוצר, 84% מהן הבחינו כי הזוהר הטבעי של העור שלהן חודש, 89% הבחינו כי עורן קיבל כיסוי מושלם בעל אפקט טבעי לחלוטין ו-90% טענו שעורן היה רווי בלחות.

מקריאה בין השורות, ניתן להבין שהמייקאפ אינו מיועד לעור צעיר. למעשה, הוא נועד לחקות תכונות של עור צעיר. המייקאפ מגיע עם 15SPF והמון רכיבי לחות, וכמו שזה נראה – עם כיסוי טבעי ביותר, מה שמצביע כמתאים לקבוצת גיל משתמשות של 30+ (תסכימו איתי בוודאי, שאין משהו מבגר יותר מאשר מייקאפ שנראה כמו מסיכה).

את המייקאפ ניתן יהיה להשיג בשמונה גוונים שונים.

יחד עם המייקאפ יושקו שני מוצרים נוספים: Miracle Éclat Base – פריימר/סרום ו- Miracle Touch Complexion Corrector – טוש קונסילר להארות וטשטוש פגמים בעור.

1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails