יום חמישי, 29 ביולי 2010

"טבע ישראל" ו- Ahava מציגות: Clineral - סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים המשלבים טיפול וטיפוח של העור

לראשונה, "טבע ישראל" נכנסת לתחום הדרמו-קוסמטיקה ומשיקה בשיתוף עם חברת "Ahava" את המותג Clineral סדרת מוצרי טיפוח לעור, שפותחה על-מנת לתת מענה לתחזוקה נכונה יותר של העור עבור אנשים עם בעיות עור כרוניות כגון: אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה, פסוריאזיס, אקזמה וכף רגל סוכרתית.

clineral

השם Clineral מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה, קרי: סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקה קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססת על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח, בשילוב תמציות צמחים.
כמו כן, מעיד השם על השילוב שבין החברות: טבע - חברת התרופות המובילה בישראל ובין המובילות בעולם, אשר מחקר קליני הוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה; ו- Ahava – החברה שמביאה את סגולות ים המלח, המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי.

לדברי הדר מרחב נאמן - מנהלת יחידת שיווק תרופות ללא מרשם (otc) ומוצרי צריכה ב'טבע ישראל': "אחד הערכים המרכזיים שעולים בבדיקה מקהל הצרכנים בישראל הוא הביטחון בחברת טבע ובמוניטין שלה - מרכיב חיוני במסגרת החשיבה האסטרטגית על המיזם החדש. למרות צמיחתו של תחום הדרמו-קוסמטיקה בישראל, שוק זה עדיין קטן יחסית והמוצרים הקיימים בו אינם מובחנים דיים מבחינת הצרכנים. חלק מהחדשנות של המיזם הינו בזיהוי צורך אמיתי למוצרים, שיהוו פיתרונות ספציפיים ואיכותיים. השילוב בין טבע ישראל ו-Ahava, יוכל לתת ערך מוסף לצרכנים עם בעיות עור, תוך מינוף המשאבים הטבעיים האיכותיים של ים-המלח והמובילות והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זה, על-מנת ליצור מוצרים עם בידול מובהק שיאפשר הובלה בנישה שזוהתה כצורך".

סדרת קלינרל

סדרת המוצרים יוצרה במיוחד עבור 20 האחוזים מאוכלוסיית ישראל - גברים נשים וילדים, הסובלים מבעיות עור. על פי המחקרים, מספר הסובלים מפסוריאזיס עומד על כ-100 אלף, מאטופיק דרמטטיס סובלים כ-200 אלף ילדים בישראל, לכחצי מליון ישראלים יש אקזמה ולכ-300 אלף איש יש סבוריאה. בישראל מאובחנים כ-400 אלף חולי סוכרת בישראל.

במהלך פיתוחה של הסדרה - שנמשך כשלוש שנים - הושם דגש על הצד התחושתי. כתולדה מכך, פותחו מוצרים בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה ונטולי בושם. כמו-כן, נבדקה במחקרים האפקטיביות של המוצרים הקוסמטיים, כלומר יכולתם להקל על הסימפטומים שאותם חווים הצרכנים הרלוונטיים. הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור באמצעות ליחוח, שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים. פעולות אלו מהוות נדבך נוסף וחשוב בטיפול ומובילות לשיפור איכות החיים: הרגעת העור, לשיכוך הסימפטומים ולשיפור מראה העור.

הסדרה, המכילה בשלב זה 8 מוצרים ועתידה להתרחב בהמשך, מבוססת על שילוב ייחודי של תמצית מינרלים ובוץ ים המלח, המשפיעים על התחדשות העור ושומרים על הלחות התורמת לשיקום ושימור מבנה העור. בנוסף, מכילים המוצרים תמציות צמחים עם תכונות אנטי מונעות גירוי ואנטי דלקתיות. ייחודה של הסדרה, מעבר לרכיבים הייחודיים לה, הוא ביכולתה לתת מענה פרטני, באמצעות תכשיר ספציפי לה:

X-ZEMA קרם טיפולי לכפות הידיים: מסייע בהפחתת גירוי, יובש ותחושת גרד (תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 60 ₪).

PSO קרם גוף טיפולי לעור: מסייע בהפחתת תחושת גרד ויובש ומותיר את העור נקי מקילופים (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 120 ₪).1

PSO קרם טיפולי לעור המפרקים: מסייע בהפחתת תחושת גרד, יובש וקילופים בעור (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 65 ₪).

SEBO קרם טיפולי לעור הפנים: משפר את מראה העור, מסייע בהפחתת אדמומיות ומרגיע גירוי (תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 75 ₪).

SEBO ג'ל ניקוי טיפולי לעור הפנים: מסייע בהפחתת אדמומיות וגירוי באזורים בעייתיים בעור הפנים (תכולה: 75 מ"ל, מחיר: 50 ₪).

TOPIC קרם גוף טיפולי לעור: מסייע בהפחתת תחושת גרד, גירוי, אדמומיות ויובש. מתאים לתינוקות מגיל 0 (תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 120 ₪).

D-BETIC קרם טיפולי לעור כף הרגל: מסייע בהפחתת יובש וחספוס העור ומשקם את רכות העור ושלמותו (תכולה: 125 מ"ל, מחיר: 55 ₪).

D-BETIC ג'ל גרגרים טיפולי לעור כף הרגל: מסייע לקילוף שכבת העור היבשה, מחליק את העור ומשקם את שלמותו (תכולה: 100 מ"ל, מחיר: 60 ₪).

כל מוצרי הסדרה היפואלרגיים, אינם מכילים סטרואידים, בישום, פרבנים, SLS.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת המובחרים.

עוד על הסדרה החדשה Clineral, בסרטון הבא ממסיבת העיתונאים לרגל ההשקה (פס הקול מתחיל בדקה ה-1:22):

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails