יום שישי, 2 ביולי 2010

GIORGIO ARMANI משיק את תמצית האושר החדשה לאישה - ACQUA di GIOIA

acqua-di-gioia43

מעצב העל ג'ורג'יו ארמני, משיק בימים אלה בעולם ובישראל את אקווה דה ג'ויה - הבושם החדש לאישה. אקווה דה גו'יה חוגג עם הנשים והטבע ומציע תמצית אושר חדשה, המעוררת את כל החושים. הבושם נוצר בהשראת איים רחוקים, שם אוהב ג'ורג'יו ארמני לנוח ולהתחדש, במקום בו מי הגשם ורסיסי הים מתערבבים יחד ויוצרים ניחוח רענן של הטבע במיטבו.
באקווה דה ג'ויה יסודות טבע עוצמתיים, המזכירים דמות אישה חזקה, רגועה, בעלת רוח חופשייה, אישה החיה בהרמוניה מושלמת עם הטבע.

תחושה מענגת של רעננות, מופיעה כבר בתווי הצמחייה הראשונים, בזרם משכר וריחני של עלי מנטה כתושים עם קליפת לימון פמונלי איטלקי, הנקטף בפריחה הראשונה. התחושה מועברת לתו המים, צלול ועדין הנוצר מניחוח יסמין מים המעניק לבושם ביטוי מתוחכם לא צפוי.
בבסיס הבושם, אקווה דה ג'ויה נושא את סימן ההיכר של מים, הנמצאים באדמה ונחשפים על ידי עץ ארז ריחני עם נגיעות של סוכר חום מענג.

Aqua di Gioia official packshot

עם הקווים המעוגלים ובהשראת הטבע, יצר ג'ורג'יו ארמני את הבקבוק של אקווה דה ג'ויה, המשלב את גלי הים וגוף האישה בבקבוק זכוכית עבה ושקופה, דמוי טיפה בודדת.
העיצוב האורגני והטהור הוא התגלמות מודרנית של הידור ונשיות, הנולד כתוצאה מהחיפוש הבלתי פוסק של ארמני אחר נשיות ואסתטיות. בסיס הבקבוק כעלה מבריק ואלגנטי, התבוננות בצידו חושפת מראה כשל טיפת מים רעננה ואילו פניו כמעין חלוק נחל אדמתי.

מחיר מומלץ לצרכן:
50 מ"ל – 463 ₪
100 מ"ל – 592 ₪

להשיג בנקודות המכירה של ארמני; ברשת סופר - פארם, המשביר החדש לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails