יום ראשון, 18 ביולי 2010

לקראת ט"ו באב: שלל מבצעים רומנטיים

1a

בעוד כשבוע (ליתר דיוק, ב-26 ביולי) נחגוג את ט"ו באב, הלא הוא חג האהבה היהודי. לרגל המאורע, מציעים לנו הרשתות והמותגים השונים שלל מבצעים והנחות שוות. ריכזתי עבורכם כמה מהם:

ברשת ל'אוקסיטן תוכלו למצוא מארזים מפנקים ורומנטיים לשני בני המינים:

לה - מארז מפנק מסדרת הרוז, הכולל: 
חלב גוף רוז- 250 מ"ל2
ג'ל רחצה רוז- 250 מ"ל
או דה טואלט רוז – 20 מ"ל
סבון רחצה רוז- 50 גרם

לו - מארז מפנק, הכולל:
ג'ל רחצה- 250 מ"ל
סבון רחצה- 100 מ"ל
אפטר שייב- 75 מ"ל

המחיר לכל מארז הינו 199 ₪.
ניתן להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ או בחנות המקוונת באתר – www.loccitane.co.il.

* * *40-31185-CallPerfume_CatalogImage

ברשת "כלפרפיום" מאפשרים לכם מעתה לפנק את יקיריכם בבושם יוקרתי גם באמצעות שליחת כרטיס מתנה אישי הישר לביתם. לרגל ט"ו באב, מעניקה הרשת מבצע מיוחד - 10% מסכום הטעינה במתנה בכרטיס, כדי שתוכלו לפנק ובגדול !!! הכרטיס ניתן למימוש באמצעות המוקד הטלפוני ובאתר האינטרנט בלבד. תוקף המבצע עד ה-2/8/10. 
אגב, באתר החברה תוכלו למצוא מאמר נפלא בנושא "ניחוחות ורגשות" – מומלץ!

* * *משביר1

המשביר לצרכן יוצאת במבצע במחלקת הקוסמטיקה: עד 30% הנחה על מוצרי איפור וטיפוח יוקרתיים שבמבצע. בין החברות המשתתפות במבצע תוכלו למצוא את: סיסלי, גרלן, ארדן, גיבנשי, שיסיידו, לה פררי, לנקום.
המבצע בתוקף עד 31/7/10.

* * *

ברשת "Body shop" לטיפול ופינוק מהטבע, מציעים חודש רומנטי ומפנק במיוחד עם מבצעים על מוצרים מיוחדים לחגיגת אהבה מושלמת:אוירה אסיאתי בודי שופ
· שמן מסאז' מסדרת תרבויות הספא ב-49.99 ₪ (במקום 77.99 ₪!)
· ג'ל מסאז' מסדרת תרבויות הספא ב-49.99 ₪ (במקום 66.99 ₪!)
· קרם מסאז' מסדרת תרבויות הספא ב-44.99 ₪ (במקום 66.99 ₪!)

בנוסף, תוענק הנחה של 25% על כל סדרת הגלידות.
תוקף המבצע: 14/08/10-07/07/10 והוא מתקיים בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ.

* * *

עוד רעיונות נפלאים למתנות רומנטיות:

קרין אנגל, המאפרת והבעלים של בית BLUSH - העוסק באיפור ויופי, משווקת בימים אלה כרטיס מתנה מעוצב ומסוגנן (כולל מעטפת שי), המקנה למקבלת אותו, איפור יופי בכל עת שתחפוץ (כמובן, בתיאום מראש). את המראה האיפור המועדף עליה תוכל לבחור ולהזמין מתוך קטלוג איפור יופי מקוון, יחיד מסוגו בישראל, המופיע באתר של BLUSH

שוויו של כרטיס המתנה: 140 ₪ (בעוד שמחירי האיפור נעים בין 120- 180 ₪) וניתן לרכוש אותו בסטודיו (רחוב ירמיהו 27 תל אביב) או ישירות דרך קרין אנגל (בטלפון: 054-4432250).
אגב, כל מי שתממש את האיפור בסטודיו, תהיה זכאית גם לפן ב- 30% הנחה והטבות נוספות אחרות.

* * *nivea

מותג היופי והטיפוח NIVEA מציע קולקציית איפור סקסית במיוחד, שהושקה בשיתוף פעולה עם מעצבת ההלבשה התחתונה ואייקון האופנה שנטל תומס. הקולקציה כוללת שפתונים, צלליות וסומק בעיצוב מקסים ומפתה: איור של לנז'רי על הסומק וחור מנעול על אריזת הצלליות, כשעל הצללית עצמה ניתן למצוא תבליט של מפתח...

* * *

ומה יכול להיות נפלא יותר מבילוי זוגי בספא רומנטי ומפנק?

אחד כזה תוכלו למצוא ב"ספא גימל", המזמין אתכם לחגוג את הרומנטיקה עם כל החושים, ופותח את דלתות הספא לאוהבים שמחפשים אווירה אחרת לחגוג את חג האהבה הישראלי. במסגרת חגיגות ט"ו באב בספא תזכו ליהנות משי גורמה של מארז שוקולדים איכותיים, ואפשרות ליהנות מהחבילות הזוגיות במחירי מבצע זוגיים – הפותחים לכם צוהר לתרבות המרגוע והחושניות מהמזרח וממערב, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערביים הרומנטיות:IMG_0210

* תשוקת המזרח לאוהבים - חבילה הכוללת שעה שלמה של עיסוי איירווידה משותף, עוד חצי שעה עם עיסוי משלים לבחירה המפנק את כפות הרגליים, הידיים, העורף, הפנים והקרקפת וסיום מרענן במיוחד של חצי שעה בג'קוזי או אמבט חלב ממסורת אפרודיטה. כדי שהחוויה תהיה מושלמת צוות הספא ישמח להגיש לכם גם ארוחת בוקר מפנקת, הכוללת גם שתייה חמה וקרה ואפשרות לשהייה חופשית במרחב המרגיע של הספא (המחיר: 790 ₪).

* אינטימיות בספא גימל - לקראת ט"ו באב אתם מוזמנים לצלול לעולם שכולו אינטימיות ומרגוע. בספא גימל מזמינים אתכם לפתוח את הבוקר בצוותא, עם שעה שלמה של עיסוי קלאסי (לבחירתכם), עוד חצי שעה של טיפול פנים מפנק ומרגיע לאישה ועיסוי משלים המוצע לגבר. לאחר מכן, תוכלו להיפגש שוב לטבילה בת חצי שעה בג'קוזי פרטי ואינטימי, עם שתי כוסות יין או שמפניה שמחכות לכם על השפה, נרות עמומים ואווירה רומנטית וממכרת. לסיום חוויה מושלמת, צוות הספא ישמח להגיש לכם ארוחת בוקר זוגית מפנקת או צלחת מפירות העונה לבחירתכם, לצד אפשרות לשהייה חופשית במרחב המרגיע של הספא (מחיר: 850 ₪).ספא גימל - מרכז שוסטר רמת אביב צילום דן פרץ

במרכז הספא גימל מחכות לכן קוסמטיקאיות מובחרות, המציעות את כל הדרוש להחזרת האיזון לעור ושמירה על הטיפוח האישי: פדיקור, מניקור, סידור גבות, איפור, שעוות וטיפולי יופי נוספים הניתנים על ידי קוסמטיקאיות מדופלמות בלבד. למי שרוצה קצת לחזק את השיזוף לקראת הקיץ מחכה חדר שיזוף אינטימי עם צבע בהתזה, לצד אפשרות לפינוק זוגי באחד מחדרי הטיפולים, המציעים את כל מבחר טיפולי ספא.

לפרטים והזמנות: ספא גימל - רח' אבא אחי מאיר 23, מרכז שוסטר, רמת אביב ג',
טל': 03-7447164. שעות פתיחה: א'-ה' 22:00-09:00 ו' 18:00-09:00 (פתוח גם בשבת)

רק אהבה לכולכם!

2 תגובות:

  1. לא ספא ולא טיפול,פשוט קטסטרופה. בעלת המקום סימה או שימחה היא אישה דוחה רודנית עם התנהגות מתחת לכל ביקורת גם ללקוחות וגם לעובדים בספא. עלי לציין שאני מבקרת במרכזי ספא לעיתים קרובות מאוד ונהנית מטיפול מקצועי ומרגיע.הגעתי לספא גימל לקבל טיפול ,בעלת המקום הייתה מחוץ לספא וצעקה על כולם מסביבה,המתנתי כחצי שעה לטיפול מקצועי ולבסוף לאחר שפניתי אליה וקיבלתי צעקות בנוסח ''מה אני חייבת לך משהו?'' הספא הזה שלי ואני יחליט כמה זמן את תמתיני עד לטיפול בצעקות לכל כיוון ולכל מי שעמד כשני מטר מהאישה האיומה הזאת ולאחר עוד כרבע שעה של ויכוחים מכל עבר ולכל עבר סוף סוף נבחר מטפל בשם ''דימה'' כנראה עולה חדש מברית המועצות שהסביר לי שצריך להישאר עם תחתונים ולשכב על הבטן.מה אגיד ומה אספר לא טיפול ולא ספא, הסדינים במיטה היו מלאים שמן ומוכתמים המגבות היו מלוכלכות בכתמים שחורים וכאשר אמרתי זאת ''לדימה המטפל ' הוא אמר שהחליף את המגבות והסדינים בעצמו עד שלבסוף לאחר בקשות רבות הסכים להחליפם. הטיפול היה מהגרועים ביותר שחוויתי, אם לא הגרוע ביותר.לאדם זה בשם ''דימה'' אין שום מוסג בטיפולי גוף ובעיסוי מקצועי וכנראה קיבל את הכשרתו מספר זול שכנראה כלל לא טרח לקרוא אותו ביסודיות ועד הסוף,לא היה לו מוסג איך לטפל באדם שהגיע לקבל טיפול בספא,הוא התחיל את הטיפול בצד שמאל ומיד עבר לצד ימין עבר שוב לצד שמאל ירד לרגלים עלה שוב לצד ימין ולאחריו שוב לצד שמאל עבר לכפות הרגליים חזר לצוואר הפך אותי על הגב התחיל מהזרועות עבר לכפות הרגליים חזר לצוואר וחוזר חלילה כאשר כל הטיפול כביכול מתבצע בתזזיות ובאופן ממש מזעזע עד שלבסוף ממש עזב את החדר מבלי להודיע לי שהטיפול הסתיים .מה אגיד לכם יצאתי משם ממש במצב של תחושת הונאה וכשמסרתי זאת לפקידה היא אמרה לי לפנות לסימה או שימחה.נמנעתי מלפנות לבעלת המקום כי ידעתי מה תהיה תגובתה,ראו הוזהרתם.

    השבמחק
  2. מקום לא ראוי לטיפול אפילו לא לכאלה שלא יודעים מה זה ספא ולבני אדם בכלל ואפילו לא לחיות הבית.
    המקום ממוקם בחניון תת קרקעי מעופש,בכניסה למקום אפשר להריח את ריח העובש הכבד וריח החלודה שנידפת מהרצפה.כאשר נכנסים פנימה לתוך המקום ריח הביוב הרע תופס מקום מרכזי ומשרה אווירה מימי הביניים של אירופה השחורה.כנראה שיש במקום זה מעבר לכל הסכנות הבריאותיות האורבות לציבור גם גז ראדון שהוא מאוד מסוכן וגורם לסרטן. כי לאחר כרבע שעה של שהיה במקום מרגישים בבירור את חוסר החמצן וקשיי הנשימה והסחרחורות הנלווים בנוסף לכל הזוהמה והסכנות הבריאותית שהמקום מציע לכל מי שמבקר במקום. בנוסף המקום עצמו מטונף - המים לשתייה לא מינרליים, היין שנותנים שם ממוחזר -שופכים את שאריות היין מהכוסות של הלקוחות לתוך בקבוק ונותנים את השאריות ללקוחות הבאים בתור,המקלחות מלוכלכות ובעלי ריח ביוב וחלודה, השירותים ממש אסון,לא מחליפים מים בגקוזי והלקוחות נכנסים לגקוזי אם אותם המים שלא הוחלפו כשבועיים שלושה ואולי גם חודש ימים.חדרי הטיפולים ממש מזוהמים עם כל המשתמע מכך,הטיפולים במקום הם מהגרועים ביותר, ממש סכנה לציבור - הם אינם מקצועיים וחובבניים ועלולים להזיק למטופלים כי המטפלים אינם מקצועיים ואין להם שום ידע בטיפולי גוף ואינם מורשים לטפל באנשים. חוץ ממטפל אחד או שניים כל המטפלים במקום בלי הכשרה מקצועית ומהווים סכנה לציבור הלקוחות.ולבסוף ''בעלת המקום'' סימה, היא כפי הנראה סובלת מבעיות נפשיות מאוד משמעותיות ועליה לקבל טיפול באופן דחוף -היא צורחת כל הזמן גם על הלקוחות וגם על העובדים במקום וגם אם יש ללקוחות ביקורת על המקום והטיפולים היא תמיד מנסה להצטדק והתייחסותה היא ברוטלית וברמה של שוק ואנשים שגדלו במעברות ועדיין לא התפתחו דיים ונשארו ברמה של כיתה ג.אישה כזו כו מזיקה לסביבה עד שכל מי שבה אתה במגע עלול להיפגע.אני למקום מביש זה לא אחזור ומה אתכם?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails