יום חמישי, 22 ביולי 2010

לשחרר את האלילה שבתוכך

4

בין אם המראה השזוף והבריא הושג על ידי חשיפה זהירה לשמש או בעזרת מוצר לשיזוף עצמי, עור שזוף וזוהר גורם לאישה להרגיש חושנית ומפתה. בהשראת כוחה של השמש, אסתי לאודר מציגה אוסף חדש של מוצרים סקסיים, יוקרתיים ומפתים לעור הפנים והגוף בסדרת השמש המצליחה שלה - Bronze Goddess:

estee lauder bronze goddess skincent and body lotion photo dan lev .jpg

קרם גוף ESTEE LAUDER LUMINOUS BODY LOTION - תחליב נעים במיוחד למגע העור, בעל מרקם קליל ונעים למריחה, מעניק לעור מראה זוהר ובריא עם ברק עדין, ובעל ניחוח חושני ועדין ככל מוצרי סדרת השמש של אסתי לאודר.
תכולה: 200 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪

ספריי מבושם מרענן לגוף BRONZE GODDESS SKINCENT - ספריי מרענן ומבושם לגוף בניחוח החושני והמיוחד של סדרת השמש של אסתי לאודר. ניתן לרסס על כל הגוף.
תכולה: 100 מ"ל
מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪

קמפיין הפרסום החדש לאוסף אלוהי זה צולם ע"י הצלם קרייג מק'דין בלוס אנג'לס, קליפורניה, ומופיעה בו דוגמנית העל קרולין מרפי, נחה בבגד ים שחור מפתה, עורה השזוף המלוטש והאיפור הלוהט והנוצץ מגלמים בתוכם באופן מושלם את תמצית האוסף Bronze Goddess.

כאמור, מוצרי הגוף לבישום ולחות BRONZE GODDESS מצטרפים לסדרת השמש של אסתי לאודר, הכוללת אוסף של מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף ומוצרי שיזוף עצמי לעור הפנים ולגוף וכן ברונזר לאיפור.

להשיג בנקודות המכירה של אסתי לאודר ברשתות השונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails