יום שלישי, 20 ביולי 2010

CHIC במהדורת קיץ מיוחדת בסימן 100 שנים לעיר תל-אביב

מחווה מרגשת של יצרנית הלקים הישראלית CHIC לעיר תל-אביב, המציינת 100 שנים להיווסדה, באה לידי ביטוי בהשקת קולקציית לקים צבעונית הזוכה לכינוי TLV SUMMER – קיץ תל-אביבי.

את הקולקציה מרכיבים 6 גוונים שנבחרו בהשראת האורבאניות התוססת והדינאמיקה הצעירה של "עיר ללא הפסקה", המזמנת חוויות מגוונות בכל שעות היממה. גוונים צעירים, תזזיתיים ומזמינים עם נוכחות בלתי-מתפשרת, מאוגדים בקולקציה ססגונית מרהיבה לעונה החמה.

TLV

גם שמות הגוונים המרכיבים את הפלטה הצבעונית בעלי כינויים המשתייכים ללקסיקון האורבאני הבינלאומי. חופי הים הקסומים של העיר היוו השראה לבחירת גוון של תכלת-טורקיז המשדר פתיחות-מרחבית עוצרת נשימה וקרוי בשם BREATH-TAKING; ירוק "סלאדין" בדרגת כהות בהירה עד בינונית, המשדר סנטימנטליות רגשנית לעיר העברית הראשונה, זכה לכינוי OLD MEMORIES, והסגול המאפיין את הלילות התל-אביביים הסואנים, הידועים באנרגטיות רב-חושית זכה לכינוי TLV NIGHTS.

את הגוונים הקצביים והמעוררים בקולקציה מייצגים כתום, צהוב וורוד-"פוקסיה". צהוב חם בעל בהירות מנטאלית והעצמה רגשית, קרוי בשם "ווליום" VOLUME, כתום מעורר תשוקה ושמחת חיים בהתאמה למסיבות החוף התוססות זכה לכינוי BEACH PARTY ואת ההשראה לעיר הבילויים האימפולסיבית וחסרת המנוחה מייצג גוון ורוד חם ותוסס תחת השם TLV CLUB.

הקולקציה מושקת במהדורה מוגבלת ובשיאה של העונה החמה. הלקים בעלי ריכוז גבוה של פיגמנטים, יוצרים כיסוי אחיד ומכילים שרף ייחודי היוצר הקשחה ללק ותורם לחיזוק הציפורן.

מכיל: 17 מ"ל
מחיר: 17 ₪

להשיג: בסופר פארם, ניו פארם, H&O ורשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails