יום חמישי, 1 ביולי 2010

Guerlain משיקה מייקאפ חדש - Lingerie de peau

"קרני האור הראשונות של הבוקר, הרכות של סדיני המשי, הליטוף של כותנת הלילה השקופה ההופכת לחלק אחד עם הלובשת אותה... משב הרוח משחק עם הוילונות. כמו לחישה, גולשת הגרב לאורך הרגל, מסתירה חלקים יקרי-ערך תחת שמלה קלילה. בחוץ, קרן השמש נוגעת בלחיה. העור שלה קורן, רענן וזוהר – הוא פשוט נשגב. עור פניה נושם שלמות חדשה. רק היא יודעת את הסוד: Lingerie de peau – המייקאפ הראשון הבלתי נראה של גרלן."

img_dfb05cbed3ce69bff0d3663a99934138

בחודש ספטמבר 2010 תשיק גרלן מייקאפ חדש בשם Lingerie de peau (בתרגום חופשי: הלבשה תחתונה לעור). מדובר במייקאפ בלתי נראה, הנמס ממש לתוך העור ומעניק לו מראה טבעי ביותר.

וזה מה שאומרים בגרלן על המייקאפ:

המודרניות האולטימטיבית מועשרת ביוקרה אולטימטיבית: זה להיות עצמך, רק יפה יותר... כדי ליצור את המייקאפ במרקם "עור שני", הסתמכה גרלן על מחקרים מעמיקים שנעשו על החומרים המתקדמים ביותר - ביוקומפוסיט. חומרים אלה הינם נגזרת של תערובת פולימרים סינתטיים וטבעיים בעלי כושר הדבקה גבוה, שכאשר הם משולבים יחדיו, הם מחזקים ומעצימים אחד את השני באופן הדדי ויוצרים קשר חדש פורץ דרך. באמצעות תהליך זה יצרה גרלן את ה- Bio-Fusion – מיקרו רשת, שילוב של פולימרים סינתטיים וטבעיים שחולצו מסיבי טקסטיל. חידוש מהפכני זה מעניק את מרקם ה"עור השני" למייקאפ עם גימור טבעי מושלם וקליל. הפולימרים הטבעיים שנבחרו הינם מסיבי משי ופשתן, שהינם בעלי זיקה טבעית לעור. הם מורכבים מחלבון אשר פועל באוסמוזה מושלמת עם הקרטין שנמצא בעור, המאפשר להם להתנהג בטבעיות על-פני העור ולהפוך אותו לרך וזוהר בדיוק כמו המשי עם הנוחות של הפשתן. הפולימרים הסינתטיים הינם סיבים נמתחים המתפשטים על קווי המתאר של הפנים ומבטיחים כיסוי עמיד. הם מסייעים ליצור מארג גמיש המחליק על עור הפנים ומהווים בסיס תומך לסיבי המשי והפשתן. תערובת זו של פולימרים משלימים, המתמזגים יחדיו למיקרו-רשת מושלמת, נצמדת ללא משקל לפנים ועוטפת אותם בדיוק כמו עור שני.

img_fa9a776e5e6f97ce60b8890e6afb79ea

כדי להעניק לעור רעננות וזוהר עם גוון שקוף, בדיוק כמו גרב משי, בחרו בגרלן להשתמש בפיגמנטים העדינים והמדוייקים ביותר, שהצליחו להגיע אליהם, באמצעות פולימרים בעלי מבנה הקרוב ביותר לחלבון הטבעי של העור. הפיגמנטים עוטפים את פני שטח העור, נמסים לתוכו במתיקות וצובעים אותו בגוון שקוף המחקה את גוון העור הטבעי.

כל אחד מגווני המייקאפ מורכב מזר מיוחד ועדין של ארבעה פיגמנטים – אבקות קריסטליות דקיקות במיוחד המכוונות את קרני האור בזוויות שונות, על-מנת לכוון במפורש את האינטראקציה שבין החומר, האור והצבע הסופי הנתפס בעין. כאשר פיגמנטים אלו מגיעים בתחליב, הם נוטים להתקבץ יחדיו וליצור את הגוון המתקבל. הסוד לגוון הטבעי הוא באור המתפזר בצורה אחידה ועדינה ומשתקף תחת זוויות אינסופיות.

כאמור, מייקאפ Lingerie de peau יושק בחודש ספטמבר 2010 והוא ישווק ב-9 גוונים שונים.

בנוסף למייקאפ, תושק פודרה מינרלית בתפזורת בשם Les Voilettes Mineral, המעניקה גימור מאט לעור הפנים. הפודרה תשווק ב-5 גוונים.

GUERLAIN Lde P 372

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails