יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

זהב לבן

1

אסתי לאודר השיקה לאחרונה בישראל שני מוצרים חדשים בסדרת "אידיאליסט": Idealist Even Skintone Illuminator – סרום לפנים ו- New Idealist Cooling Eye Illuminator – תכשיר להפחתת עיגולים שחורים ונפיחויות סביב העיניים.

לדברי החברה, Idealist Even Skintone Illuminator החדש הינו סרום אינטנסיבי, נטול שומן, המצויד בטכנולוגיית ה-Triple-Optic הבלעדית, שמאירה את העור באופן מיידי ומעניקה לו זוהר. הודות לקומפלקס רכיבים רב-עוצמה, המבצע שלוש פעולות על העור: מטשטש כתמים וקמטוטים, נוגד חימצון חזק ומשכך גירויים, העור מקבל מראה אחיד, רענן וקורן.
עוד טוענת החברה, כי כבר לאחר שבועיים של שימוש בסרום (בוקר וערב) ניתן לראות תוצאות ברורות – למעשה, מחקרים קליניים מצאו שיפור מובהק בגוון העור של 62% מהנשים תוך שבועיים בלבד. לא רק זו, הסרום אף מבטיח לסייע במניעת הופעתם מחדש של סימנים וכתמים. נשמע מעולה, לא?

הסרום מגיע בבקבוקון מרובע עם משאבה, דבר שאני אישית מאד אוהבת- ככה ההיגיינה נשמרת ונמנעת כניסת בקטריות לא רצויות לתוך המוצר. בנוסף, ניתן לשלוט על יציאת כמות החומר הרצויה. כמו בשאר מוצרי הסדרה, העיצוב הקלאסי והנקי של "אסתי לאודר" נשמר גם כאן.

3

לחיצה אחת על המשאבה מוציאה כמות שמספיקה לכל הפנים ואפילו יותר (את השאריות אני מורחת גם קצת לכיוון הצוואר ומטה). למרות שהסרום הינו אינטנסיבי, מירקמו קליל ונוזלי והוא נספג במהירות בעור, מבלי להותיר שכבה שמנונית. עם זאת, למרות שהסרום מיועד לכל גווני וסוגי העור, בעלות עור שמן עלולות לחוש מעט כבדות, אם יניחו על פניהן כמות גדולה מידי של סרום.

4

הגוון של הסרום הינו לבן-מוזהב. מבט מקרוב מגלה מיקרו-נצנצים בתוכו, שנעלמים לתוך העור תוך כדי המריחה. אני מניחה, שאותם נצנצים זעירים הם אלו שאחראים למראה הזוהר המיידי שמתקבל.
והריח? הו הריח... פשוט מדהים! מעין ניחוח הדרים פרחוני, כזה שמתחשק להסניף ממנו כל היום.

לפי ההוראות, את הסרום יש להניח על עור נקי, בוקר וערב, לפני קרם הלחות (עם SPF, כמובן) או קרם הלילה המועדף. מודה – עקב לחץ זמנים מטורף, סדר יום לא מסודר ובעיקר בגלל עצלנות, היה לי קצת קשה להתמיד בשימוש רצוף בסרום. אמנם אני לא סובלת מכתמים היסטריים בפנים, קצת נמשים פה, מעט אדמומיות שם (וזה המקום להודות לאמא על הגנים הטובים שהורישה לי), כך שקשה לי עדיין לומר בוודאות שאני רואה תוצאות יוצאות דופן לאחר השימוש בסרום. מה שאני כן יכולה לומר בוודאות, הוא שהמייקאפ "יושב" הרבה-הרבה יותר טוב מעל הסרום וקרם הלחות והמראה המתקבל אכן נראה זוהר ורענן יותר. בנוסף, אני מוצאת את עצמי מלטפת את הפנים שלי כל היום, בגלל התחושה החלקה והנעימה של הסרום על העור.

הסרום מוצע בשני גדלים: 30 מ"ל (440 ₪) ו- 50 מ"ל (580 ₪) – קצת יקר, אבל למי שמחפשת לעצמה מוצר שיעניק לה מראה אחיד, חלק וזוהר לפנים, ההשקעה בסרום בהחלט משתלמת.

* * *

המוצר השני שמשיקה "אסתי לאודר" בסדרה הוא ה- New Idealist Cooling Eye Illuminator - תכשיר להבהרת הכהויות והפחתת הנפיחות סביב העין באופן דרמטי. התכשיר עובד על אותה טכנולוגיית הTriple-Optic כמו בסרום, המכילה תמהיל אופטי ייחודי וגורמת באופן מיידי לעיגולים הכהים להראות בהירים יותר. המרכיבים האופטיים מחליקים את מראה העור באזור העיניים, מטשטשים פגמים ומנטרלים הבדלי גוון. גם כאן, שימוש רצוף בתכשיר ישפיע בטווח הרחוק יותר על צמצום דרמטי של הכהויות והנפיחויות באזור.

5 5a

אבל הדבר המדהים ביותר במוצר הוא האפליקטור היחודי שלו (העומד להירשם כפטנט). האפליקטור הינו בעל מבנה מיוחד וקצה קרמי מקרר, המעסה והממריץ את אזור העיניים העייף והנפוח. התחושה המתקבלת הינה בדיוק כמו קרם עיניים שהונח במקרר לפני השימוש – מרענן לחלוטין!

6

בשונה מהסרום, המרקם של התכשיר הזה הוא סמיך ואטום יותר וכדי להתאים לכל גווני העור ולכל מוצא אתני, הוא מוצע בשני גוונים: "בהיר/בינוני" ו"בינוני/כהה". גם כאן בנויה הפורמולה מתערובת של פיגמנטים מאירים, שמבהירים את העור ומעניקים לו מראה אחיד וחלק.
לחיצה עדינה על השפופרת מוציאה כמות קטנה של חומר, אותה יש לעסות באמצעות הקצה הקרמי של האפליקטור מתחת לעין, מהזווית הפנימית אל זו החיצונית, פעמיים או יותר. את החומר מספיגים לתוך העור על-ידי טפיחות קלילות. בסיום השימוש כדאי להקפיד לנגב את האפליקטור משאריות חומר.

7

התכשיר מהווה בסיס נהדר לקונסילר, לחילופין ניתן גם לערבב מעט ממנו יחד עם הקונסילר.

IDEALIST COOLING EYE ILLUMINATOR מגיע באריזה של 15 מ"ל ומחירו המומלץ עומד על 370 ₪. בהתחשב בעובדה ש-90% מהנשים שהשתמשו בו ציינו שראו שיפור ניכר לעין כבר לאחר שבועיים של שימוש, סביר להניח שהוא שווה כל שקל למי שסובלת מכהויות ונפיחויות סביב העיניים.

את שני המוצרים החדשים ניתן להשיג בדלפקי אסתי לאודר ברשתות הסופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

12 תגובות:

  1. את מוזמנת לשלוח אותו אלי להתנסות...
    עור הפנים שלי בוודאי יודה לך :)

    השבמחק
  2. השתגעת?! את יודעת כמה עולה זהב היום?

    השבמחק
  3. אני מאוד נהנת מהסרום...חשבתי שרק אני פסיכית מלטפת את עצמי...תודה על הרשומה :-) חחחחח

    השבמחק
  4. שלום לבנת, לא מזמן גיליתי את הבלוג שלך ואני נהנית ממנו מאוד :- אינפורמטיבי, מעניין, כייפי וכתוב לעילא. את אידאליסט הקלאסי אני מכירה ובעבר היה מוצר חובה אצלי על השידה. היום אני כבר משתמשת במוצר אחר, העור משנה את צרכיו עם השנים...האידאליסט החדש לעיניים עושה רושם כמוצר שווה ביותר, תודה על ההמלצה. יום נפלא ושנה טובה ! לידיה.

    השבמחק
  5. תודה לידיה, אני שמחה לקרוא שאת נהנית מהבלוג.
    שתהיה גם לך שנה טובה!

    השבמחק
  6. תודה לבנת, מאז ומתמיד אהבתי את המוצרים של אסתי לאודר, אך פעם ראשונה שאני נחשפת למוצרים האלו. תודה! בהחלט משהו שכדאי להתחדש איתו לשנה החדשה. (את מי מאיתנו העיגולים השחורים סביב העיניים לא מסגירים ומעידים כי את אמא ואינך ישנה כמעט בלילות?!?!)

    השבמחק
  7. הי לבנת, האם התכשיר לעיניים מתאים לכל הגילאים/ סוגי עור? והאם יכול לשמש כ"קונסילר לייט" לבהירות עור?

    השבמחק
  8. נשמע כמו עוד מוצר מצויין של אסתי לאודר, אני מאוד אוהבת את המוצרים שלה.. נראה כמו משהו שאקנה!

    השבמחק
  9. סנדי, התכשיר לעיניים אכן מתאים לכל הגילאים ולכל סוגי העור.
    למרות שהוא עם מעט מאד גוון, לא הייתי מסתמכת עליו כקונסילר.

    השבמחק
  10. תודה על התשובה!
    אנצל את ההזדמנות לשאול- מאיזה גיל כדאי לדעתך להשתמש בקרם עיניים? אני בת 25 ובערב פשוט מורחת מעט מקרם הלחות הרגיל שלי גם סביב העיניים...

    השבמחק
  11. סנדי, קרם עיניים מומלץ למרוח גם בגילך ולא לחכות עד שיופיעו קמטים באיזור.
    רצוי להשתמש בקרם יעודי לאיזור העיניים, מפני שהעור באיזור זה הוא עדין ודק יותר מאשר בשאר הפנים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails