יום שבת, 31 במרץ 2012

GelColor by OPI

imageCADG8ZVJ

אין כמו ציפורניים מסודרות ומטופחות, המצופות בלק צבעוני, להשלמת ההופעה. הבעיה שתיחזוק ציפורניים כאלו גוזל בדרך-כלל זמן רב, הכולל שיוף הציפורניים, מריחת לק בצורה מדוייקת וזמן המתנה ליבוש – רוטינה החוזרת על עצמה לפחות כל 3 עד 7 ימים, בגלל הלק שמראה סימני התקלפות והתפצלות, ובתקופה זו של הניקיונות לפסח המצב אף מחמיר יותר...

מותג הלקים OPI מציע את ה"ג'ל קולור", המהווה עידן חדש בתחום הלקים. מדובר בקולקציה המכילה 30 גוונים מרהיבים של לק במרקם ג'ל. הלק מגיע בבקבוקון הזהה בצורתו ובגודלו לבקבוק לק רגיל, כאשר את הלק מורחים על הציפורן ללא צורך בשיוף מקדים שלה.

Gel-color-by-OPI-1opi-gelcolor-chart

הג'ל של OPI נמרח בשכבה דקיקה במיוחד על הציפורן, מה שמשווה לה מראה טבעי של לק, מאיץ את תהליך היבוש וגם מקל אח"כ על פעולת ההסרה, ללא צורך בשיוף עודפי צבע.
לדברי החברה, פורמולת הג'ל עשירה ברכיבים טבעיים ובלתי מזיקים לציפורניים הטבעיות. בנוסף, הג'ל מסייע להתמודד עם ציפורניים שבריריות ו/או מתפצלות.

הלק ג'ל מחזיק על הציפורן בצורה מושלמת במשך שבועיים-שלושה. הבעיה היחידה היא שלא ניתן לעשות בו שימוש בייתי רגיל ולצורך כך תצטרכו להגיע לסלון מקצועי, המתמחה בכך. בטח תתנחמו לדעת, שכל התהליך אורך מספר דקות בלבד, היות וגם תהליך היבוש של הלק הוא קצר במיוחד (4 דקות) והוא נעשה באמצעות מנורת LED. רק לבחור את הגוון יקח לכן יותר זמן...

אגב, מי שמככבת בקמפיין הפרסום לקולקציה היא לא אחרת מהשחקנית אנה פקווין, המוכרת לכולנו מ"דם אמיתי" וסדרת סרטי אקס-מן.

anna

טיפולי ה"ג'ל קולור" מתבצעים ברשת "נייל סטודיו" ובמרכזי הטיפוח והציפורניים המקצועיים ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails