יום ראשון, 4 במרץ 2012

המלצה: Pro Shop

אני רוצה לספר לכם על Pro Shop ("פרו שופ") - מיזם אינטרנטי של שני קולגות שלי, המאפרים אשר כהן ושחר גפני, שהחליטו להקימו בעקבות חוויות שונות שחוו במהלך עבודתם המקצועית. מדובר פה בעצם בפלטפורמה המספקת בין השאר מידע מקצועי ומדריכים מצולמים לצד מיגוון פתרונות שונים למינוף ולהעצמת אנשי מקצוע אחרים בתחום, כגון: עיצוב והקמת דף עסקי בפייסבוק וברשת בכלל, ריטוש תמונות ביוטי ועוד.

1

בנוסף, ניתן למצוא ב"פרו שופ" גם חנות אינטרנטית, המציעה מיגוון מוצרי איפור, טיפוח ובישום ממיטב המותגים, ביניהם ניתן למצוא את OFRA Cosmetics, אסתי לאודר, לוריאל, מייבלין ועוד, כמו גם תיקי האיפור הנפלאים IGA של המאפרת ענבר גור-אריה וכן מכשירי איירבראש ואביזרים נילווים. לצד כל אלו, מציעים השניים גם מוצרים איכותיים תחת מותג הבית הפרטי שלהם "Pro Shop", הכוללים צלליות (אבן ואבקה), סמקים, מברשות, ספוגיות ועוד – הכל במחירים שווים לכל נפש.
כל המוצרים המוצעים למכירה באתר הינם מוצרים שעברו בדיקה יסודית תחת ידם המקצועית של כהן וגפני, במהלך עבודתם האישית, והתגלו להיות מוצרים מנצחים, כאלו שמעולם לא איכזבו והעניקו תמורה מלאה למחיר שלהם.

הרעיון להקים את "פרו שופ" עלה לאחר שהשניים הרגישו, לדבריהם, כי "קיים קושי מסויים בתחום היופי בישראל, הן בשירותים וידע מקצועי מהשטח, והן במוצרים איכותיים במחירים סבירים". דרך המיזם הנ"ל, כהן וגפני מאפשרים למעשה ללקוחות "פרו שופ" להיחשף לתיק האיפור האישי שלהם וגם לקבל על-הדרך טיפים מקצועיים מתוך החוויות המקצועיות שהם צברו במהלך השנים.

לאתר "פרו שופ":  http://proshop.co.il/
אגב, מומלץ לא להחמיץ את "פינת המציאות" באתר- יש שם לעיתים קרובות מציאות שוות ביותר!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails