יום שני, 19 במרץ 2012

GIVENCHY – הצצה לקיץ 2012

מודה, לקח לי כמה שניות להסדיר נשימה לפני שהצלחתי להביא את עצמי לכתוב את הפוסט הזה, במיוחד אחרי שראיתי את אחד האימג'ים שלהלן. אגב אם כבר מזכירים אימג'ים, אז בתמונה הראשית (למעלה) מככבת הפרזנטורית הותיקה של המותג, השחקנית ליב טיילר.

אז מה יביא איתו הקיץ של ג'יבנשי?

החידוש החשוב ביותר הינן ה- Ombre a Fleur de Peau – צלליות הקרם החדשות של ג'יבנשי, שבשלב זה הן מוצעות בשני גוונים בלבד: Pearly Rose (ורוד פנינה) ו- Pearly Nude (ניוד פנינה), בתקווה שקולקציית הסתיו תציע גוונים נוספים...
הצלליות הנ"ל הן בעלות פיגמנט רב, מבריק מעט, וכיסוי מושלם. ניתן להניח אותן באמצעות האצבעות ו/או מברשת.

עוד בקולקציה:

Magic Kajal – עפרון עיניים עבה בגוון ניוד עדין

Mascara Phenomen eyes – המסקרה הקיפודית המפורסמת של המותג בגוון חום.

Lipstick Rouge Interdit Shine – שפתונים בגוון Chocolate (חום עדין) ו- Rouge Interdit (ורוד עדין)

giv4

Gloss Interdit – ליפגלוס בגוון קורל (לא בתמונה)

Nail Vernis – לק בגוון milk-chocolate (חום עדין)

במהלך מאי-יוני 2012 ישיק המותג קולקציה נוספת שמכונה Croisiere וכוללת בעיקר ברונזרים מבריקים, בעלי טקסטורת פודרה-ג'ל (ע"ע אסתי לאודר) עם הדפס שתי וערב. הברונזר יוצע בשלושה גוונים: בז-ורוד, ורוד-ברונזה וברונזה והוא מיועד להעניק לעור מראה בריא וזוהר.

לצד הברונזרים ניתן למצוא בקולקציה את הפריימר Mister Radiant למראה זוהר, שיצא בשנה שעברה, כאשר בקולקציה זו הוא מוצע בנוסף גם בטיובה גדולה יותר לשימוש על הגוף. כמו כן, ליפגלוסים בשני גוונים: טבעי וורוד.

ועכשיו הפריטים שגרמו לי להכי הרבה חלושס בכל הגוף – מברשות!
מדובר בסט מברשות בעיצובו של ניקולא דג'א, המאפר הראשי והמנהל האמנותי של ג'יבנשי, הכולל 4 מברשות: קבוקי, מייקאפ, פודרה וסומק.

נכון שהן נראות מהממות? לצערי, אני לא כל-כך בטוחה שהן יגיעו ארצה ואולי טוב שכך...


3 תגובות:

  1. ווי,אפשר להבין למה הקולקציה הזאת עשתה לך חלושס.
    האם רק המברשות לא אמורות להגיע לארץ,או כל הקולקציה?
    בכל זאת,צריך להתחיל לחסוך...

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשות (הוי המברשות) הן שעשו לי חלושס - אני מודה, יש לי סטיה קשה בכל מה שנוגע למברשות.
      טוב נו, גם צלליות הקרם החדשות הצליחו להעביר בי רטט.
      והברונזרים? בואו נגיד שגם אותם לא הייתי זורקת משידת האיפור שלי... :)

      מחק
  2. העיצוב של המוצרים ממש עושה לי את זה..
    ובעצם..
    גם המוצרים עצמם..
    בקיצור, קולקציה יקרה, השאירי את עצמך בחו"ל !

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails