יום שני, 19 במרץ 2012

האיפור- M.A.C, האריזה- מרסל וונדרס, המחיר- לא זול

מי אמר שעל עיצוב לא משלמים? בקרוב תנחת אצלנו קולקציית האיפור היוקרתית של M.A.C שתציע את אותם מוצרים מוכרים באריזות סופר מעוצבות ובמחירים גבוהים כמתבקש.

בכל מה שנוגע למוצרי האיפור של M.A.C, הורגלנו לקבל את המוצרים שלנו באיכויות נהדרות ובמחיר שווה לכל נפש. כעת משיקה החברה קולקציה יוקרתית ויקרה במיוחד, אשר עומדת להגיע לישראל במהדורה מוגבלת ביותר. מדובר בשיתוף פעולה עם המעצב התעשייתי ההולנדי מרסל וונדרס, מיזם שחוזר על עצמו כבר פעם שניה, לאחר ניסיון מוצלח שנערך בשנה הקודמת רק שהפעם, המוצרים צפויים לנחות גם אצלנו.

כזכור, בקולקציה הקודמת הושקו המוצרים באריזות כהות ואלגנטיות. ואילו כעת, בקולקציה הנוכחית, המוצרים מוצעים באריזות כרום מהודרות ומפוסלות וכוללים, בין השאר, בושם מוצק, נרתיק מברשות רקום, שפתונים וליפגלוסים בגוונים עדינים וטבעיים, פודרות, מסקרה ומברשת פנים בעלת ידית מעוצבת בגימור כרום מבריק.

הקולקציה מושקת בימים אלו במספר נקודות אקסקלוסיביות ברחבי העולם, כאשר טווח המחירים של המוצרים גבוה ונע בין 18 דולר למסקרה ועד ל-80 דולר למברשת או נרתיק המברשות. המחירים אשר אנו צפויים לפגוש בארץ יהיו גבוהים בהתאמה לשווקים בחו"ל: ליפסטיק מעוצב צפוי לעלות 139 ₪ וכמוהו גם הליפגלוס; מחירה של המסקרה יעמוד על 129 ₪ והפודרה - 299 ₪; הבושם המוצק באריזת תליון יעלה 259 ₪ ואילו מברשת המייקאפ מס' 187 ונרתיק המברשות המעוצב, יעלו כל אחד מהם 499 ₪ !!!

אם אתם חושבים שהמחירים הגבוהים יותירו את המוצרים על המדף, כדאי להיזכר בהיסטוריה: תג המחיר הגבוה שנקבע למוצרים גם בקולקציה הקודמת שהושקה בסוף 2010, לא הצליח להרתיע את קהל הצרכנים הנאמן של המותג, שכן הקולקציה נחטפה מהמדפים בתוך ימים אחדים ממועד השקתה. מסתבר, כי העיצוב המיוחד של האריזות ללא ספק הופך את המוצרים עצמם לפריטי אספנות נחשקים, כך שאם אתם מתכננים לשים את היד על אחד מהם, כדאי להישאר ערניים ולברר בחנויות החברה בישראל מתי בדיוק נוחתים המוצרים בחנויות ובאילו נקודות בארץ הם צפויים להימכר. 


*הפוסט נכתב במקור לפורטל היופי Bbeauty.


4 תגובות:

  1. האריות מדהימות חוץ מהליפ גלוס הורוד שנראה יפה האודמים משעממים ולא פונים לצעירות לדעתי שמתי לב שMAC התחילו לעשות את האודמים הכי יפים במרקם MATT שממש מייבש בצורה מפחידה את השפתיים אני כל כך מתגעגעת לROUGE NOIR וEAGER גוונים מושלמים במרקם מושלם

    השבמחק
  2. אני מחזיקה את עצמי חזק להשאר בבית ולא לנסוע לרמת אביב...

    השבמחק
  3. לא הגזימו בכלל עם התמחור...
    מה שיש לי לומר זה - אל תסתכל בקנקן (ואתם יודעים את ההמשך).

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails