יום חמישי, 24 במאי 2012

ד"ר אולנגין, נעים מאד!

ים המלח מתקשר אצלי תמיד לתחושת ספא ובריאות. לצערי, לא תמיד מסתדר לי להגיע לאזור, אז אני נאלצת להסתפק במוצרים קוסמטיים שמכילים רכיבים היישר מהמקום הנמוך ביותר בעולם. לאחרונה, הזדמן לי להתוודע ל- Dr. OlenGin - מותג חדש בשוק הקוסמטיקה הישראלי, שמייצר ומשווק מוצרים המבוססים כולם על מינרלים ורכיבים שונים נוספים מים המלח. מלבד המינרלים הטבעיים הנמצאים בפורמולה, המוצרים מכילים בנוסף גם ויטמין E (נוגד חימצון), שמנים טבעיים (חוחובה, שומשום וזית), תמציות טבעיות (קמומיל, אלוורה, תה ירוק, אצות) ועוד.

2

חשוב לציין, כי המוצרים של החברה נושאים תווי תקן שונים, ביניהם גם תו התקן המחמיר של "אקוסרט" (Ecocert), שהוא הגוף האירופאי הגדול ביותר בנושא הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית. הקריטריונים של "אקוסרט" למוצרי קוסמטיקה אורגנית הם 10% מרכיבים אורגניים לפחות, מינימום של 95% מרכיבים ממקורות צמחיים טבעיים ואיסור שימוש במרכיבים סינטטיים הנפוצים בדרך-כלל בתעשיית הקוסמטיקה. בנוסף ולא פחות חשוב – המותג, על-פי הצהרתו, אינו מבצע ניסויים בבעלי-חיים.

olen gin (26)

כאמור, מדובר במותג חדש בשוק הישראלי – למעשה, "ד"ר אולנגין" הינה חברה ישראלית לכל דבר, אבל מוצריה נמכרו עד עתה בעיקר בחו"ל. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח וספא לפנים, לגוף ולשיער, הן לנשים והן לגברים. למרות שהמותג אינו מוכר פה בארץ, בחברה מציינים שצוות המעבדה שלהם הינו בעל ניסיון של למעלה מ-60 שנה בתחום והם משתמשים בטכנולוגיות פורצות דרך.

קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים של המותג: חלב פנים, פילינג לעור הפנים וסרום מינרלי אנטי-אייג'ינג. המוצרים מוגשים באריזות בעיצוב נקי ופשוט כשהגוון הלבן שולט בהם, מה שמשדר תחושה של רוגע וניקיון. על כל המוצרים מופיע כיתוב בעברית, אנגלית ורוסית. בנוסף, ניתן למצוא עליהם באופן גלוי, בולט ומפורש את תאריך התפוגה של המוצר, ואני לא מתכוונת לאותו הסמל של הצנצנת עם המספר המציין את תוחלת החיים של המוצר (בחודשים) מרגע פתיחתו.

DSCF5294

Magic Mineral Cleaning Milk - חלב הפנים מגיע בתוך בקבוק פלסטיק לחיץ, צר וארוך (250 מ"ל).

DSCF5325 DSCF5329 DSCF5327 DSCF5327 תאריך תפוגה מוטבע על המוצר (מימין למעלה)

DSCF5333

מודה, אני לא מחובבות התחליבים למיניהם להסרת איפור, מכיוון שאני לא ממש אוהבת את התחושה שלהם על הפנים. בכל מה שקשור להסרת האיפור בסופו של יום, אני מאד אוהבת קיצורי דרך כך שאני מעדיפה בדרך כלל להשתמש בסבוני פנים ייעודיים תוך כדי הרחצה במקלחת. עם זאת ולמרות האמור לעיל, אחרי התנסות שלי במוצר אני יכולה להגיד שחלב הפנים של "ד"ר אולנגין" הינו בעל מרקם נעים מאד, עושה את עבודתו ביעילות ומותיר את הפנים נעימות ונקיות.

* * *

Magic Mineral Facial Scrub – פילינג לפנים המגיע באריזת שפופרת (150 מ"ל).

DSCF5296 DSCF5299 DSCF5300

אחד המוצרים שאהבתי מאד: מדובר בפילינג עדין לשימוש יומיומי, המכיל גרגרים קטנטנים שדואגים להסיר את הלכלוך ותאי העור המתים מהפנים. אחרי השימוש בו, הפנים הופכות להיות חלקות ונעימות מאד למגע.

DSCF5304

* * *

Magic Mineral Anti Aging Serum – סרום מינרלי אנטי אייג'ינג, מגיע בבקבוק זכוכית עם פיית משאבה (30 מ"ל).

DSCF5307 DSCF5310 DSCF5312 DSCF5316 DSCF5318

הסרום הינו בעל מרקם קרמי נעים, הנספג בקלות ובמהירות בעור ומהווה בסיס נפלא לקרם הלחות שמונח מעליו. לחיצה אחת על פיית המשאבה מוציאה כמות מספיקה לכל הפנים. לחיצה נוספת תותיר לכן גם מספיק חומר למרוח על הצוואר (שימו לב, לא להזניח גם את האיזור הזה!).

DSCF5320

* * *

דבר חשוב נוסף אותו אני רוצה לציין:
שלושת המוצרים הינם בעלי ניחוח נפלא ועדין, מה שמוסיף לחוויית השימוש בהם הנאה רבה והרגשת ספא מושלמת.

לצערי, מאחר והחברה נמצאת בתהליכי החדרה לשוק הישראלי, אין לי כרגע מידע לגבי טווח המחירים של מוצריה והיכן בדיוק ניתן לרכוש אותם. עם זאת, מומלץ לעקוב אחר הפרסומים באתר החברה (כרגע באנגלית ורוסית בלבד) או בדף הפייסבוק (בעברית) ולהתעדכן. שווה!


3 תגובות:

  1. חבל שהרכיב השני בחלב פנים הוא שמן מינרלי...
    לצערי,לא נראה שיש חדש תחת השמש עם החברה הזאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימית יקרה,
      שמן מינרלי הוא לא בהכרח דבר רע ו/או מזיק.
      אני בטוחה, שבקישור הבא תוכלי למצוא קצת יותר מידע בנושא:
      http://www.biofor-skin.com/showHomearticle.asp?aid=34

      מחק
  2. זה דווקא נשמע כמו משהו טוב "שמן מינראלי" לדעתי...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails