יום שישי, 25 במאי 2012

BOURJOIS PARIS – קולקציית PARIS FLOWERS (קיץ 2012)

את גווני הורוד והירוק המתקתקים שראינו בקולקציית האביב של בורז'ואה, מחליפים בקיץ 2012 גוונים טרופיים תוססים יותר, כמו קורלים חמים, ברונזה מוזהבת וכחול עשיר.

image009

הקולקציה, שמכונה Paris Flowers, מבוססת על הפריטים הבאים:

Delice De Soleil – ברונזר למראה שזוף בניחוח שוקולד ממכר, המעניק לעור זוהר טבעי. הברונזר מועשר בין השאר ברכיבים מגבירי לחות, תמצית פולי קקאו, תמצית פריחת התפוז ומסנני קרינה SPF15. הברונזר מוצע בשלושה גוונים: 12, 13, 14.
מחיר: 165 ₪, תכולה: 16.5 גר'.

POUDRE BRONZANTE_DELICE DE SOLEIL_OUVERT

Little Round Pot – צללית אפויה המתאימה לשימוש יבש ורטוב, מוצעת בשני גוונים משלימים המעניקים למראה רעננות: Blue Canard (כחול טרופי) ו- Spicy orange (כתום פיקנטי).
מחיר: 79 ₪, תכולה 1.5 גר'.

Gloss Effect 3D – ליפגלוס עם אפקט התלת-מימד בשני גוונים תוססים וחושניים: Corail artistic (קורל) ו- Transparent oniric (שקוף).
מחיר: 99 ₪, תכולה: 5.7 מ"ל.

NEW_GLOSS EFFET 3D_53_CORAIL ARTISTIC 109 שח

הקולקציה הושקה הימים אלו בארץ וניתן להשיג את מוצריה בחנויות נבחרות של הרשתות: סופר פארם, משביר, ניו פארם ופרפומריות מובחרות.

הנה הצצה קטנה אל מאחורי הקלעים של צילומי הלוק המהמם המלווה את הקולקציה:


2 תגובות:

  1. אוהבת את המותג הזה. ניחוח צרפתי במחיר עממי, מחכה ללקים החדשים, טרם נתקלתי בהם

    השבמחק
  2. איזה מוצרים שווים מוציא המותג הזה, והלוק המדליק שלהם רק מושך יותר את העין ועושה חשק לכלול אותם בתיק האיפור! אבל תעשו לעצמיכן טובה ואל- פשוט אל תקנו את המוצרים שלהם בארץ!!! מדובר באחר המותגים הזולים יותר באירופה, ופה המחירים שלו יקרים להחריד, כן- גם אחרי מבצעי 1+1 ודומיו! אני תמיד מעדיפה לקנות קוסמטיקה מאתרי האינטרנט השולחים לארץ, ובמיוחד כשמדובר במוצרים של בורז'ואה, שניתן למצוא אותם לפעמים בדולרים בודדים!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails