יום שני, 13 באוגוסט 2012

בית הבישום גרלן מציג: שמלה שחורה קטנה

ב"גרלן" מקווים לעשות לעולם הבישום את מה שעשתה השמלה השחורה לעולם האופנה ולייצר קלאסיקה, ששום אישה לא תוכל לוותר עליה על מדף הבשמים האישי.





"גרלן עבור עולם הבישום הוא בדיוק מה ששמלה שחורה היא עבור עולם האופנה. כל אחת תמצא משהו שמתאים לה", כך לפחות טוענים במותג הבישום הותיק וזה בדיוק המסר שהם מבקשים להעביר עם השקתו של La Petite Robe Noire – הגרסה החדשה והמשודרגת לבושם שלהם, שהושק לראשונה לפני שלוש שנים. עושה רושם שבאמצעות הניחוח החדש, מבקש המותג להישאר נאמן לשורשיו ולשמור על קהל לקוחותיו המסורתי, תוך כדי פניה לקהל צרכנים חדש (ואולי צעיר יותר). במילים אחרות, נראה שבגרלן רוצים לרצות את כולם.

כאמור, הבושם המקורי הושק ב-2009 במהדורה מוגבלת ואחרי שזכה לקבלת פנים חיובית הושקה גרסה נוספת ב-2011. בעקבות הצלחתו של הבושם המקורי, ללא ספק התבקש כעת שידרוג חדש של הפורמולה, על-מנת לפנות לשוק רחב יותר.

טיירי ווסר - האף שמאחורי הניחוח, מתאר כיצד ז'אק גרלן היה נוהג לרדת מהמעבדה שלו שהיתה ממוקמת מעל חנות הבשמים של המשפחה ברחוב שאנז אליזה 68, כדי לתת דוגמיות של בשמים ללקוחותיו. על-פי הפידבקים שקיבל מהם, הוא היה מחליט למה הוא זקוק כדי ליצור את הניחוח הבא של המותג, זה שיירצה את לקוחותיו. לדברי טיירי, ההצלחה של הבושם המקורי של "לה פטיט רוב נואר" איפשרה לו לנהוג באותה הדרך בדיוק, על-מנת להבין מה היא למעשה אותה שמלה שחורה קטנה, כדי להפוך אותה למשהו שיוכל להציג בפני העולם כולו. "זהו ניחוח שמתאים לכל הנשים, כי יש לו את האבטיפוס של השמלה השחורה הקטנה שהפכה לאייקון... זה קלאסי!" הנה דברים שאמר: 

 


הבושם "לה פטיט רוב נואר" של גרלן עושה אדפטציה חשובה ובלתי מתפשרת לאחד מפריטי האופנה החשובים ביותר, הוא למעשה אינו יוצא דופן כשחושבים כיצד בושם משמש לרומם ולהעצים את מצב הרוח וכיצד הוא משקף נאמנה את הרגשות שלנו.

הניחוח - ארומטי ואנרגטי מאד, המתפתח עם הזמן. תווי הבסיס שלו כוללים פולי טונקה, וניל מתקתק, איריס חושני ופצ'ולי; ליבו פריחה של זר ורדים עדינים, יסמין ופריחת התפוז יחד עם דובדבן שחור, תפוחים וענבי שועל שחורים; את אקורד הסיום הדרמטי מעניקים ענבר לבן ומאסק משיי טהור.




כמו שתי הגרסאות הקודמות, גם הגרסה הנוכחית – "לה פטיט רוב נואר" מוגשת בבקבוק בהשראת הבושם של "גרלן פריז" מלפני 100 שנה, עם פקק לב הבדולח, בתוספת איור של שמלה שחורה קטנה מעשה ידיהם של צמד המאיירים הבינלאומי אוליבר קונצל ופלורנס דייאגס, המחזיקים באמתחתם כמה פרסים על עבודותיהם המשותפות.


צמד המאיירים קונצל ודייאגס

בשונה מקמפיינים של בשמים מובילים אחרים, נמנעו הפעם בחברה מלהשתמש בדמות סלבריטאית כלשהי שתתמוך בקמפיין הפרסום לבושם ובחרו בסרטון אנימציה בסגנון רטרו-שיק. הסרטון שעוצב על-ידי הצמד קונצל ודייגאס, מבוסס על "השמלה השחורה הקטנה" והאשה האופנתית הלובשת אותה. הבושם "לה פטיט רוב נואר" מלווה אותה בכל שעות היממה, החל מהקפה של הבוקר והעבודה במשרד ועד לבילוי הלילי. הנה הצצה לסרטון הפרסומת:



אם תסתובבו ברשתות הפארם והכלבו המובחרות, שם נמכר הבושם בימים אלה, תוכלו לראות כי במסגרת קמפיין ההשקה של הבושם, מוגשות דוגמיות הריח ללקוחות על-גבי פתקית (טיקט) של שמלה, עשוי בד.

הבושם החדש מוצע בגרסת או דה פרפיום בשני גדלים: 100 מ"ל (854 ₪) ו-50 מ"ל (595 ₪), וניתן להשיגו ברשתות הפארם, המשביר, אפריל וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails