יום שישי, 3 באוגוסט 2012

Giorgio Armani מציג: המאסטרו



לפני 10 שנים שינה ג'ורג'יו ארמני את פני עולם האיפור כשהציג את ה-Luminous Silk  – מייקאפ קליל במרקם נוזלי משיי, שמעניק מראה זוהר למשתמשת. מאז, טקסטורות קלילות הניתנות לערבוב ולהנחה בשכבות ללא הגבלה על-מנת להעצים את המראה הזוהר של העור, הפכו להיות סימן ההיכר של ארמני.

הציפיות והמשאלות של הנשים היו תמיד לנגד עיניהן של מעבדות המחקר של המותג. החיפוש אחר מייקאפ שיהיה שקוף אבל יחד עם זאת גם בעל כיסוי מספיק, נראה עד כה כמעט בלתי אפשרי. כעת, בשנת 2012, אחרי 8 שנות מחקר, מציג ארמני מייקאפ מהפכני חדש!



המייקאפ החדש - Maestro Fusion Makeup SPF15 הינו בעל מרקם שונה לחלוטין ממה שהכרנו עד כה והוא נוצר בטכנולוגיית מיזוג מיוחדת (פטנט רשום), הכוללת שימוש בשמן פיגמנטי אולטרה דקיק, המשפר את מראה העור. הנוזל החלקלק מאד מתפשט באופן אחיד על העור ומתמזג בו באופן מושלם. המייקאפ מצית באופן מיידי את הזוהר הטבעי של העור, מטשטש את הקמטוטים והפגמים, ובחברה אף מבטיחים שאפילו לא מרגישים אותו על העור בכלל.


המייקאפ מגיע בבקבוק אליפטי יוקרתי עם אפליקטור טפטפת (!!!), המאפשר יישום של המייקאפ טיפה אחר טיפה, באופן מבוקר. המייקאפ הנוזלי בעל הטקסטורה הדקיקה מאד מתמזג בעור באופן מושלם מייד עם ההנחה שלו.


לטענת החברה, מייקאפ ה"מאסטרו" מתאים לכל גווני העור הקיימים בעולם. הפיגמנטים החכמים שבו הם כל-כך דקיקים וטהורים, כך שהם מתמזגים עם גוון העור הטבעי. בנוסף, הם משקפים בחזרה את קרני האור הפוגעים בהם וגורמים לעור להראות זוהר יותר. לפיכך, יצרו בחברה סקלת גוונים קטנה יחסית, אבל כזו שמספיקה לכסות מיגוון רחב מאד של גווני עור. בארה"ב יהיו זמינים 12 גוונים בלבד ובשאר העולם רק 9.


אגב, המאסטרו המושלם הזה יושק לעולם במהלך אוקטובר 2012 (לא כולל ישראל, כמובן...).

תגובה 1:

  1. חזקה על ארמני שיעשה את הבלתי אפשרי

    בהיותי בארה"ב ניסיתי את מ.אפ של ארמני ולא רכשתי, הנ"ל נראה מפתה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails