יום שלישי, 7 באוגוסט 2012

ורוד זה לא רק צבע


הצבע הוורוד הולך להיות הדבר החם הבא – כך לפחות חושבים במותג האיפור "קאבר גירל", שהכריזו אמש על מינויה של הזמרת פינק כשגרירת היופי החדשה שלהם.



בכך מצטרפת פינק לנבחרת כוכבות כמו טיילור סוויפט, סופיה ורגרה, דרו ברימור, אלו דג'נרס וקווין לטיפה."זהו כבוד עבורי להצטרף אל קבוצת נשים שתמיד היוו השראה עבורי ויחד איתן לצחוק בקול רם, לנטרל את כל המגננות שלי או להשתעשע עם מראות היופי שלי", מצהירה פינק.

למי שלא מכיר, פינק בת ה-33, נולדה למעשה בשם אלישה בת' מור לאב ממוצא גרמני ולאם יהודיה. את הקריירה המוזיקלית שלה החלה כבר כשהיתה רק בת 14 והופיעה במועדונים שונים. בגיל 16 הצטרפה לשלישיה מוזיקלית, שסייעה לה לפתוח דלתות בעולם המוזיקה. בשנת 2000 הוציאה פינק את אלבומה העצמאי הראשון ומשם הדרך להצלחה היתה קצרה מאד. אלבומיה הבאים זכו להתברג במקומות גבוהים במצעדי הפזמונים האמריקאים והיא אף זכתה בשני פרסי גראמי.
היא דורגה במקום ה-36 ברשימת "102 הנשים הכי סקסיות בעולם" של המגזין "Stuff", אבל פינק היא הרבה יותר מסתם פנים יפות: היא פעילה באירגון PETA, הדוגל בזכויות בעלי החיים. כחלק מפעילותה באירגון היא שלחה מכתב לנסיך ויליאם בו היא מותחת ביקורת על כך שהוא צד שועלים, ומכתב נוסף למלכה אליזבת השנייה, על כך שהיא משתמשת בפרווה אמיתית.

בהתחשב בסגנון של שגרירות היופי האחרות של המותג – סגנון מתקתק המשקף במדוייק את טעמן הטיפוסי של הנשים האמריקאיות - יש לציין, שהבחירה בפינק הנועזת מפתיעה למדי, אבל יחד עם זאת מהווה שידרוג לתדמית השמרנית של המותג. "אנחנו אוהבים את האנרגיה והביטחון העצמי שהיא מקרינה ואת העובדה שגם מבפנים וגם מבחוץ היא מקרינה שלוות נפש כמו שהיא נראית. אין ספק שהיא מהווה תוספת מדהימה למשפחת קאבר גירל", כך מסבירים בחברה את הבחירה בפינק.

פאט מק'גראת, המאפרת הראשית של המותג, מכינה את פינק לצילומים

פינק בצילומים עבור קאבר גירל

קמפיין הפרסום הראשון של "קאבר גירל" בכיכובה של הזמרת פינק, צולם ממש לאחרונה והוא אמור להופיע באמצעי המדיה השונים רק בסתיו הקרוב, בתזמון מופלא למועד צאתו של אלבומה החדש, הנושא את השם "The Truth About Love" ("האמת אודות האהבה"). לדברי המותג, פינק תהיה הפנים של המסקרה החדשה והחדשנית שלהם למראה ריסים נועז, ויכלול "עוד הרבה מראות יופי חדשים ומפתיעים של ריסיה של פינק, שפתיה וכל מה שביניהם".

כך או כך, אנו לא בטוחים כמה כבר אפשר לחדש לנו במסקרות, אבל אנו מבטיחים להישאר עם עיניים פקוחות עבורכם, לפחות עד הסתיו הקרוב, כשהקמפיין בכיכובה יתפרסם.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי הישראלי Bbeauty


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails