יום שישי, 3 באוגוסט 2012

יפה כמו שאת!


כמו שבטח שמתן לב, לעיתים רחוקות מאד (אם בכלל) אני חורגת מתחום העניין המרכזי של הבלוג – חדשות אודות מוצרי איפור, טיפוח, בישום ושיער. הפעם, לאור חשיבות הנושא (וגם בגלל שזה קשור באופן ישיר או עקיף לענייני יופי – תלוי איך מסתכלים על זה), החלטתי לחרוג ממנהגי.

גאלה רחמילביץ

בימים אלו עולה רשת האופנה H&O בקמפיין מיוחד, הנושא את השם "יפה כמו שאת". במסגרת הקמפיין הנ"ל, שמתקיים בשיתוף עם אתר "און לייף", צולמו 12 סלבריטאיות בהלבשה תחתונה (של המותג, כמובן) וללא פוטושופ, כאקט מחאה נגד משטר הרזון, שפשט בשנים האחרונות בעולם האופנה. בין הנשים שהשתתפו בקמפיין, ניתן למצוא את הסטייליסטית גאלה רחמילביץ, קארין אלדאה, איריס קול, ענת וקסמן, ריי שגב ואיריס קול.

לדברי חן אשד, סמנכ"ל השיווק של הרשת, "עולם האופנה משתנה לחלוטין בשנים האחרונות, שינוי שהתחיל בתמונת שער של דוגמניות מלאות בהלבשה תחתונה במגזין ווג האיטלקי והמשיך בילדה בת 14 שגרמה למגזין האופנה seventeen להפסיק להשתמש בפוטושופ בתמונות שהם מפרסמים". לדבריו, רשת H&O, לוקחת חלק בפרויקט חשוב זה במטרה לעזור לשנות את השיח הציבורי סביב אידיאל היופי ודימוי הגוף הנשי בישראל. מגזינים, תכניות טלוויזיה וחנויות בגדים מטפחים את דימוי גוף האישה המושלמת במונחים שלרוב אינם תואמים את המציאות.

במילים אחרות: המסר החשוב אותו מבקשים להעביר בקמפיין הינו ששום פוטושופ לא יהפוך אותך ליפה יותר – את יפה כמו שאת! ככה, בטבעי... תראו כמה שהם צודקים:

יעל הדר

מאיה בצלאל

ענת וקסמן

קרין אלדאה

שרון דר

שאפו ל- H&O!

3 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails