יום שישי, 10 באוגוסט 2012

MAC Prep + Prime Natural Radiance


מותג האיפור MAC משיק בימים אלו את Prep + Prime Natural Radiance  - פריימר חדש, המיועד לבעלות עור שמן-מעורב.



כפי שניתן להבין משמו, הפריימר החדש מצטרף לסדרת המוצרים Prep + Prime, המיועדים להכין את העור לאיפור ולטפח אותו. ייחודו של הפריימר הנ"ל, שהוא מעניק זוהר טבעי, במקביל לשליטה על וויסות יצור הסבום (חלב) של העור.



הפריימר מגיע בצורת תחליב בעל מרקם ג'ל משיי והוא מכיל רכיבים טבעיים כמו רוזמרין, תמציות עלי שעורה, תמצית אצות ים וגם קצת סיליקה בשביל המראה הזוהר. בנוסף, הוא מכיל תמצית קליפת אגוז וערבה לבנה כדי להבטיח עור חלק ושיפור המרקם שלו. כמובן, מיותר לציין שהוא מועשר גם בנוגדי חימצון רבים כמו קליפת מנדרינה, ויטמין E ו-C, קפאין להרגעת העור והפחתת אדמומיות ואבקת פנינים שאחראית על השתקפות קרני האור ויצירת המראה הזוהר לעור.


כל הטוב הזה ארוז בבקבוק משאבה בגודל 50 מ"ל וכעת כבר ניתן להשיגו באמצעות אתר האינטרנט של המותג. ב-16 באוגוסט הוא יהיה גם בחנויות בארה"ב ואני מניחה שאלינו הוא יגיע קצת לאחר מכן.

תגובה 1:

  1. נשמע מדליק ביותר :) למרות שאני מעדיפה פריימר שמתאים לעור שמן בלבד. כי מעורב זה כבר עור אחר... אז למה לערבב?? שמתי לב שהמוצרים שהם נטו לעור שמן תמיד טובים יותר. אבל אני אנסה את המוצר שיגיע לארץ. נשמע נחמד ביותר .

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.co.il/2012/08/blog-post_7.html

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails