יום שבת, 22 בפברואר 2014

גלוסיבוקס (פברואר 2014)

קופסת החודש של גלוסיבוקס הינה בסימן ה"וולנטיין'ס דיי" – יום האהבה הבינלאומי. כבר בחודש שעבר, באתר החברה וגם בדף הפייסבוק שלה הופיעו רמזים אודות קופסה מיוחדת לציון האירוע, כמו גם הבטחה למיגוון רחב של מוצרים (בניגוד לקופסא של חודש ינואר, שהכילה מוצרי טיפוח בלבד).



כיאה לוולנטיין, הקופסא של החודש הגיעה מעוטרת כולה בשפתיים מאויירות בשלל גוונים על רקע שחור מבריק. ואם לא דיי בכך, אז גם המדבקה שחובקת את נייר האריזה של המוצרים, דואגת להזכיר לנו שמדובר באירוע מיוחד. אגב, למרות שהקופסא יועדה, כאמור, לציון חגיגות הוולנטיין, היא הגיעה אלי כשבוע ימים לאחר מכן. אבל בינינו למי אכפת?!


הקופסא מכילה הפעם 6 מוצרים בסה"כ, כאשר שניים מתוכם הינם בגודל מלא:



לק של China Glaze (גודל מלא- 14 מ"ל)
הלקים של המותג האמריקאי "צ'יינה גלייז" חביבים עלי במיוחד, בזכות שלל הגוונים הטרנדיים והאיכות הבלתי מתפשרת שלהם. הגוון שקיבלתי בקופסא הינו Hey Doll והוא שייך לקולקציית Vintage Vixen של המותג מחורף 2010. למרות שלא ממש ניתן להבחין בכך בתצלום, מדובר בגוון חום אדמדם עם נצנצים כסופים זעירים והוא יהיה בהחלט שימושי גם בחורף הנוכחי. אגב, הסווטצ' של הלק בתמונה מורכב משתי שכבות לק.
מחיר מומלץ לצרכן: 39 ₪



ליפגלוס של GAYA (גודל מלא- 8 מ"ל)
ליפגלוס שקוף לחלוטין, שלדברי המותג המאופיין במוצרים מינרליים, מכיל חומרים טבעיים כולל כאלו שאמורים להגן על השפתיים מפני קרינת השמש. היתרון בליפ גלוס שקוף הוא שניתן להניח אותו מעל כל גוון של שפתון מבלי לשנותו. ניתן גם למלא את השפתיים בעפרון שפתיים ולהניח מעליו את הגלוס כדי להעניק לשפתיים מראה מלא ומבריק יותר.



כמאפרת, אני אוהבת להחזיק במזוודת האיפור שלי ליפגלוס שקוף ולערבב אותו עם צלליות אבקה (פיגמנטים) כדי לקבל כל גוון שאני חושקת בו. כמו שניתן לראות בתמונה שלהלן, ערבבתי את הליפגלוס עם צללית בגוון ורוד בהיר וקיבלתי גלוס בגוון תואם.
מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪



שמן גוף של Johnson's Baby (גודל מיוחד- 100 מ"ל)
שמן הגוף של ג'והנסון, או כמו שאנחנו נוהגים לכנות אותו - "שמן תינוקות", הוא מוצר מוכר וותיק מאד. עוד כשהייתי נערה, אני זוכרת שחברותיי ואני נהגנו ברוב טיפשותנו למרוח אותו על הגוף כדי להעמיק ולזרז את השיזוף... בכל אופן, הוא מיועד להעשיר את העור בלחות ויש למרוח אותו על הגוף ישר אחרי המקלחת או כשהעור לח. אישית, אני מעדיפה יותר תחליבי גוף מכיוון שאני לא כל-כך אוהבת את התחושה השמנונית, אבל במקרים קיצוניים של יובש השמן יכול אולי להיות אפקטיבי יותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 17.30 ₪ (תכולה: 200 מ"ל) / 33.60 ₪ (תכולה: 500 מ"ל)



מסכת הזנה אובליפיחה של Amika (גודל מיוחד- 60 מ"ל)
כמו שמן הארגן (המרוקאי) גם שמן האובליפיחה ידוע בתכונותיו הטובות והמועילות להשגת שיער בריא ויפה. מסיכת האובליפיחה של "אמיקה" מבטיחה טיפול בקצוות מפוצלים, כמו החדרת לחות וברק לשיער. טרם ניסיתי אותה, אבל אני כבר יכולה לומר שיש לה ריח נעים – קריטריון לא פחות חשוב עבורי בבחירת מוצר לשימוש.
מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪ (תכולה: 500 מ"ל)



פריימר סקין פרפקטור של Sothys (דוגמית)
לדברי החברה, מדובר בפריימר שמלבד תפקידו הרגיל כמצמצם נקבוביות ומחליק את העור, הוא גם מפחית את הברק של העור ומקנה לו מראה מאט אבל זוהר.
אני אשמח מאד לנסות אותו, כי כמו שכבר ציינתי כאן לא פעם, אני מאד אוהבת את המוצרים האיכותיים של "סוטיס". חבל רק שהם יחסית יקרים ולא זמינים על מדפי הפארם, אלא דרך קוסמטיקאיות ומכוני ספא בלבד.
מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ (תכולה: 15 מ"ל)


בושם Bright Crystal Absolu של Versace (דוגמית- 1 מ"ל)
ורסצ'ה מנסים לבנות על הפופולאריות וההצלחה האדירה שזכה לה הבושם המקורי "ברייט קריסטל", שהושק לראשונה ב-2006, ומשיקים כעת גרסה חדשה, בעלת ניחוח חזק ומודגש יותר. "ברייט קריסטל אבסולו" הינו ניחוח פרחוני פירותי המשלב, בין השאר, תווים של רימון, פטל, לוטוס, אדמונית, מגנוליה, ענבר ומאסק. הבושם מגיע בבקבוק זהה לשאר הבשמים באותה הסדרה, עם הפקק האובלי הגדול והמוכר, רק הפעם הוא בגוון ורוד ניאוני לוהט.
מחיר מומלץ לצרכן: 549 ₪ (תכולה: 50 מ"ל א.ד.פ.) / 699 ₪ (תכולה: 90 מ"ל א.ד.פ.)



כמו תמיד, צורפו לקופסא גם הגיליון החודשי וגלויית הטבה המקנה גיליון של "גו סטייל" במתנה וכן ברכישת מנוי לחודשיים מקבלים חודשיים נוספים במתנה.


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או    אתר גלוסיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails