יום שני, 19 במאי 2014

Benefit They’re Real Push-Up Liner

אחד המוצרים המסקרנים ביותר שמושקים בקיץ הזה הוא האייליינר ג'ל החדש והמהפכני של בנפיט, שמגיע בצורת עט ומכונה בשם They’re Real Push-Up Liner.


זה לקח בערך 5 שנים של מחקר ופיתוח, עד שבנפיט יצרה את האייליינר המושלם (לפחות לדבריהם), שמיועד לסייע לכל אחת להתגבר על אחת ממצוקות האיפור הגדולות בכל הזמנים – שרטוט קו אייליינר מדוייק! בקיצור, המוצר מציע את כל היתרונות הקיימים באייליינר ג'ל, רק הפעם הוא מוצע בצורת עט (במקום בצורתו המוכרת יותר – בתוך מיכל זכוכית). האייליינר החדשני מצוייד באפליקטור בעל קצה מיוחד (AccuFlex™) המבטיח יישום מושלם, מהיר וקל, עם הכמות המדוייקת הנחוצה לשם כך.




פורמולת האייליינר עמידה במים, אינה נמרחת או מתפוררת והיא מתקבעת במהירות. בנוסף, צורת העט שלו מאפשרת לשאת אותו בקלות ובנוחות בכל תיק איפור והופכת אותו באופן זה לזמין בכל מקום.

They’re Real Push-Up Liner של בנפיט יושק לקראת סוף יוני 2014 והוא יהיה זמין בגוון שחור מאט. מחירו יעמוד על $24.00 / £18.50.



אגב, לצד האייליינר החדש ישיקו בבנפיט 2 מוצרים משלימים נוספים באותה הסדרה: מסקרה ומסיר איפור עמיד במים לעיניים.


4 תגובות:

  1. עד כמה שהבנתי, לא ניתן להשיג בארץ? יש אתר מומלץ, שדרכו אפשר להזמין ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, המותג לא נמכר בארץ. ניתן להשיג אותו ברשת ספורה, דרך האתר של המותג עצמו (מבצעים משלוחים לארץ), איביי או דרך אתרים כמו look fantastic, Hqhair ואחרים

      מחק
  2. איפה ניתן להשיג בארץ? או להזמין מאייבי?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי סיגל,
      את יכולה לעיין בתשובתי לאנה, למעלה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails