יום שני, 25 באפריל 2016

AHAVA Dead Sea Cristal Osmoter™ X6

AHAVA השיקו לאחרונה את Crystal Osmoter™ X6 - סרום חדש מרוכז מאד לפנים, המבוסס על שמן יבש ומיועד לצמצם קמטים עמוקים, למצק את העור ולהעניק לו מראה זוהר יותר.



כפי ששמו מעיד עליו, הסרום מבוסס על התגלית הקניינית החשובה ביותר של AHAVA – האוסמוטר. מדובר ברכיב ייחודי של מינרלים מים המלח, המייעל את תהליך חילוף החומרים בתא, מחזק את ההגנה של העור מפני ההשפעות המזיקות של קרינת UV ומגביר באופן משמעותי את רמת הלחות שלו.

כאמור, בסרום החדש שולב האוסמוטר בכמות מרוכזת מאד (פי 6), מה שמגביר את יכולת ההולכה של המינרלים לתוך העור. באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך, שהינה פרי פיתוח של 5 שנות מחקר מקיפות, הפאזה המימית של האוסמוטר הופכת לגבישי מינרלים מוצקים (קריסטלים) ומצליחה להתמזג בצורה מושלמת עם השמנים הצמחיים שמכילה הפורמולה, ביניהם: שמן חוחובה, שמן בוראג', שמן אובליפיחה ועוד.



הסרום מגיע בבקבוק זכוכית מעוגל וצר בגוון חום ענברי עם פקק משאבה מוזהב עם טפטפת זכוכית. השילוב בין הגוון הענברי למוזהב מעניק למוצר מעין מראה יוקרתי. גם אריזת הקרטון של המוצר מגיעה באותם גוונים ועליה מוטבעות צורות של קריסטלים, חלקם מבריקים.


מספר לחיצות על פקק הבקבוק גורמת לשאיבת נוזל הסרום אל הטפטפת. הנוזל עצמו הינו בגוון צהבהב והמרקם שלו כשל שמן מיימי. בנוסף, יש לו ניחוח עדין ולא משתלט, מהסוג המאפיין מוצרי ספא.




על-פי ההוראות המצורפות למוצר, יש למרוח 3-4 טיפות סרום על עור פנים נקי, בוקר וערב, לפני קרם הלחות. אני מטפטפת את החומר אל תוך כף היד, מחממת אותו מעט בין שתי כפות הידיים ומורחת בתנועות עדינות על עור הפנים. למרות שמדובר בשמן, הסרום נספג במהירות בעור הפנים ולא מותיר אחריו תחושת שמנוניות בכלל. לעומת זאת, לוקח לשמן להיספג קצת יותר לאט על עור הידיים, אז מומלץ להיזהר מאד שבקבוק הזכוכית לא יחליק מהיד ויתנפץ חלילה. אגב, הכמות המומלצת על-פי החברה (3-4 טיפות בכל שימוש), הרגישה לי קצת יותר מידי על העור שלי, ואני בהחלט מסתפקת ב- 1-2 טיפות בלבד.


לדברי החברה, הסרום החדש מיועד לבנות 40+ (אני), כאלו שסימני הגיל כבר נראים על-פניהן. לשמחתי, למרות שעברתי את גיל 40 (ואפילו קרובה יותר לעשור הבא אחריו), אין לי הרבה קמטים או לפחות לא כאלו שהם עמוקים ובולטים (היתרון היחיד בהשמנת יתר). עם זאת, אני בהחלט מזהה "נפילות" במבנה ובנפח של העור. לאחר שימוש כמעט רצוף בסרום במשך כחודש ימים, אני יכולה לומר שהעור שלי מרגיש ונראה חלק, רך, גמיש ואפילו קורן יותר. כמו כן, הוא מרגיש עשיר בלחות וגם המייקאפ יושב עליו נפלא.

אפרופו, מייקאפ- אם אתן נוהגות להשתמש במייקאפים בעלי כיסוי כבד/מלא, נסו להוסיף טיפה אחת של הסרום למייקאפ, לפני שאתן מורחות אותו על עור הפנים – הסרום יהפוך את המרקם של המייקאפ להרבה יותר מעודן, גמיש וחלק ובעיקר נוח למריחה אחידה יותר.

מחיר: 299 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)
להשיג ברשת חנויות AHAVA, דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, רשת סופר-פארם, וחנויות נבחרות.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של AHAVA.

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails