יום שישי, 15 באפריל 2016

ריהאנה משיקה ליין איפור חדש

הזמרת הפופולרית ריהאנה (Rihanna) לא מפסיקה לעבוד וליצור ונכון לעכשיו היא הולכת להיות עסוקה עוד יותר, כשתסיים את סיבוב ההופעות העולמי הנוכחי שלה. קונצרן האופנה והיופי LVMH (תאגיד צרפתי בינלאומי שנוצר ממיזוג בית האופנה לואי ויטון וחברת Moët Hennessy) הודיע, כי ריהאנה חתמה על הסכם בשווי של כ-10 מיליון דולר עם Kendo – אחת החטיבות שלו, לפיו יפתחו השניים ליין איפור חדש תחת השם Fenty Beauty by Rihanna. הליין החדש אמור לעלות על המדפים במהלך סתיו 2017.



אחרי שיתוף הפעולה המוצלח עם מותג הקוסמטיקה MAC והשקה של שבעה ניחוחות פופולריים תחת שמה, עולם היופי כבר אינו זר לריהאנה בת ה-28. כך שהצעד הנוכחי שלה אינו מפתיע מאד, במיוחד לאחר שבמהלך השנה האחרונה התפרסמו שמועות רבות בנושא.

"Fenty Beauty by Rihanna היא חללית יופי שפונה לקהל יעד גלובלי עצום ומגוון. אנחנו מכוונים אל הכוכבים," כך אמר דיוויד סוליטינו, מנכ"ל חטיבת Kendo ב- LVMH, בראיון ל-WWD. אגב, Kendo אחראית, בין השאר, על מותגי יופי נוספים כמו Marc Jacobs Beauty ו- Kat Von D.

לפי שעה לא פורסמו פרטים אודות ליין האיפור החדש של ריהאנה, אבל בהתחשב בעובדה שהיא מהווה מקור יופי קבוע להשראה, החל מהעור הזוהר שלה ועד לשפתונים בגוונים הלא שגרתיים, נראה שיש בהחלט למה לצפות. אמנם שנה וחצי זה עוד הרבה זמן, אבל תסמכו על ריהאנה שהיא תדאג לעשות לנו קצת טיזינג לאורך הדרך כדי להפוך את ההמתנה לשווה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails