יום שני, 4 באפריל 2016

LANCASTER 365 Skin Repair Serum & Eye Serum

שינויי מזג האוויר, סגנון חיים לחוץ ונטול שינה וכן זיהומים סביבתיים משפיעים על מצב העור שלנו ומזרזים את הזדקנותו. מזל שאנו יכולים לסמוך על תעשיית הקוסמטיקה שתמצא לנו פתרונות מתאימים. מותג הקוסמטיקה הצרפתי Lancaster ("לנקסטר"), למשל, משיק 2 מוצרים חדשים בסדרת 365 Skin Repair – סרום לפנים וסרום לעיניים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית ומהפכנים שמבטיחה להחזיר לעור את המראה הצעיר והקורן שלו.



הסרום החדש לפנים - 365 Skin Repair Serum, הינו למעשה גרסה משודרגת של הסרום המוצלח של המותג- 365 Cellular Elixir, שהושק לראשונה ב- 2003. מאז ועד היום מעבדות לנקסטר התמחו בהאטת תהליך ההזדקנות של העור והרבה לפני שמותגים אחרים החלו לדבר על גנטיקה ולהשיק שלל סרומים, לנקסטר הציגה את הסרום הנ"ל שמטרתו היתה להגן ולתקן את העור תוך שמירה על זוהר הנעורים שלו במשך 365 ימים בשנה. הסרום הותאם לכל גיל וסגנון חיים.



כאמור, מאז שהושק לראשונה, הסרום לפנים היה בפיתוח מתמיד והפורמולה שלו הועשרה בתגליות מדעיות וחידושים שונים מעולם הקוסמטיקה, עד לצורתו הנוכחית כ- 365 Skin Repair – סרום המבסס את יעילותו על טכנולוגיית האפיגנטיקה (שינויים שנוצרים בתפקוד הגנים). טכנולוגיה זו מיועדת לשקם ולהגן על ה-DNA של העור ולהאריך את נעוריו. במילים אחרות, היא מסייעת לרענן את זכרון התאים ולהזכיר להם כיצד התנהגו בצעירותם. לצורך כך, מכילה פורמולת הסרום קומפלקס אפיגנטי ייחודי המשלב 3 מרכיבים פעילים: תמצית אורז הימלייה אדום, תמצית יין אדום, ותמצית צמח הפלנטיין, הידוע בסגולות חיזוק מערכת החיסונית והפחתת דלקות בעור).


לסרום הפנים המחודש והמשודרג מתלווה כעת גם סרום ייעודי חדש לעיניים - 365 Skin Repair Eye Serum, שמבוסס על אותה הטכנולוגיה של סרום הפנים, אבל עוצב כך שיתאים יותר לאזור העדין שסביב העיניים. לפיכך, הוספו לו רכיבים כמו קומפלקס עלי גינקו, הידוע בזכות יכולתו לשפר את זרימת הדם ולהילחם בכתמים כהים ונפיחויות, בשילוב תמציות קפאין וערמונים לחיזוק הפעילות שלו, וכן תמצית סויה להאצת סינתזת הקולגן.


שני הסרומים יחד מהווים את הפורמולה הראשונה המתמקדת לחלוטין במכלול גורמי ההזדקנות הביולוגיים והסביבתיים של העור ומשמרת את צורת הביטוי היומיומית של האור הטבעי והנעורים שלו, ללא כל קשר לגיל אלא כמשהו יציב וקבוע.

לדברי החברה, שימוש בסרומים בסדרת 365 Skin Repair הינו חשוב לא פחות ממריחת קרם הגנה לפני החשיפה לשמש. שימוש בהם בבוקר ובערב (3 טיפות בכל פעם) לפני שגרת הטיפוח הרגילה שלנו תסייע להגן על ה-DNA שלנו מפני נזקים שעלולים להיגרם מסוגי לחץ שונים. בנוסף, לפורמולה שלהם יש מרקם קליל ומשיי וניחוח עדין של עלי כותרת לבנים וגרגירי יער אדומים, והיא מותירה את העור רך, חלק וקטיפתי עם תחושה של נוחות והקלה מיידית.

הסרומים מוגשים באריזות בעיצוב אלגנטי, יוקרתי ומעודן, במיוחד סרום הפנים שמגיע בבקבוק זכוכית עבה למדי ובעלת גוון שוקולדי המשתנה בהדרגה, כאילו הבקבוק עטוף במין הילת אור.

את סרום הפנים- 365 skin repair serum (399 ₪, 50 מ"ל) וסרום העיניים- 365 skin repair eye serum (299 ₪, 15 מ"ל) ניתן להשיג בדלפקי "לנקסטר" בלעדית ברשת הסופרפארם.

                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails