יום שני, 19 באוגוסט 2019

Beautycare FIXX Line


רשת "ביוטיקייר" משיקה את FIXX – ליין הבית החדש, הכולל מוצרים שונים, שפותחו ויוצרו בהתאם לטרנדים המובילים בעולם האיפור והטיפוח. הליין החדש מבטיח מוצרים איכותיים במחירים הוגנים לכל כיס, שמגיעים באריזות מעוצבות בעיצוב מודרני ויוקרתי.



כיריית הפתיחה של ליין ה- FIXX, מציעה הרשת ארבעה מוצרי איפור שונים:

FIXX Shea Butter Matte Lipstick (מחיר: 7.90 ₪) – שפתון המבוסס על חמאת שיאה עשירה בלחות וברכיבי הזנה והגנה. פורמולת השפתון מכילה בנוסף ויטמין E, שמן קוקוס וחלבלוב המזור. המרקם של השפתון הינו חמאתי, הוא מחליק על השפתיים בקלות ומותיר אותן רכות ונינוחות לשעות ארוכות. 


השפתון זמין ב-14 גוונים עתירי פיגמנט בגימור מאט.


FIXX Metallic Liquid Eyeshadow (מחיר: 4.90 ₪) – צללית נוזלית בגימור שימרי, המיועדת לשדרג כל מראה איפור. הצללית עתירה בפיגמנט, קלה למריחה וטשטוש ומותירה אפקט מטאלי זוהר, שעמיד לאורך כל היום. כמו כן, היא מתאימה לשימוש באיזורים שונים של הפנים והגוף, להארה והברקה. הצללית מצויידת באפליקטור מובנה, שמיועד לסייע להניח ולפזר את החומר. עם זאת, ניתן להשתמש גם במברשת סינתטית או אפילו באמצעות האצבעות. 


הצללית זמינה ב-7 גוונים מרהיבים שונים.


FIXX 2in1 Stick Blush & Lip Color (מחיר: 7.90 ₪) – סטיק במרקם חמאתי ופיגמנטי לאיפור הלחיים ו/או השפתיים. פורמולת המוצר עשירה ברכיבי לחות והזנה כמו ויטמין E ותמצית חלבלוב המזור והיא מעניקה גימור קורן ורענן לעור. 


הסטיק מוצע ב-7 גוונים מרהיבים.


FIXX Liquid Lip Matte Color (מחיר: 7.90 ₪) – שפתונים במרקם נוזלי וגימור מאט, שמתקבע במהירות ונותר עמיד לשעות ארוכות. הפורמולה של השפתונים דקה אך אטומה והיא מציעה כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה. כמו כן, השפתון מצוייד באפליקטור דק, שמאפשר למרוח את השפתון בצורה מדוייקת בקלות ובמהירות. 


השפתון מוצע ב-20 גוונים שונים, חמישה מהם בגימור מטאלי ייחודי.


את המוצרים בליין FIXX ניתן להשיג בחנויות רשת "ביוטיקייר" ברחבי הארץ ובאתר האונליין של החברה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails