יום רביעי, 14 באוגוסט 2019

DIOR Joy by Dior Intense


בשנה שעברה השיק בית האופנה והקוסמטיקה היוקרתי "דיור" את Joy by Dior, בושם נשי שהוקדש לתענוגות החיים. כעת משיק המותג את Joy by Dior Intense - גרסה חדשה של הניחוח, שמיועדת להביא מנה מוגברת של התרוממות רוח ושמחה.



Joy by Dior Intense נולד לתת פרשנות מחודשת, עם יותר כח, תשוקה וחיוניות לניחוח הקודם Joy by Dior שהושק, כאמור, בשנה שעברה ושינה את כל כללי המשחק של עולם הבישום, כששילב תווים הדריים נוצצים ותווים תוססים של טחב ועצים.


תפארת האור ושמחת החיים מאפיינים גם את הניחוח הנשי החדש Joy by Dior Intense, בתמהיל פרחוני שאי-אפשר לעמוד בפניו, המשלב פריחת הדרים נשגבת עם נגיעות עוצמתיות של עץ ווניל מתוק.

מאחורי לידתו של הניחוח הקודם והגרסה החדשה שלו עומד פרנסואה דמשי (François Demachy), מאסטר הבישום של "דיור", שרצה הפעם לתת לקומפוזיציה יותר נפח בעזרת מרכיבים חדשים.


הבושם Joy by Dior Intense פותח בתווים הדריים אהובים ורעננים מאד של ברגמוט ונרולי, כשבעקבותיהם מגיע לב פרחוני עז, המבוסס על יסמין וורד מגראס – מרכיבים המהווים חתימה ריחנית אותנטית של הניחוחות הנשיים של "דיור". תווי הבסיס שומרים על האיזון המקורי של מאסק ועץ – במקרה זה של עץ אלגום, בשילוב המתיקות של ווניל ופולי טונקה באיחוד רך ומתמשך.


גם הניחוח החדש מגיע בבקבוק בגוונים ורודים וכסופים, רק שהפעם הוא מעוצב כמו יהלום כדי לשקף את האור בצורה מקסימלית. בתחתית הבקבוק ניתן למצוא כוכב, שנבחר כסמל למזל ושגשוג. הפקק המגנטי הכסוף שומר על הרצף העיצובי, כמו גם שם הבושם ששולט על בקבוק הזכוכית.


השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס (Jennifer Lawrence), שמשמשת כמוזה של בית האופנה הצרפתי וגילמה את הפנים של הבושם הקודם Joy by Dior, תוביל את הקמפיין גם לניחוח החדש Joy by Dior Intense.

הבושם החדש Joy by Dior Intense יושק ברחבי העולם בחודש ספטמבר 2019 והוא יהיה זמין בגדלים של 50 ו- 90 מ"ל אד"פ. בישראל ניתן להשיג את בשמי המותג ברשתות המובחרות ובבוטיקDior – TLV Fashion Mall 

אגב, בימים אלו התחדש המותג בבוטיק נוסף- Maison Christian Dior, עבור קולקציית הבישום האקסקלוסיבית של המותג, הכוללת בין השאר בשמים, קרמי-גוף, סבונים נוזליים ומוצקים, צעיפי ה- Mitzah מליין הקוטור של "דיור" ועוד. הבוטיק החדש מציע חוויה ריחנית מיוחדת ומומלצת, שטרם נראתה כמותה בישראל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails