יום שלישי, 27 באוגוסט 2019

MAC x Pony Park Collection


אם אתם עוקבים אחרי הבלוג הזה, סביר להניח שאתם חובבי איפור. אבל אם אתם מתעניינים גם בכל מה קשור לעולם האסטרולוגיה, הידיעה הבאה בוודאי תשמח אתכם מאד: מותג הקוסמטיקה MAC הכריז על שיתוף פעולה עם המאפרת הקוריאנית פוני (Pony), ליצירת קולקציית איפור שמיימית (תרתי משמע!).



אם טרם שמעתם על פוני, מדובר במאפרת סלבריטאים מפורסמת מסיאול שבקוריאה, עם למעלה מ- 6.6 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. יש לה גם חשבון יוטיוב פופולרי, שם היא מציגה, בין השאר, סרטוני איפור שלה. לפני שנים אחדות היא עוררה סנסציה כשהעלתה סרטונים בהם היא הופכת את עצמה לדמויות מוכרות – אחת מהן היתה של הזמרת טיילור סוויפט.

כש-MAC פנו אל פוני בעניין הפרוייקט המשותף, היא בחרה להשתמש באהבתה לעולם הקריסטלים וקלפי הטארוט כמושא השראה לאוסף האיפור שישיקו השניים. באחד מהראיונות שהעניקה פוני, היא ציינה ששיתוף הפעולה עם MAC מאד חשוב עבורה, היות והוא מאפשר לה לחשוף עוד יותר את עולם הביוטי הקוריאני לשוק העולמי. אגב, העבודה על הקולקציה נמשכה לא פחות משלוש שנים, אז יש לשער שהושקעה בה מחשבה מרובה. ואם לשפוט לפי סדרת מראות האיפור שנוצרו באמצעות מוצרי הקולקציה ופורסמו על-ידי MAC קוריאה, היא בטוח תיחטף מהמדפים במהירות. כמובן, מיותר לציין, שמדובר במהדורה מוגבלת...





אז מה צפויה לכלול הקולקציה?

·        פלטת צלליות, שתכלול 8 גוונים טבעיים שונים;
·        ליפ גלוס מנפח שפתיים;
·        פרפ+פריים פיקס+ עם שימר פנינתי;
·        היילייטר ב-2 גוונים;
·        Matte Lip Mousse – מוצר חדש לשפתיים במרקם מוס קליל וגימור מאט רך ומצועף, ב-9 גוונים שונים;
·        שתי מברשות איפור: מברשת פודרה ומברשת דואו-פייבר להנחת צלליות;
·        סט ריסים מלאכותיים.



כל אחד מהפריטים באוסף מגיע באריזה מעוטרת בסגנון קלפי טארוט מוזהבים. למשל, אריזת הפלטה נראית כמו קלף טארוט מהמם של הירח, בעוד שההיילייטרים נושאים עליהם אימג'ים של קלפי טארוט של השמש והכוכבים. לטעמי, האימג'ים השמימיים הללו הופכים כל פריט באוסף הזה לפריט אספנות, שכל חובב איפור היה רוצה להחזיק בעלות עליו. 

הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של MAC בארה"ב החל מה-23 בספטמבר 2019 ובמהלך אוקטובר 2019 היא תגיע גם לשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails