יום שני, 5 באוגוסט 2019

Anastasia x Jackie Aina Eyeshadow Palette


מותג הקוסמטיקה "אנסטסיה בוורלי הילס" ידוע בפלטות הצלליות האייקוניות שלו ובעוד מוצרים איכותיים אחרים. כזכור, השנה הם השיקו את פלטת Riviera ופלטה נוספת, שהושקה בשיתוף פעולה עם מלכת הדראג המפורסמת Alyssa Edwards. כעת, המותג יוצא בשיתוף פעולה חדש נוסף – הפעם עם משפיענית יופי אחרת – וזו, למעשה, כבר הפלטה השלישית שלהם לשנת 2019: Anastasia x Jackie Aina Eyeshadow Palette.



ג'קי אינה (Jackie Aina) היא כוכבת יוטיוב (3.1 מיליון מנויים) ואינסטגרם (1.2 מיליון עוקבים), בת 32 ממוצא ניגרי, הידועה בדעותיה האמיצות. כבעלת עור כהה היא נוהגת לעודד מותגים לכלול טווח גדול יותר של גוונים למוצרים שלהם, כדי שיתאימו גם לבעלות גוון עור כהה. למען האמת, בשנים האחרונות הושקו לא מעט פלטות צלליות שהגוונים שלהן פחות החמיאו לבעלות עור כהה – או שהגוונים בהירים מידי ומתקבלים אפרוריים על רקע העור הכהה, או שהם כהים מידי ונבלעים עליו. רק מהתבוננות על הפלטה שהרכיבה ג'קי, ניתן כבר לראות שהיא תתאים לטווח רחב של גווני עור.


כמו הפלטות האחרות שמשיק המותג, גם הפלטה של ג'קי כוללת 14 גוונים קרים וחמים, המגיעים בגימור מאט או מטאלי. כמו כן, הפלטה כוללת מראה מובנית ומברשת דו-צדדית להנחת הצלליות וטשטושן. את אריזת הפלטה החיצונית בחרה ג'קי לעצב, כך שתתאים לאישיות הרב-גונית שלה ותמשוך את העין כבר ממבט ראשון. על האריזה מוטבעת דוגמת עור קרוקודיל והיא מגיעה בגוון טאופ בהיר, שכאשר מזיזה אותה אל מול קרני האור משתקפת בה פריזמה של צבעים שונים, כמעט כמו הגוונים שבתוך הפלטה.


הפלטה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הגוונים הבאים:

·       Soleil – אפרסק רך מטאלי עם ברק מוזהב
·       Supreme – ורוד אדמדם מאט
·       Pinker – שזיף קר בינוני מאט
·       Big Wig – סגול עשיר מאט
·       Dwollahs – זית מוזהב מטאלי
·       Credit – חום שזיף כהה מאט
·       Lituation – טאופ כהה מטאלי עם ברק סגלגל
·       Zamn – זהב ורוד מנצנץ
·       Wiggalese – אדום אוכמנית מטאלי (הגוון המועדף ביותר על ג'קי)
·       Shookington – סגול ויולט מטאלי עם ברק כחלחל
·       Trust Issues – זהב לבן מנצנץ
·       Edges – אפרסק כהה מאט
·       Sponsored – שוקולד מטאלי עם ברק טורקיזי
·       Ginger – חום קרמל מאט


פלטת הצלליות של ג'קי ו- ABH תושק היום במספר מצומצם של עותקים באמצעות חשבון האינסטגרם של ג'קי. מחר (6 באוגוסט 2019) היא כבר תהיה זמינה לרכישה באתר של ABH ומה-15 לחודש ניתן יהיה להשיג ברשת "ספורה" ובנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם (מחיר: 45.00$).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails