יום ראשון, 25 באוגוסט 2019

Essence Disney Princesses Collection


הנסיכות האהובות של דיסני חוזרות שוב בקולקציית איפור חדשה, הפעם של המותג הגרמני "אסנסס".



אריאל כהת העור, יסמין האמיצה, בל החכמה וחברותיהן היו גיבורות הילדות של נערות רבות. האומץ שלהן, הרצון להגשים את החלומות והיופי הפנימי והחיצוני של נסיכות דיסני ליוו דורות רבות של בנות. כעת הן הופכות להיות גם חלק בלתי נפרד מעולם האיפור במהדורת הטרנדים החדשה של "אסנסס".

הקולקציה כוללת שש פלטות פנים ועיניים יחד עם שש מברשות סינתטיות תואמות – כולן מוקדשות לכמה מהגיבורות האהובות ביותר מעולמו של "דיסני" ובהשראת המוטו "מיצאי את הנסיכה שבתוכך!" כל הפלטות באוסף מצויידות במראה גדולה ושימושית ואילו המברשות מעוטרות בשמה של אחת מהנסיכות יחד עם צללית דמותה בצבע זהב על רקע שחור, מה שמוסיף לאוסף שיק אמיתי.


מוכנות לגלות את הנסיכה שנמצאת בתוככן?

Essence Disney Princesses Ariel – הנסיכה אריאל:

היא גרמה לבנות אדומות שיער להיות גאות בשיער שלהן וכישפה דורות שלמים בקולה המלודי ביותר בכל האוקיינוסים. הנסיכה אריאל, בתו הסקרנית של המלך טריטון וחברתו הצמודה של פלאונדר הדג המקסים וסבסטיאן הסרטן, היא גיבורת פלטת העיניים Be Curious, Explore New Worlds ("תהיי סקרנית, חיקרי עולמות חדשים"). הפלטה כוללת 15 גווני צלליות בהשראת האוקיינוס והצימחיה הימית – כולן עשירות בפיגמנט ומגיעות בשלושה גימורים שונים: מאט קטיפתי, שימר או גליטר סופר מבריק.



המברשת שמוקדשת לנסיכה אריאל היא מברשת עיניים בעלת קצה מעוגל, המיועדת לאסוף את כמות החומר המדוייקת ולהניח אותה בצורה קלה ונוחה על שטח העפעף.


Essence Disney Princesses Jasmine – הנסיכה יסמין:

הקסם האוריינטלי והאופי הנדיר שלה, העשוי ללא חת, אלה המאפיינים שגרמו לנו להתאהב מיידית בנסיכה יסמין – גיבורת פלטת העיניים Fly The Magic Carpet ("עופי על שטיח הקסמים"). הפלטה כוללת 15 גוונים בהשראת לילות המזרח החושניים ביותר, בפנטזיה כרומטית, המחזירה אותנו לשטיח הקסמים המיוחד של אלאדין. הצלליות בפלטה מוצעות בגימורים שונים, המאפשרים להגיע למראה המכושף הנכסף.



המברשת של יסמין היא מברשת עיניים מדורגת, המיועדת לטשטוש צלליות בצורה מושלמת ומספקת רכות מקסימלית.


Essence Disney Princesses Belle – הנסיכה בל:

יופיה הטבעי והדיסקרטי של בל, גיבורת הסיפור "היפה והחיה", משתקף בפלטת העיניים Don't Judge A Book By Its Cover ("אל תשפוט ספר עפ"י הכריכה שלו"), שכוללת 15 צלליות בגוונים רומנטיים, בגימור מאט או שימר ומרקם רך ונעים.



המברשת של בל הינה מברשת עיניים זוויתית, העשויה מסיבים סינתטיים רכים ומיועדת ליצור מראות איפור מדוייקים ואלגנטיים ליום וללילה.


Essence Disney Princesses Tiana – הנסיכה טיאנה:

גיבורת הסרט המצוייר "הנסיכה והצפרדע" היא דוגמה לאופן שבו חוסן והתמדה הם כלי הנשק העיקרי להגיע לכל מטרה. ההרפתקאות בעולם הצפרדעים לא מרתיעות את הנסיכה טיאנה. להיפך! הן מביאות אותה לגלות יקום חדש לגמרי, אותו אנו רואים בפלטת העיניים Only You Can Make Your Dream Come True ("רק את יכולה לגרום לחלום שלך להתגשם"). הפלטה כוללת 15 צלליות בגוונים בוהקים בגימור מאט או שימר.



המברשת של הנסיכה טיאנה היא מברשת מדורגת בעלת ראש עגול קטן, המיועדת לשימוש מדוייק באיזור העיניים.


Essence Disney Princesses Pocahontas – הנסיכה פוקהונטס:

יפה ונאוה, כמו שרק בתו של צ'יף אינדיאני יכולה להיות, הנסיכה פוקהונטס היא מושא ההשראה של פלטת הפנים Respect The Earth, Respect Yourself ("כבדי את האדמה, כבדי את עצמך"). הפלטה מיועדת לפיסול הפנים והיא מורכבת מגווני הטבע והאדמה האהובים כל כך על פוקהונטס, שמבטיחים להתמזג עם כל גוון פנים בזכות המרקם הרך שלהם.



המברשת של פוקהונטס היא מברשת פנים שטוחה, המבטיחה ליצור את הקונטור המושלם על-ידי שחרור כמות החומר האידיאלית וטשטושה בצורה מושלמת.


Essence Disney Princesses Rapunzel – הנסיכה רפונזל:

הנסיכה נעולה במגדל וממתינה לנסיך המקסים? בהחלט לא במקרה של רפונזל, בעלת האופי ההרפתקני הקשוח ומלא בשמחת חיים, שמיוצגת על-ידי פלטת הפנים Adventures Make Life Fun ("הרפתקאות עושות את החיים מהנים"). מדובר בפלטת הארות, הכוללת חמישה גוונים מועשרים במיקרו-כדוריות זוהרות, שמיועדים להעניק לעור הפנים גימור זוהר.



המברשת של רפונזל הינה מברשת פנים בעלת סיבים ארוכים ורכים כמו שיערה של רפונזל, והיא עוצבה להתאים לעצמות הלחיים בצורה מושלמת ולהאיר אותן.


קולקציית הנסיכות של "אסנסס" תושק במהדורה מוגבלת באמצע ספטמבר 2019 בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. אני עדיין לא יודעת אם הקולקציה תגיע גם אלינו, אבל אם כן – קחו בחשבון, שזה תמיד קורה חודשים ארוכים אחרי כולם...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails