יום שלישי, 17 במאי 2022

Dermalogica Daily Milkfoliant Exfoliator

"דרמלוג'יקה" מרחיבה את פורטפוליו המוצרים שלה עם השקתו של Dermalogica Daily Milkfoliant Exfoliator – פילינג יומי עדין חדש, בעל תכונות מרגיעות, שמתאים לכל סוגי העור.


אחד המוצרים החביבים עלי ביותר מבית "דרמלוג'יקה" הוא ה- Dermalogica Daily Microfoliant, המוכר יותר כ"פילינג אורז". מדובר במוצר שמגיע בצורת אבקה לבנה, אותה מנערים מהבקבוק לתוך כפות ידיים רטובות, משפשפים את הידיים אחת בשניה כדי להפוך את האבקה לסוג של משחה ואז מורחים אותה על פנים לחות.

המוצר הזה באמת עושה פלאים לעור הפנים ולמרות שהוא לא אגרסיבי, הוא מצליח לעשות פילינג סופר יעיל, אבל עדיין מספיק עדין כדי לא להשאיר את העור בתחושה מגורה או חסרת לחות. כעת, כאמור, מתווסף לסדרה ה- Dermalogica Daily Milkfoliant Exfoliator, שהתיאור שלו הופך אותו למוצר מושלם אף יותר.

ה- Dermalogica Daily Milkfoliant Exfoliator החדש מגיע בבקבוקון, הזהה בצורתו לזה של ה"פילינג אורז". בעוד שהבקבוק של האחרון הינו לבן עם פקק אפור, זה של החדש מוצע בבקבוק כחול כולו עם כיתוב לבן. יש לציין, שהבקבוק עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר.




פורמולת הפילינג החדש מתוארת כפורמולה מרגיעה, המבוססת על שיבולת שועל, ופועלת כפילינג פיזי וכימי כאחד. היא מלטשת את העור בעדינות ומשאירה אותו חלק ורענן יותר, תוך חידוש ותמיכה במחסום הלחות של העור. בהשוואה ל"פילינג האורז" המקורי, זה החדש מגיע גם עם רכיבי הרגעה, שמקלים על העור והופכים אותו לכזה המתאים לכל סוגי ומצבי עור, אפילו לעור רגיש במיוחד.

בין רכיבי פורמולת הפילינג החדש, ניתן למצוא גם תמצית חלב קוקוס שמחליקה את העור, חומצות אלפא ובטא הידרוקסי העוזרות להסיר תאי עור מתים, תמצית פפאין המסייעת לחידוש העור, סכריד - הפועל עם מלח ים אטום וחומצה היאלורונית - כדי לסייע בתמיכה במחסום הלחות, ותמצית סובין שיבולת שועל לחידוש והרגעה של העור.




אגב, אופן השימוש בפילינג החדש זהה לזה שנעשה ב"פילינג האורז": מעט חומר על ידיים רטובות, שפשוף הידיים אחת אל השניה ליצירת מרקם קרמי ומריחה על הפנים בתנועות מעגליות. לאחר כדקה, שוטפים את הפנים במים.



ה- Daily Milkfoliant Exfoliator של "דרמלוג'יקה" יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מיוני 2022.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails