יום שני, 2 במאי 2022

Salvatore Ferragamo Signorina 10th Anniversary Collection

קולקציית בשמי "סניורינה" מבית פראגמו חוגגת עשור מאז הושקה לראשונה והפכה להצלחה עולמית.


אוסף בשמי "סניורינה" החגיגי כולל ארבעה ניחוחות אייקוניים מפתים, שהפכו להצלחה מסחררת ומהווים סמל לביטוי התוסס של המותג. הקסם שלהם הוא מחווה למצויינות וליצירתיות של פראגמו בעולם הבישום וסמל לאחדות וידידות בין נשים.

ארבעת הניחוחות בקולקציית בשמי "סניורינה" הם: "Signorina Eau de Parfum" עבור האשה האלגנטית והענווה, "Signorina in Fiore" עבור האשה הרומנטית, העדינה והחייכנית, "Signorina Mysteriosa" עבור האשה המיסתורית והנועזת ו- "Signorina Libelle" עבור האישה האסרטיבית. כל אחד מהם עושה כבוד לאישיותן של נשים ומכבד את הטעמים הייחודיים שלהן. זוהי מחווה לאינדיבידואליות.

תחושת האחדות העמוקה של נשים עומדת בלב האוסף החוגג את יום השנה העשירי ומגולמת על-ידי המסר "#standforsignorina" בקמפיין חדש ומיוחד. הקמפיין שצולם בנוף טבעי ושלו, עוקב אחר צעדיהן של נשות "סניורינה", כשהן צועדות לעבר ההבטחה לעתיד מזהיר, מוכנות לשחרר את סרטי הווארה (Vara) שלהן באוויר - אותו סרט אייקוני, המקשט את כל בשמי "סניורינה" ונולד מחדש עם טעם רענן ועכשווי בכל ניחוח. סרט זה מבטא את הקשר והאחדות הנשית והוא מושרש במסורת הנצחית של פראגמו.

הקמפיין החדש, שצולם על-ידי צלם האופנה הנודע ג'יימס פרולס (James Perrols), מציג מיגוון נשים ומבטא את הגישה השלווה אך הנועזת שלהן. הבנות (סניורינות) מלאות אלגנטיות ונוכחות, מתירות בעדינות את סרטי הווארה שלהן ומשחררות אותם לאוויר. הן הולכות זו לצד זו יחדיו, כשהן מוקפות בשמים כחולים וצלולים, שגורמים לנו להרגיש את השמחה של הרגע הזה ואת החזון התוסס לעתיד. כל סרט הוא סמל חזותי של חופש, סולידריות וביטוי עצמי, המזכיר לנו את האנרגיה החיובית של תמיכה זו בזו, כמו גם את האישיות הייחודית של כל אחת מהן.

"#standforsignorina" הוא מניפסט לנשיות מודרנית, המוקדש ל"אשה שאת וכל הנשים שסביבך".

על הניחוחות שבאוסף החגיגי:

Signorina Eau de Parfum ("סניורינה או דה פרפיום", הושק לראשונה בשנת 2011) – ניחוח פירותי פרחוני, רענן ואלגנטי, המורכב מתווים תוססים בהירים של דומדמניות מתובלות בפלפל ורוד טרי, שמביאים את האופי העליז והחצוף שלהם לתווים ירוקים. לב פרחוני נדיב מורכב מיסמין אלגנטי, אדמונית ורודה וורד. מתיקות ספונטנית ועדינה של פנקוטה יחד עם מושק רך ותווי פצ'ולי עציים מסקרנים מציעים אלגנטיות איטלקית עזה והתמכרות בלתי צפויה. הבקבוק מעוטר בסרט גרוסגריין ורוד פודרתי חינני.



Signorina Misteriosa ("סניורינה מיסטריוסה", הושק לראשונה בשנת 2016) – ניחוח אוריינטלי פירותי, נועז ומתוחכם, עם טעמים רעננים ומרירים של אוכמניות בר ונרולי. פריחת התפוז וטוברוז חושני התורמים לאופי האוריינטלי-פירותי של הריח. פצ'ולי מעניק לו מגע מתוחכם, בעוד מוס וניל שחור מסמן את הבסיס והופך אותו לניחוח ערב מושלם. הבקבוק מעוטר בסרט שחור.



Signorina in Fiore ("סניורינה אין פיורה", הושק לראשונה בשנת 2017) – או דה טואלט רענן ומלא חיים שבו תווים פרחוניים עדינים משתלבים בשמחה עם גוונים פירותיים עסיסיים. המסע מתחיל בתווים מרגשים וצבעוניים שבהם סורבה אגס נאשי תוסס משתלב בחן עם רימון עסיסי. לב הניחוח הוא קרשנדו של פרחים מכושפים, פריחת הדובדבן ועלי כותרת של יסמין שקופים מאירים בצורה מקסימה את הניחוח. קלילות עמוקה חובקת את החושים ומשאירה שובל עדין של מושק לבן רך ואלגום קרמי. הבקבוק מעוטר בסרט בגוון ורוד תוסס.



Signorina Ribelle ("סניורינה ריבל", הושק לראשונה בשנת 2019) - ניחוח פירותי, הבנוי על ניגודים מבריקים של מנדרינה ואגס אדום ועסיסי עם תיבול מתוחכם של פלפל ורוד. הפרחים הגשמיים המגנטיים - פרנג'יפאני ויסמין צוללים לתוך גוונים מסקרנים של חלב קוקוס וגלידת וניל, כדי להיכבש לאחר מכן באלגום קרמי. זהו ניחוח עם שובל ממכר וחסר כבוד שלא ישכח לעולם! הבקבוק מעוטר בסרט גרוסגריין בגוון ורוד כהה עז, פרום בשוליו, שמעניק לו טוויסט מרדני.



את הבשמים בקולקציית "סניורינה" מבית סלבטור פראגמו ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN בגדלים של 20 מ"ל (מחיר: 135 ₪) ו- 50 מ"ל (מחיר: 249-325 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails