יום שני, 16 במאי 2022

Lancome La Vie Est Belle Domaine de la Rose

"לנקום" משיקים את La Vie Est Belle Domaine de la Rose – פרשנות חדשה לבושם La Vie Est Belle האגדי שהושק לראשונה בשנת 2012. מהדורה מוגבלת זו נושאת את שמו של אתר הגננות האקולוגי של המותג- Le Domaine de la Rose, שממוקם בגראס ויפתח את שעריו לקהל המבקרים בשנה הבאה.



בשנת 1935, בהשראת גן הפרחים שלו, השיק ארמנד פטיג'אן (Armand Petitjean) את בית לנקום, אשר יהפוך יום אחד למותג הבישום והיופי היוקרתי מהמובילים בעולם. במשך מאות שנים, גראס וסביבתה זוכים להכרה בזכות האקלים המקומי האידיאלי לגידול פרחים באיכות יוצאת דופן. מיגוון אינסופי של צמחים ופרחים פורחים שם והריחות שלהם הגיעו לכל קצוות תבל הודות לשיטות המיצוי של תורת הידע הצרפתי, מה שזיכה את גראס במוניטין שלה כבירת הבישום העולמית.




בית לנקום נמצא בפרובנס כבר זמן רב. בשדות לא הרחק מרמת ואלנסול (Plateau de Valensole) מטפחת "לנקום" את הוורד הסימלי שלה, המשמש במוצרי היופי והבישום שלה. הגן האקולוגי "דומיין דה לה רוז דה לנקום", שנרכש לאחרונה על-ידי המותג, כולל 4 דונם של שדות מעובדים אורגניים, טרסות בנות מאה ואפילו מזקקה. עם הרכישה החדשה הזו, רוצה "לנקום" לתרום לשימור והגנה על הידע הזה, החיוני לעולם הניחוח, ובכך להמשיך בפיתוח של חקלאות אורגנית בת קיימא. הייצור של "לנקום" מאושר על-ידי האחוד האירופאי כחקלאות אורגנית במסגרת תעודת ECOCERT. מחוייבות זו מבטיחה תרבות, המכבדת את ההגנה על האקלים והסביבה, שימור פוריות הקרקע, שימור המיגוון הביולוגי, כיבוד המחזורים הטבעיים ורווחת בעלי החיים, ללא שימוש במוצרים כימיים, סינתטיים או GMO (יצור מהונדס גנטית). בנוסף, בית "לנקום" גאה לתרום לקידום הבינלאומי של האוצרות הייחודיים של אזור גראס, המסווגים כמורשת תרבותית בלתי מוחשית על-ידי אונסק"ו.



בשלב שני, מתכננת "לנקום" לקדם את "בית הוורדים". תחת פיקוחם של האדריכלים לוסי ניני (Lucie Niney) ותיבו מרקה (Thibault Marca) מסוכנות NeM, המבנה בצבע ורוד סוכריה נהנה מעיצוב ביו-אקלימי פסיבי באמצעות הרמה של קירות אבן יבשים, בידוד תרמי עם קש לבנדר וסיבי עץ, פריסת מערכת למיחזור מים או אפילו משאבת חום גיאותרמית. כל כך הרבה מתקנים ובחירות אדריכליות, שזיכו את האתר בתעודת מבנה בר-קיימא ים-תיכוני.


צמד האדריכלים ניני ומרקה


כאמור, בחודשים הקרובים האתר יהפוך להיות גם מרחב שיתופי ושעריו יפתחו לציבור הרחב, על מנת לגלות את תורת הידע הקשורה לבישום של בית "לנקום".

החל מיוני 2022 תהיה לציבור הרחב הזדמנות לגלות קומפוזיציות העשויות מוורד סנטיפוליה החדשה, שגדלה ב"דומיין דה לה רוז", כולל הבושם החדש La Vie Est Belle Domaine de la Rose. הניחוח החדש, שמגיע בגרסת מרוכזת במיוחד של Extrait de Parfum, כולל תווים של אותו ורד סנטיפוליה יקר יחד עם תווים של ברגמוט, פלפל ורוד, אקורד צמחים ירוק, יסמין, איריס, פצ'ולי, אקורד גורמה ועץ ענבר.




בנוסף, בושם יוקרתי זה מתמקד בסביבה ובקיימות. מסיבה זו, הוא כולל אלכוהול צמחי וחומרי גלם אורגניים, והוא מוצע בגודל 30 מ"ל בבקבוק זכוכית ניתן למיחזור, מעוטר בצעיף אורגנזה ממוחזרת. כמו כן, האריזה החיצונית שלו ניתנת גם כן למיחזור והיא עשויה נייר ביו-צלולוז.



לסיכום, הניחוח החדש של לנקום מגלם חזון חדש של אושר: ללא ספק הטהור מכולם. 

הבושם La Vie Est Belle Domaine de la Rose (מהדורה מוגבלת) יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מיוני 2022.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails