יום ראשון, 8 במאי 2022

MAC Cosmetics x Netflix Stranger Things Collection (הצצה ראשונה)

*הפוסט עודכן ב-10/05/2022

לקראת עליית העונה הרביעית של סדרת  הלהיט מבית נטפליקס “דברים מוזרים” (Stranger Things), משיק מותג הקוסמטיקה MAC קולקציית איפור מיוחדת בהשראת הסדרה.


כל פעם ש-MAC מכריזים על שיתוף פעולה כלשהו, הידיעה זוכה להרבה התרגשות. גם הפעם, הידיעה על השקתה של קולקציית "Stranger Things" יצרה הייפ גדול מהרגע הראשון על הכרזתה. למעשה, אוהדי שני הצדדים ייחלו לשיתוף הפעולה הזה, אחרי שהתברר כבר לפני שלוש שנים, שמוצרי האיפור של MAC משמשים לאיפור השחקנים בסדרה. לפיכך, נראה ששיתוף הפעולה הזה היה בלתי נמנע...

הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, נוצרה בהשראת דמויות מהסדרה כמו אילבן (11), אריקה, מקס וצוות הוקינס המקומי, והיא מציגה אווירת גלאם ברוח שנות ה-80 באמצעות צלליות, שפתונים וסמקים.



היוצרים מאחורי קולקציית האיפור של MAC ו"דברים מוזרים" ידעו לפרש היטב את עולם הרטרו והמיסתורין שיצרו האחים דאפר (הכותבים והמביימים של הסדרה). הקולקציה כוללת 10 מוצרים, המייצגים גם את הוקינס (אריזות ירוקות) וגם את העולם ההפוך (אריזות שחורות ואדומות).




העייריה הבדיונית אינדיאנה מיוצגת בקולקציה באמצעות צלליות, שפתונים וסמקים בגוונים תוססים, שנעים בין ורוד ניאון לכמה נייטרליים, הנראים כאילו לקוחים מאותה סצנה שבה אילבן ומקס עוברים בקניון. לעומת זאת, החלק בקולקציה שמייצג את העולם ההפוך כולל מוצרים המזכירים לנו את הדמוגורגן כמו ליפ גלוס צהוב, המדמה את השמים הנוצצים של הוקינס באחד מהקרבות של אילבן.

כל אחד מהמוצרים בקולקציה מגיע באריזה עמוסה בפריטים, שיזכו להערכה רבה בקרב מעריציה המושבעים של הסדרה. חלק מהם מגיעים בגוון ירוק ועוצבו כאילו היו מזכרות של הוקינס טייגר, קבוצת הספורט של בית הספר בסדרה. בקיצור, נראה שהקולקציה תהפוך לפריט אספנות מבוקש מאד...

בין המוצרים שבקולקציה, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

MAC x Stranger Things Eye Shadow X 8 Hawkins Class of 1986 Eye Palette – פלטת צלליות בהשראת מסדרונות תיכון הוקינס. הפלטה מכילה שילוב של צלליות מסוג Dazzleshadow Extreme (צלליות בגימור מטאלי) ו- Powder Kiss Soft Matte Eye Shadows (צלליות בגימור מאט) בשמונה גוונים כיפיים בסגנון שנות ה-80. הפלטה מגיעה באריזת קרטון, דמוי מחברת עם כריכה קשה, המאויירת בהשראת תיכון הוקינס.



·         Surfer Boy Pizza

·         Benny’s Burger

·         Melvald’s General Store

·         Dingus

·         U.S.S Butterscotch

·         Hawkins High

·         Starcourt Hall

·         Palace Arcade




MAC x Stranger Things Eye Shadow X 8 The Void Eye Palette – פלטת צלליות בהשראת הבית של "מצליף המוחות". הפלטה מכילה הפלטה מכילה שילוב של צלליות מסוג Dazzleshadow Extreme (צלליות בגימור מטאלי) ו- Powder Kiss Soft Matte Eye Shadows (צלליות בגימור מאט) בשמונה גוונים חתרניים, שמאפשרים לך לשנות את המראה שלכם כמו שאתם רוצים. אריזת הפלטה מאויירת בהשראת העולם ההפוך.



·         Spores

·         Demogorgon

·         Demo Bat

·         The Mothergate

·         Mind Flayer

·         Creel House

·         Code Red

·         The Void




MAC x Stranger Things Lipglass – ליפגלוסים בגוונים בוהקים ופרובוקטיביים, שיעניקו לשפתיים ברק עדין מגניב או זוהר של זכוכית שקורנת מעולם אחר. המוצר הפיגמנטי מכיל שמן חוחובה המסייע לריכוך השפתיים. כל אחד מהליפגלוסים מגיע באריזה בהשראת עולמות הקאלט של הסדרה:

·         Eerie El

·         Excellent Erica

·         Wild Wheeler

·         Rockin’ Robin

·         Skull Rock

·         Marvelous Max



MAC x Stranger Things Powder Blush – סומק בעל פורמולה מועשרת בויטמין E ומרקם רך שנמרח באופן אחיד על העור ומתמזג איתו בגימור טבעי. הסומק מוצע באוסף בשני גוונים:

·         Friends Don’t Lie – ורוד מסטיק קר מאט

·         He Likes It Cold – אדום עז מאט




הקולקציה כוללת, בנוסף, זוג מברשות:

·         217S – מברשת לטשטוש צלליות, בעלת סיבים ירוקים

·         140 – מברשת מניפה לפנים, בעלת סיבים אדומים



קולקציית MAC Cosmetics x Netflix Stranger Things צפויה להיות זמינה החל מה-27 במאי 2022, במקביל לעליית העונה הרביעית של סדרת הטלוויזיה. כאמור, מדובר במידע ראשוני בלבד. ברגע שיפורסמו פרטים חדשים אודות הקולקציה, אדאג לעדכן את הפוסט.

  

4 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails