יום שני, 22 בינואר 2024

Catrice Spring Summer 2024 Collection

עונת אביב/קיץ 2024 מסמנת עידן של התחדשות וחדשנות עבור "קטריס". מותג הקוסמטיקה הגרמני חוגג את היופי שבאינדיבידואליות ומציג מוצרים המשקפים את הטרנדים העדכניים ביותר לאיפור זוהר שאין לעמוד בפניו.


אוסף המוצרים כולל מוצרי איפור וציפורניים, המוצעים בצבעים תוססים לצד נגיעות של ניודים עדינים. כמו כן, אנו רואים באוסף חזרה של טרנד הפסטלים יחד עם איפור הולוגרפי ושפתיים באפקט ויניל סופר מבריק.

כמו בעבר, האוסף מחולק לארבעה טרנדים בסיסיים, שמגדירים את קולקציית אביב/קיץ 2024:

Beam Me Up – מסע פנטסטי דרך צבעים הולוגרפיים ומרקמים אתריים;

Catrice Can Glam – התעוררות של מגמות היופי של שנות ה-2000, עם צבעים עזים וקווים נועזים;

Mühelose Perfektion – המוטו "פחות אבל טוב יותר" שולט, מקדם מראה פשוט אך מתוחכם;

Basics 2.0 – דמיון מחודש של מוצרים בסיסיים עם פורמולות איכותיות במחירים נוחים.

היבט נוסף שמייחד את קולקציית האיפור של קטריס הוא המחוייבות של המותג להציע אריזה בת קיימא ופורמולות טבעוניות ונטולות אכזריות, העשויות עם מרכיבים באיכות גבוהה. גישה זו לא רק מכבדת את הסביבה, אלא גם דואגת לבריאות העור.

ולקולקציה עצמה:

Catrice Slim Eyeshadow Palettes - האוסף כולל שלוש פלטות עיניים שונות:



·         Safari Fever – בהשראת צבעי הסוואנה;





·         Blooming Bliss – חגיגה של צבעים פרחוניים;





·         Coral Crush – בהשראת גווני הים והאלמוגים הנפלאים





כל אחת מהפלטות כוללת 14 צלליות בעלות פיגמנט עשיר מאד עם גימור מאט, שימר ומטאלי, המבטיחות עמידות ארוכה, יישום קל ומיזוג אחיד ומושלם.

All In One Brow Perfector – מוצר 3 ב-1, המשלב עפרון, קרם ומברשת כדי להגדיר, למלא ולעצב את הגבות. העפרון הינו במרקם רך-בינוני, המאפשר להגדיר את הגבות במדוייק, תוך חיקוי מראה שיער טבעי. הוא מושלם למילוי איזורים קטנים ופחות צפופים ומבטיח תוצאה טבעית לחלוטין. האבקה הקרמית הופכת למרקם קליל מייד לאחר היישום ומאפשרת למלא את הגבה באופן אחיד. הפורמולה החדשנית הזו מבטיחה אפקט טבעי ועמיד לטווח ארוך, מבלי להכביד על הגבה. לאחר הגדרת ומילוי הגבה משתמשים במברשת כדי לסרק ולעצב אותה. שלב אחרון זה מבטיח שהגבות יישארו מסודרות ומוגדרות היטב לאורך כל היום. המוצר מוצע בשלושה גוונים שונים:

·         010 Blonde



·         020 Medium Brown



·         030 Dark Brown




Fake It Volume & False Lash Mascara – מסקרה למראה ריסים מעוגלים ומלאי נפח, בעל פורמולה חדשנית ועמידה המבטיחה אפקט עוצר נשימה של ריסים מלאכותיים. הסוד טמון באפליקטור בצורת שעון חול, המצליח ללכוד כל ריס, להאריך ולעגל אותו ולהוסיף לו נפח. המסקרה זמינה בצבע שחור עז.



The Space Glam Chrome Single Eyeshadows – צללית בודדת בעלת מרקם משיי קל למריחה ופיגמנט עז עם גימור דואוכרומי זוהר. הייחודיות של הצללית היא בכך שחושפת גוונים שונים בהתאם לזווית קרני האור. הצללית ניתנת למיזוג עם גוונים אחרים ליצירת אפקט חדש ומותאם אישית. באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         10 Moonlight Glow – לבן קרח הולוגרפי




·         020 Supernova – סגול אחלמה ורדרד הולוגרפי




·         030 Galaxy Lights – ירוק בהיר מוזהב רב השתקפויות






Matte Liquid Eyeshadows – צללית נוזלית בעלת פיגמנט עשיר בגימור מאט, קלה למריחה ועם פורמולה נטולת הכתמה ועמידה במים. הכיסוי של הצללית ניתן לבניה והיא מוצעת בחמישה גוונים שונים:

·         010 Cotton Candy – ורוד פסטלי

·         020 Blue Breeze – כחול שמים

·         030 Very Violet – כחול אינדיגו

·         040 Lime Light – ירוק ליים

·         050 Papaya Passion – קורל בוהק



High Gloss Liquid Eyeshadow – צללית נוזלית עם גימור מבריק דמוי זכוכית, מושלמת ליצירת מראה מנצנץ. בעלת פורמולה עמידה שאינה דביקה, המבטיחה אפקט מבריק עם כיסוי אחיד על כל העפעף לצד תחושה נעימה ועדינה:

·         010 Glossy Glam





Eyeliner Ink – אייליינר טוש בגוון שחור, המוצע בשתי גרסאות: קלאסית ועמידה במים. שתי הגרסאות מתהדרות בפורמולה עמידה, שמבטיחה להחזיק עד 24 שעות, עם כיסוי אחיד. הטוש מחליק בקלות על העפעף והקצה הדק שלו, העשוי לבד עדין במיוחד, מאפשר שרטוט דק ומדוייק.

·         010 Best in Black – הגרסה הקלאסית

·         010 Stay in Black – הגרסה העמידה במים



Kohl Kajal Waterproof – עפרון עיניים בעל פורמולה עמידה במים ועופרת רכה, שמחליקה בקלות על העפעף. העפרון מציע פיגמנט עשיר מאד, כך שכבר משכבה אחת בלבד מקבלים אפקט צבע עז ותוסס, מבלי להכתים או לנזול. העפרון מוצע בשמונה גוונים שונים:

·         110 Orange O'Clock – כתום

·         120 Hello Yellow – צהוב

·         130 Lime Green – ירוק ליים

·         140 Frosty Mint – ירוק מנטה קר

·         150 Ultra Marines – כחול ים

·         160 Baby Blue – תכלת

·         170 Candy Roses – ורוד

·         180 Red Coral – קורל



Max It Up Lip Booster Extreme – ליפגלוס שקוף מנפח שפתיים בתוך דקות ספורות. הפורמולה שלו מועשרת בחלקיקים הולוגרפיים מבריקים, שלוכדים את האור ומעניקים ברק מפתה לשפתיים. המרקם שלו קליל ואינו דביק. ניתן לשימוש מעל לשפתון אחר או בפני עצמו:

·         050 Beam Me Away




Catrice Shine Bomb Lip Lacquer – שפתון נוזלי בעל גימור מבריק כמו לכה עם עמידות עד 8 שעות. המרקם שלו קרמי והוא מספק צבע אינטנסיבי ואחיד לצד פורמולה עשירה ברכיבי לחות והזנה לשפתיים. השפתון מוצע בשבעה גוונים שונים:

·         010 French Silk

·         020 Good Taste

·         030 Sweet Talker

·         040 About Last Night

·         050 Feelin´ Berry Special

·         060 Pinky Promise

·         070 Hottie






Melt & Shine Juicy Lip Balm – ליפ באלם בעל מרקם סופר רך ונמס אל תוך השפתיים, כשהוא מותיר אותן עם ברק כמו של מראה עם אפקט של מראה מלא נפח. המוצר מגיע באריזת עט עם הקלקה, מה שהופך אותו לנוח לנשיאה לכל מקום. מוצע ב-10 גוונים שונים:

·         010 Shell Yeah!

·         020 Beach Blossom

·         030 Seacret

·         040 Everyday Is Sunday

·         050 Resting Beach Face

·         060 Malibu Barbie

·         070 Pink Hawaii

·         080 Lost At Sea

·         090 Coco Colada

·         100 Sunny Side Up





Drunk'n Diamonds Plumping Lip Balm – שפתון באלם מועשר בחלקיקים מנצנצים דמויי יהלומים, המעניקים לשפתיים גימור זוהר. הפורמולה שלו נועדה להזין באופן אינטנסיבי את השפתיים הודות לרכיבים כמו חמאת מנגו וויטמין E, הידועים בתכונות הלחות וההגנה שלהם. כמו כן, השפתון מעניק אפקט נפח הודות לרכיב ה- Volulip™ החדשני. אגב, לשפתון יש גוון אדום-חום כהה ועמוק, שמתאים לכל גוון עור:

·         050 Bury Me In Rubies



Skin Glaze Hydrating Serum Primer – פריימר נוזלי, בעל תכונות טיפוח לעור הפנים. מעניק לעור אפקט חלק כמו זכוכית, מזין ומלחח אותו. יש לו גוון לבן פנינתי עם שימר ורדרד עדין, מה שמעניק לעור מראה אחיד ובריא ללא פגמים.



Space Glam Holo Highlighter – היילייטר המעניק זוהר מהמם ללחיים או לעיניים עם ברק הולוגרפי ומשחק קסום של גוונים מוורוד לזהב לירוק ליים. המרקם שלו אולטרה קליל והוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור. כמו כן, העוצמה שלו ניתנת לבניה, החל ממראה עדין ועד אינטנסיבי במיוחד.

·         010 Beam Me Up!





Magic Shape Face Cream Palette – פלטת פנים, המכילה ששה גווני ברונזר, סומק והיילייטר במרקם קרמי המתמזג בצורה מושלמת עם העור וקל לטשטוש:

·         010 Holy Grail




Blush Affair Liquid Blush – סומק נוזלי בעל גימור מאט. הפורמולה שלו מזינה את העור כמו סרום, הודות לתמצית שורש מרשמלו. הלחיים מקבלות מראה קורן ובריא. מוצע בחמישה גוונים שונים:

·         010 Pink Feelings

·         020 Orange Fizz

·         030 Ready Red Go

·         040 Velvet Rose

·         050 Plum-Tastic





Catrice Dream Nail Polishes – סדרת לקים, המציגה ארבעה גוונים בעלי גימורים שונים. כל אחד מהם בעל פורמולה עמידה לטווח ארוך ומתייבשת מהר. ניתן להשתמש בהם בפני עצמם, כמו לקים קלאסיים, או כטופ-קוט מעל לק אחר:



·         Holo Blast Nail Polish 060 Prism Universe – לק בעל גימור הולוגרפי במעניק אפקט פריזמתי ייחודי;




·         Highlighter Nail Polish 070 Go With The Glow – לק הפועל כמו היילייטר לציפורניים ומעניק להן ברק עשיר ויוצא דופן;




·         Glowy Blush Nail Polish 080 Rose Side Of Life – גוון ורוד עדין עם גימור שימרי;




·         Shimmer Bronzer Nail Polish 090 Golden Hour – גוון ברונזה עם אפקט שימרי.




Pastel Please Nail Polish – ליין חדש של לקים פסטליים, המציע ארבעה גוונים טרנדיים בגימור שימרי עדין, עם פורמולה נקיה המכבדת את בריאות הציפורנים ואיכות הסביבה:



·         010 Think Pink – ורוד פסטלי עדין




·         020 Cloud Nine – סגול-כחול בהיר רך




·         030 Sunny Honey – צהוב דבש חם




·         040 Mint Breeze – ירוק מנטה מרענן




Thirsty Nail Gel Serum – סרום לציפורניים שנועד להעניק להן מראה בריא. הפורמולה שלו כוללת רכיבים כמו גליצרין, אלוורה, פנתנול וחומצה היאלורונית, שפועלים יחדיו להזנה וליחוח הציפורניים. הסרום קל ליישום אחיד על הציפורניים הודות לאפליקטור הספוגי שלו. כמו כן, הוא נספג במהירות מבלי להותיר תחושת דביקות.



Proplex Bond Repair Base Coat – לק בסיס לציפורנים, המיועד להכנתן ללק שימרח מעליהן וגם להגן, לטפח ולחזק אותן. הפורמולה שלו מכילה רכיבים כמו: הקסנל להגנה וחידוש הציפורניים, תמצית כוסמת להזנה, MSM- מרכיב המספק גופרית אורגנית החיונית לבריאות הציפורן, וחלב קינואה עשיר במינרלים להזנה והגנה על הציפורניים.

·         010 Rescue Me



Neon Blast Nail Polish Strips – מדבקות לציפורניים בגווני ורוד וקורל ניאונים.



Magic Perfectors Eye Makeup Tool – כלי עזר רב-תכליתי ליצירת איפור עיניים מקצועי בתוך מספר צעדים פשוטים. הכלי בעל צורה מיוחדת המזכירה חצי סהר ומותאמת בצורה מושלמת לצורת העפעף. באמצעותו ניתן ליצור בקלות איפור בסגנון cut-crease, לשרטט אייליינר מדוייק ולמרוח מסקרה מבלי ללכלך את העפעף.




Magic Perfectors 4 In 1 Brush – ארבע מברשות במוצר אחד קומפקטי, מה שמאפשר פתרון נוח לנשיאה ושימוש בכל מקום:

·         מברשת להנחה וטשטוש של צלליות

·         מברשת אייליינר לתיחום, מתאימה לשימוש עם פורמולה נוזלית או ג'ל

·         מברשת סומק

·         מברשת פודרה



Magic Perfectors Lip Exfoliator – פד סיליקוני עדין לביצוע פילינג של השפתיים. הפד בצורת השפתיים מצוייד בידית פרקטית, המאפשרת להניע אותו בצורה קלה ומהירה על פני שטח השפתיים.



המוצרים בקולקציית אביב/קיץ 2024 של קטריס זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מפברואר 2024.

 

2 תגובות:

  1. אפרת - הבאת לי ברגע את האביב. כל הקולקציה תגיע לישראל? אם בכלל? ואיפה ניתן יהיה לרכוש אותה?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails