יום רביעי, 10 באפריל 2024

Elizabeth Arden White Tea Eau Florale

אליזבת ארדן מציגה את Elizabeth Arden White Tea Eau Florale – סימפוניה פרחונית-מאסקית בבקבוק, המצטרפת לאוסף ניחוחות התה הלבן של המותג ומציעה נקודת מבט רעננה על סיפור התה הלבן.


בתחום הבישום, שבו כל ריח מספר סיפור, ה- White Tea Eau Florale של אליזבת ארדן מתגלה כיצירת מופת סימפונית, המשלבת אלגנטיות פרחונית עם העומק האניגמטי של המאסק. 



הניחוח הזה הינו מחווה לאמנות המורכבת העדינה, השזורה מהחוטים העדינים של פרזיה ורודה ושושנת העמקים בשילוב עם התה הלבן בשלב פריחתו. חלק עליון זה של הניחוח נשפך לתוך ליבם של איריס ורוד עדין ויערה סמוקה. זוהי חליטה פואטית, הלוכדת את היופי הארעי של גנים פורחים תחת שמש בוקר רכה.

אבל כמו בכל סימפוניה, מה שסוחף פה זה העומק. כאן, הבסיס המאסקי, הטריסאמבר (ענבר) הקרמי ופולי טונקה מנחמים מציעים חיבוק חם וחושני, עוגן למעוף הפרחוני. הניגוד הזה – בין העילוי האוורירי של עלי הכותרת על רקע הבסיס המפתה של מאסק – הוא מה שמייחד את ה- White Tea Eau Florale בתוך קולקציית התה הלבן. זהו לא רק ניחוח, זהו מסע ריח, כזה שמתחיל בגן שנושק על-ידי טיפות טל בזריחה ומתקבע בחיבוק המנחם של מאסק בשעות הדמדומים.



תווים עליוניים: תה לבן, שושנת העמקים, פרזיה ורודה

תווי הלב: איריס ורוד, יערה סמוקה, אמבר טוניק

תווי בסיס: מאסק, טריסאמבר (ענבר), פולי טונקה



הבושם החדש מוגש בבקבוק באותו עיצוב נקי, אוורירי ורענן כמו שאר הניחוחות בסדרת התה הלבן. בגרסת האו דה טואלט החדשה הבקבוק עשוי זכוכית חלקה ושקופה, עם הדפס פרחוני עדין של עלי כותרת לבנים וורודים. דרך הזכוכית השקופה ניתן לראות את נוזל הבושם בגוון ורדרד עדין. אגב, על אריזת הקרטון הלבנה של הבושם מופיע אותו הדפס פרחוני של עלי כותרת מורמים.



תוספת חדשה זו לשושלת התה הלבן עומדת כעדות למחוייבותה של אליזבת ארדן ליצור ניחוחות שאינם רק לבישים, אלא עם מומחיות. ה- White Tea Eau Florale הינו הצהרה של תיחכום, נשיות והערכה עמוקה למרבד הניואנסים של ניחוחות הטבע. לאניני הניחוחות הוא מציע נרטיב חדש, פרק רענן במורשתו של מותג שחגג מזמן את אמנות הניחוח.



את הבושם White Tea Eau Florale של אליזבת ארדן ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובאתר הסחר CHOZEN (מחיר: 249 ₪, תכולה: 100 מ"ל אד"ט).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails