יום שני, 15 באפריל 2024

Maybelline New York Sunkisser Blush

מייבלין מציגה את Maybelline New York Sunkisser Blush – סומק נוזלי רב-תכליתי חדש, המבטיח להקנות מראה רענן וזוהר לעור הפנים, כאילו אחרי חופשה.


הסומק הנוזלי החדש בולט ביכולתו להעניק לעור מראה שזוף (ברונזר) ו/או סמוק, עם גימור זוהר טבעי, ממש כאילו אחרי שהיה בשמש. אפקט זה מתאפשר הודות לפורמולה החדשנית שלו, המועשרת בפיגמנטים מחזירי אור, שתורמים למראה זוהר ואחיד ללא דופי בכל גוון עור. כמו כן, הפורמולה שלו מועשרת במרכיבי טיפוח, המזינים את העור בלחות ומותירים אותו רך ונעים עם תחושת קלילות ונוחות.





כמו כן, המרקם של ה- Sunkisser Blush מתמזג בצורה חלקה והרמונית עם העור והוא אמור להיות עמיד עד 20 שעות. אגב, הוא מתאים לכל סוגי העור.




ה-Sunkisser Blush מוצע ב-10 גוונים שימריים שונים (תלוי מדינה), שיתאימו למיגוון רחב של גוני עור:

·         02 Uptown Glow

·         03 Sol Search

·         05 Blazing Blush




·         06 City Sizzle

·         08 Shades On

·         11 Electric Bronze




·         12 Summer in the City

·         Downtown Rush




·         Rooftop Views

·         Sun Tempt




כל אחד מהגוונים נבחר כדי להציע מיגוון אפשרויות, בהתאם להעדפה, החל מגוון הכי טבעי ועדין ועד לגוון הכי עז ותוסס – כך שכל אחת תמצא את הצבע האידיאלי עבורה שיסייע להעצים את היופי הטבעי שלה. כל אחד מהגוונים ניתן לערבוב עם גוון אחר או יותר ליצירת גוון מותאים אישית. ניתן גם להשתמש בשני גוונים בנפרד – האחד כסומק והשני כברונזר.

המוצר מצוייד באפליקטור ספוגי גדול, המאפשר יישום מהיר ופשוט בכל זמן ומקום. פשוט "מנקדים" את העור באיזור הלחיים באמצעות האפליקטור ומפזרים את החומר עם האצבעות או מברשת מתאימה. להעצמת הגוון ניתן להוסיף שכבות נוספות של חומר.



ה- Sunkisser Blush של מייבלין הושקו בימים אלו במספר מדינות באירופה. החל מה-1 במאי 2024 הם יהיו זמינים גם בארה"ב ובשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails