יום שני, 15 באפריל 2024

Guerlain Aqua Allegoria Florabloom EDT & EDP Forte

בית הבישום היוקרתי "גרלן" מרחיב את אוסף הבישום המהולל "אקווה אלגוריה" עם ניחוח יוניסקס חדש: Guerlain Aqua Allegoria Florabloom, שמוצע בשתי גרסאות שונות.


אוסף הבישום "אקווה אלגוריה" במהותו, הינו חגיגה של פלאי הטבע, במיוחד זה הקשור לעולמם של הדבורים. האוסף מורכב עם התערובות המשובחות ביותר, שיוצרו בקפידה על-ידי בָּשמים מיומנים, שמסתובבים בעולם בחיפוש אחר חומרי הגלם הטובים והנדירים ביותר – מה שמבטיח איכות יוצאת דופן ההולמת את היוקרה של בית "גרלן".

סדרת בישום זו מכילה בין 90% ל95% מרכיבים ממקור טבעי ומאלכוהול מגידולים אורגניים של צמח הסלק. האוסף מבטא, למעשה, את המחוייבות של בית היופי והבישום הצרפתי לחדשנות אקולוגית. כסמל למחויבות ארוכת הטווח של גרלן לכדור הארץ, המגוון הביולוגי שלו והסביבה, סדרת "אקווה אלגוריה" ניתנת למילוי חוזר עם בקבוקים עשויים מ-15% זכוכית ממוחזרת, ללא כל אובדן ברק או שקיפות.



כעת, כאמור, מצטרף לסדרה ניחוח יוניסקס חדש: Aqua Allegoria Florabloom, הלוכד ומביע את הקסם של תופעת טבע נדירה ומדהימה ביופייה בשם Superbloom - תופעה המתרחשת אחרי תקופה של גשם אינטנסיבי בסביבה מדברית. הנוף המדברי קם לתחיה והופך לגן ססגוני עוצר נשימה של אלפי פרחים מלבלבים. תופעה זו מהווה השראה לניחוח החדש בסדרה, שמוגש בשתי גרסאות בדרגות חוזק שונות של או דה טואלט ואו דה פרפיום:

Aqua Allegoria Florabloom EDT (מחיר: 509 ₪, תכולה: 75 מ"ל):

תווים עליונים: מנגו, ברגומוט, ליים

תווי לב: טוברוז, ורד, איריס, סיגלית

תווי בסיס: קוקוס, מאסק, סנדלווד

ניחוח הממחיש את הרגע בו השמש בשיא עוצמתה בשעות הצהריים, מאירה באורה הבוהק את מרבד הפרחים ומעניקה לו זוהר ססגוני בכל צבעי הקשת. זהו ריח נוצץ, פרחוני, עדין ורענן, הקם לתחייה בעזרת אקורד מנגו פירותי ועסיסי, פרץ פירות הדר ותמצית אבסולוט מיוחדת במינה של פרח הטוברוז ההודי היוקרתי והלבן. תמצית זו נעשית בעזרת טכניקת זיקוק ותמצות ייחודית ומסורתית בטמפרטורה נמוכה עם שימוש בחמאה צמחית להפקת הריח האולטימטיבי והטהור ביותר שיש. ביחד עם ורד מאי עדין וקטיפתי מהעיר גראס שבצרפת, גוונים סגלגלים ופודרתיים של סיגליות ואיריס ונגיעה של אזוב ירוק רך, הם יוצרים את זר ה-Superbloom הצבעוני, הרך והממכר להפליא.




Aqua Allegoria Florabloom Forte EDP (מחיר: 585 ₪, תכולה: 75 מ"ל):

תווים עליונים: שקד, מנדרינה, מנגו

תווי לב: משחת טוברוז, טוברוז אבסולוט, ורד, איריס, סיגלית

תווי בסיס: אזוב, מאסק, סנדלווד, תמצית קוקוס

גרסת האו דה פרפיום הינה בעצם עיבוד אינטנסיבי של גרסת האו דה טואלט. זהו ניחוח הממחיש את הרגע בו השמש מתחילה לשקוע, השמיים מתמלאים בגווני כתום, ורוד וסגול וקרני השמש המוזהבות והחמות מלטפות את הנוף המדברי הפורח והמרהיב. בניחוח זה, סנדלווד נימוח, חם וקרמי מצטרף להרמוניה המושלמת של התווים ונותן עומק לזר ה-Superbloom הצבעוני ובכך מעשיר ומעניק לו ריח עוצמתי, חושני, מהפנט ומשכר.




שתי גרסאות הניחוח, Florabloom Eau de Toilette ו- Florabloom Eau de Parfum, מוגשות בבקבוק הגלילי והייחודי לסדרת "אקווה אלגוריה" עם הכיפה השקופה, המציגה נוזל בגוון ורוד עדין בגרסת ה-EDT וורוד כהה יותר בגרסת ה-EDP. כיפת הבקבוק מעוטרת בעיטור דמוי כוורת וכובע מוזהבים, מה שמדגיש עוד יותר את מחוייבות המותג לפלאי הטבע, הדבורים.

את "אקווה אלגוריה פלורה בלום" של גרלן ניתן להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ברחבי הארץ.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails