יום רביעי, 3 באפריל 2024

Givenchy Gentleman Society Eau de Parfum Extreme

מחלקת הבישום של בית האופנה הצרפתי "ז'יבנשי" מציגה את Givenchy Gentleman Society Eau de Parfum Extreme – ניחוח חדש ואינטנסיבי לגברים עם תווים של נרקיס ואייס קפה.


Gentleman Society Eau de Parfum Extreme של ז'יבנשי הינו ניחוח פרחוני עצי חדש, המגלם את המהות של הג'נטלמן המודרני. או דה פרפיום מתובל זה, שפותח עבור אלה הקובעים את החוקים שלהם בעצמם, פורץ את גבולות הריח ומשאיר שובל אינטנסיבי ומתוחכם.

הניחוח הגברי החדש בסדרת הבישום "ג'נטלמן" של ג'יבנשי משלב חומרי גלם יוצאי דופן עם המומחיות שאין דומה לה של ז'יבנשי. הג'נטלמן החדש מיועד בעצם לאנשים הנועזים ביותר ומחפשי הריגושים שרוצים להתעלות על עצמם, בחיפוש תמידי אחר מצויינות.



ניחוח פרחוני עצי זה מאופיין בגבריות ממגנטת ומגדיר מחדש את החתימה של ה-Gentleman Society Eau de Parfum, שהושק בשנה שעברה. הניחוח החדש הינו גרסה אינטנסיבית יותר מקודמו בסדרה, כשהוא מעניק מימד חדש ורב תכליתי נוסף למורשת הניחוחות המאפיינת את הג'נטלמן המודרני, בזכות שימוש בתו ריח מעניין ואקזוטי - קפה קר וכהה. תו זה מציג את האפקט הממריץ והמרענן שלו יחד עם הניגודיות המוכרת של תערובת חזקה של פרחים מתובלים ותווי עץ נפיצים.



אלמנט ניחוח הקפה הקר מושלם לאירועים מיוחדים ולילות בלתי נשכחים. זהו ללא ספק ניחוח המיועד לגברים שמבקשים להותיר חותם, כאלו הרוצים להקרין רושם שהוא קלאסי ומודרני כאחד, הרפתקני, נועז ומתוחכם בו-זמנית.



התווים העליונים שלו משלבים מרווה מרושתת, מנטה קפואה ואגוז מוסקט לוהט לפרץ מיידי של תבלינים וארומה. לב הניחוח חושף את האקורד הייחודי של Gentleman Society - שילוב תווים של נרקיס פראי אבסולוט ושורש אוריס עם תווים מנוגדים של רביעיית וטיבר. תווי הבסיס הם של ארז, אלגום, תמצית פצ'ולי ווניל אבסולוט, המשאירים שובל עמוק ואינטנסיבי.



הבקבוק של Gentleman Society Eau de Parfum Extreme שומר על העיצוב האופייני לסדרת הג'נטלמן, אבל נעשה בו שינוי אחד, כדי לגלם את הפן הקיצוני החדש. הבקבוק המלוטש בגוון השחור העמוק עוטר בלוח מתכתי בגוון אפור כהה יותר, עליו הוטבע לוגו ה- G4 המפורסם של המותג, עם גבולות כסופים. יתרה מכך, הבקבוק עשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת.



הבושם Gentleman Society Eau de Parfum Extreme של ז'יבנשי זמין בגודל 100 מ"ל או דה פרפיום (מחיר: 569 ₪) וניתן להשיגו ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails