יום שני, 1 באפריל 2024

Givenchy Irresistible Very Floral

ז'יבנשי מציגים את Givenchy Irresistible Very Floral – ניחוח נשי חדש, שמבטיח ללכוד את המהות של האשה הנועזת, חופשיה ונשית, שאי אפשר לעמוד בפניה!


ז'יבנשי, הידועה במורשתה בעולם האופנה והיופי, תמיד שילבה חדשנות עם מסורת ויצרה בשמים שנשארים חרוטים בזכרון. כזו גם סדרת הבישום “Irresistible” ("אי-אפשר לעמוד בפניו"), שמאז הקמתה ב-2020, משלבת מודרניות וקלאסיקה. כעת, כאמור, מצטרף לסדרה ניחוח חדש - Irresistible Very Floral Eau de Parfum, שבולט בהרכב הייחודי שלו.



הניחוח החדש מבוסס על שני סוגי ורדים: ורד סנטיפוליה אבסולוט מגראס וורד Essential LMR, היוצרים יחדיו תחושת ריח ייחודית ובלתי נשכחת, המדגישה את ההיבטים העמוקים והנשיים ביותר של הוורד הסמלי של ז'יבנשי. אליהם מצטרף זר פרחים לבנים של איריס קונקרטיה, ילנג-ילנג וסמבאק יסמין אבסולוט, שמוסיף לניחוח תווים של רעננות וטוהר ומעצים את הילת הנשיות והחופש. מסע הריח נמשך עם ניגוד מפתיע בין ניצני הדומדמניות הצרפתיות התוססות לבין הרעננות של מיי קוקוס. אקורד זה נותן לבושם מימד ייחודי, מה שהופך אותו לתוסס ומעודן כאחד. כדי להבטיח התמדה שאין לטעות בה, התווים העציים של קשמרן מתמזגים עם עץ ארז, ויוצרים שובל מושקי שבלתי ניתן לעמוד בפניו. אלמנט מפתח זה נותן ל-"Irresistible Very Floral" חתימת ריח שנשארת טבועה בזיכרון.



תווים עליוניים: מיי קוקוס, ניצני דומדמניות, תמצית תפוז ברגמוט;

תווי הלב: ורד סנטיפוליה אבסולוט, ורד Essential LMR, חמאת איריס מסין ומרוקו, ילאנג-ילאנג ממדגסקר, יסמין סמבק מהודו;

תווי בסיס: חלמית מאסק, תווי שמש, אמברטוליד, מולקולת סינפונייד, ארז מווירג'יניה

אגב, על הרכבת הניחוח אמונים השלישיה האייקונית של מאסטרי הבישום: פאני באל, אן פליפו ודומיניק רופיון, שיחד עם הבשמית קרוליין דומור יצרו פרק ריח חושני, פרחוני ושובה לב. 

הבקבוק של Irresistible Very Floral הינו יצירת מופת עיצובית בפני עצמו והוא מביא פרשנות מחודשת שטופת שמש לבקבוק האייקוני של Irresistible. הוא עשוי מזכוכית שקופה כבדולח ועוטה פנים פריזמתיות חדשות. הוא כמו תכשיט יקר, המשקף ומפזר אור בצורה ייחודית. כמו כן, צוואר הבקבוק מעוטר בסרט ורוד, סמל של עדינות ונשיות. גם אריזת הקרטון החיצונית כוללת רקע לבן פנינתי, המדגיש את הזוהר של הניחוח החדש והמלא בהירות הזה.




Irresistible Very Floral מיועד לאשה המודרנית, המאמצת את הנשיות שלה בחוצפה ובחופשיות. הניחוח הזה הינו שיר הלל לאשה המודרנית, העומדת על שלה באלגנטיות ובנחישות. הבושם הינו יותר מניחוח, הוא הצהרת סגנון, אביזר בלתי נראה שמשלים ומגדיר את תדמית הלובשת אותו.



לסיכום, Irresistible Very Floral מאת ז'יבנשי הוא לא רק שיר הלל לאומנות הבישום, אלא גם סמל לאלגנטיות נצחית ותחכום עכשווי. הניחוח הזה, המשלב בהרמוניה תווים פרחוניים, עצים ושמשיים, מייצג הזמנה לחגוג את הייחודיות והנשיות. ניחוחו העשיר והעוטף הוא מסע חושי אמיתי שמותיר רושם בל יימחה.

עם Irresistible Very Floral, ז'יבנשי אינה מגבילה את עצמה ליצירת ניחוח פשוט, אלא מעניקה חיים לחוויית ריח ייחודית, קוסמת ומרתקת, שנשארת נאמנה למורשת היוקרה והחדשנות המתמשכת שלה. זוהי הזמנה לשחרר, לחיות באומץ ולהאיר במהות הבלתי חוזרת שלך.

את הבושם Irresistible Very Floral של ז'יבנשי ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ, והוא זמין בשני גדלים שונים: 50 מ"ל (מחיר: 469 ₪) ו-80 מ"ל (מחיר: 569 ₪).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails