יום רביעי, 27 במרץ 2024

Make Up For Ever HD Skin Hydra Glow

"מייקאפ פור אבר" הרחיבו לאחרונה את פורטפוליו המייקאפים שלהם כהשיקו את Make Up For Ever HD Skin Hydra Glow – מייקאפ נוזלי חדש, שמעניק מהפך קורן לעור.


לפני כשנתיים, MUFE חוללו מהפכה בסצנת מוצרי הבסיס עם פורמולת ה-HD Skin - מייקאפ נוזלי עם גימור מאט טבעי, שמיועד לעור רגיל עד שמן. כעת, הם עושים זאת שוב עם HD Skin Hydra Glow – מייקאפ פורץ דרך, המיועד לעור רגיל עד יבש ואפילו רגיש.



המייקאפ החדש נוצר בהשראת מסכות בד לחותיות והפורמולה שלו משלבת יתרונות איפור וטיפוח בו-זמנית. זהו המייקאפ הזוהר הראשון, שמחקה את פעולת הלחות של מסכת-בד ומספק לעור זוהר ולחות מתמשכים לאורך כל היום.

הפורמולה הקלילה של המייקאפ החדש מסתנכרנת בצורה חלקה עם העור ומעניקה לו גימור טבעי וזוהר עם עמידות למשך 24 שעות, תוך טשטוש פגמים בעור (כיסוי בינוני הניתן לבניה). העור מקבל מראה אחיד מושלם, עשיר בלחות, והוא שומר על מראה רענן וזוהר כל היום.




הפורמולה של המייקאפ מבוססת על 86% מרכיבי טיפוח, ביניהם קומפלקס Hydra-Skin Booster™ שטרם נראה כמותו – פולימר חדשני החדור בחומצה היאלורונית וחומצה גליקולית להענקת לחות, נפח וחיזוק לעור באופן מיידי ולאורך זמן, ממש כמו מסכה.



בסדרה ניתן למצוא 38 גוונים שונים, שנבחרו בעזרת מאפרים מקצועיים מרחבי העולם ומבטיחים התאמה מושלמת לכל גווני העור.




לתוצאה מושלמת עוד יותר, מציע המותג מברשת חדשה – מס' 811, המעוצבת עם צד מעוקל לגימור חלק וקצה מחודד לדיוק. במידה ורוצים להשיג כיסוי גבוה יותר, ממליצים במותג להשתמש בספוגית ה-HD שלהם.




אגב, כמותג המחוייב לקיימות, ה- HD Skin Hydra Glow מגיע עם מכסה פלסטיק ממקור ביו ובאריזה חד-חומרית לשיפור יכולת המיחזור. כמו כן, בקבוק הזכוכית של המייקאפ עשוי מ-40% זכוכית ממוחזרת.



את Make Up For Ever HD Skin Hydra Glow ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי העולם, ברשת Sephora ואונליין (זמין בשני גדלים: 30 מ"ל וגודל נסיעות של 12 מ"ל).

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails