יום ראשון, 17 במרץ 2024

Clarins Cosmic Summer Collection Summer 2024

קלרינס שולחים לנו הזמנה ליצור סגנונות שטופי שמש עם Clarins Cosmic Summer Collection – קולקציית קיץ 2024 של המותג.


הקולקציה החדשה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת ברונזר חדש נחשק, פריימר וגוונים חדשים למוצרי השפתיים הפופולריים של המותג.



Clarins Bronzing Compact – ברונזר לחימום עור הפנים ולהענקת מראה זוהר בריא. הברונזר בעל מרקם עדין וקליל שמתמזג עם עור הפנים בצורה מושלמת. הפורמולה שלו מורכבת מ-96% מרכיבים ממקור טבעי, ביניהם שמן קוקוס אורגני ותמציות חריע, והיא כוללת קומפלקס מיוחד נגד זיהומים המסייע בהגנה על העור מפני השפעות הסביבתיות המזיקות. הברונזר משלב שלושה גוונים ויש עליו הטבעה בדוגמת כוכבים מוזהבים. אגב, יש לו בנוסף ניחוח קייצי מתקתק ושובה לב כמו אחרי שיזוף. מגיע באריזת קומפקט מעוצבת עם מראה מובנית גדולה, המאפשר לבצע טאצ'-אפ בכל מקום וזמן.

·         Sun Powder




Clarins SOS Primer – הפריימר המפורסם של המותג מוצע בקולקציה בגוון חדש, המעניק גימור זוהר לעור. הפריימר מתאים את עצמו לכל גוון עור והופך אותו ליפה יותר הודות למרכיבים הפעילים שהוא מכיל. הפורמולה שלו מועשרת ברכיבים צמחיים וקומפלקס מיקרוביוטי מיוחד של המותג, המקדם את האיזון של פלורת העור על בסיס יומי, בכל מריחה. קומפלקס High-Lumitech מתקן, מבהיר ומחיה את גוון העור באופן מיידי

·         Gold Glow – זהב ורדרד




Clarins Water Lip Stain – מכתים שפתיים על-בסיס מים, שעוטף את השפתיים בגוון בגימור מאט, הניתן לבניה מגוון שקוף עדין ועד לגוון רווי ועמוק. במותג מתחייבים שהוא עמיד בפני 300 נשיקות מבלי להשאיר עקבות על שפתי בן הזוג. הפורמולה שלו מורכבת מ-95% מרכיבים ממקור טבעי ו-99% רכיבי טיפוח, ביניהם תמצית אלוורה אורגנית ומי פטל אורגניים. הודות לאפליקטור האלסטי הרך והנוח הוא קל למריחה, תוך שהוא אוסף את הכמות הדרושה ליצירת האפקט הרצוי. בקולקציה ניתן למצוא שני גוונים חדשים:

·         11 – ורוד רך

·         12 – מוקה



Clarins Fix Make-Up – ספריי מרענן לקיבוע האיפור והארכת עמידותו. הפורמולה שלו מועשרת באלוורה ובאלנטואין להענקת לחות והרגעת העור באופן מיידי; תמצית אשכולית ומי-ורדים אורגניים מספקים לעור תחושה מתמשכת של רווחה ונוחות. כמו כן, מכיל קמפלקס אנטי-זיהומי יחודי של קלרינס המסייע בהגנה על העור מפני חשיפה לזיהומים סביבתיים.



הקולקציה תהיה זמינה בקרוב בנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails