יום רביעי, 20 במרץ 2024

Dior Summer 2024 Makeup Collection (הצצה ראשונה)

לקיץ 2024 קיבלו דיור השראה מהריברייה הצרפתית ומשיקים אוסף איפור בגווני קורל ולילך.


האוסף, שמושק במהדורה מוגבלת כולל פלטות צלליות בגוונים בהירים, שמושלמים לקיץ, שפתיים וציפורניים בגוונים בוהקים:

Dior 5 Couleurs Couture – פלטת הצלליות האייקונית של המותג, הכוללת חמישה גוונים בגימורים שונים, מציגה בקולקציה שני שילובי גוונים בהשראת אזור הנופש שטוף השמש של הריביירה הצרפתית. על הצלליות מופיעה הטבעה של לוגו המותג:

·         No.333 Coral Frame – שילוב של ברונזה חמה, נחושת בהירה, חום ענברי, צהוב בהיר וקורל;

·         No.933 Pastel – שילוב של לילך, ורוד, חום טאופ וכחול מנטה



Dior Forever Glow Maximizer – היילייטר נוזלי בגוון ניודי, המבהיר ומשפר את גוון העור עם זוהר מרהיב מיידי ועמיד לאורך זמן. הפורמולה שלו מועשרת בפיגמנטים פנינתיים זוהרים עדינים במיוחד והמרקם שלו עדין וקל למיזוג עם העור.



Dior Rosy Glow – הסומק האייקוני של המותג מגיע בפורמולה חדשה ונקיה, המתמזגת בצורה חלקה עם העור ומעניקה ללחיים אפקט זוהר בריא מיידי. הפורמולה שלו תוכננה להגיב לחומציות (pH) ורמת הלחות האישית של המשתמשת, כך שמתקבל גוון מותאם אישית ועמיד לאורך זמן עם תחושה קלילה לחלוטין. באוסף מוצע הסומק בשני גוונים שונים: קורל ורדרד בוהק ולבנדר עדין.



Dior Addict Lip Glow – שפתון לחותי זוהר עם גוון עדין, המעניק לשפתיים לחות למשך 24 שעות. הפורמולה שלו מועשרת בשמן דובדבנים ויש לו מרקם חושי על השפתיים. ניתן לשימוש בפני עצמו או כפריימר מתחת לשפתון אחר. באוסף הוא מוצע בשני גוונים שונים: ורוד קורלי ולבנדר.



Dior Addict Lip Tint – שפתון נוזלי בעל צבע עז ועמיד למשך 12 שעות, עם גימור חצי מאט ומרקם קליל המתמזג עם השפתיים ומעניק להן הרגשת נוחות. באוסף הוא מוצע בגוון אדום קורלי בוהק, שבולט על רקע שמי הקיץ הכחולים.



Dior Vernis – לקים. באוסף מוצעים שני גוונים פסטליים דמויי סורבה, המעניקים לקצות הציפורנים מראה קייצי: ירוק מנטה וצהוב מוזהב.



האוסף יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג החל מה-3 במאי 2024.

אגב, בתמונה הראשית של הפוסט מופיעה השחקנית והדוגמנית דווה קאסל (Deva Cassel), בתם של השחקנים מוניקה בלוצ'י ו-ונסן קאסל, שנבחרה ממש עכשיו להיות הפנים החדשות של בית דיור.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails