יום רביעי, 13 במרץ 2024

קבוצת לוריאל משיקה מרכיב חדש לטיפול בבעיות פיגמנטציה

ענקית הקוסמטיקה הצרפתית חשפה מולקה פורצת דרך, המכונה בשם Melasyl ("מלסיל"), המיועדת לטיפול בבעיות פיגמנטציה מקומיות בעור, המובילות לכתמי גיל וסימני פוסט אקנה. פורמולות עם Melasyl פועלות על כל גווני העור, כדי לשפר את המראה.


"כשמחצית מכלל האנשים מדווחים על בעיות פיגמנטציה של העור ושליש מאלה חווים איכות חיים נמוכה יותר כתוצאה מכך, ההשפעה של כתמים גלויים או סימני פוסט אקנה היא בבירור יותר עמוקה," אומרת אן קולונה (Anne Colonna), ראש תחום מחקר מתקדם בקבוצת לוריאל. "Melasyl הינו מרכיב ראשון מסוגו שעוזר לטפל בבעיות פיגמנטציה מקומיות של העור, עם יעילות מוכחת ונגישות רחבה שתאפשר ליותר אנשים להחזיר את הבטחון העצמי שלהם."

מולקולת ה- Melasyl נבדקה ב-121 מחקרים מדעיים שונים וכוללת 18 שנות מחקר. הוכח, כי היא מספקת גוון עור אחיד וטבעי יותר, כשהיא מצליחה להתקיל סימני פיגמנטציה עקשניים ביותר. הראשונה בקבוצת לוריאל ששילבה את המולקולה הזו בפורמולות שלה היא חברת La Roche Posay, בסרום ובמקדם ההגנה 30SPF מסדרת המוצרים Mela B שלה. על-פי קבוצת לוריאל, בעתיד גם המותגים "לוריאל פריז" ו- Vichy מתכננים לשלב את מולקולת Melasyl במוצריהם.

מוצרי לוריאל המועשרים ב- Melasylהוכחו קלינית כמשפרים את המראה של כתמים כהים ביעילות ובבטחה בכל גווני העור. Melasyl הוצגה לראשונה בקונגרס העולמי לדרמטולוגיה שהתקיים ב-2023 בסינגפור ולאחרונה הוצג במפגש השנתי של האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה שהתקיים במרץ 2024 בסן דייגו.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails