יום חמישי, 14 במרץ 2024

Maybelline Lash Sensational Firework Mascara

מייבלין משיקה את Maybelline Lash Sensational Firework Mascara – מסקרה חדשה, המבטיחה להעניק לריסים לא פחות מנפח ואורך סנסציוניים!


ריסים מרהיבים הם חובה לכל מי שרוצה להשאיר רושם בלתי נשכח. אחרי ההצלחה המדהימה של המסקרה Lash Sensational Sky High, מציגה מייבלין את יצירת המופת האחרונה שלה: Lash Sensational Firework Mascara – מסקרה חדשה, המבטיחה לחולל מהפכה בשגרת האיפור שלנו ומציעה מראה ריסים מלא עם 360 מעלות של השפעה.



מה שמייחד את המסקרה החדשה הן התכונות החדשניות שלה, שמבטיחות מראה סנסציוני במיוחד, עם הפרדה מושלמת ללא גושים למראה נקי ומוגדר ואפקט פנורמי מלא ועוצמתי מכל זווית.



פורמולת הג'ל המיוחדת של המסקרה עוטפת את הריסים מהשורש ועד לקצה ומבטיחה אורך ונפח חסרי תקדים עם עמידות של עד 24 שעות. היא עשירה ברכיבים פעילים שמטפחים את הריסים ושומרים עליהם, ביניהם: פרו ויטמין B5 שמותיר את הריסים רכים מאד לאורך כל משך הלבישה, ותערובת של שעוות דבורים ושעוות צמחיות שעוטפות את הריסים ומעניקות להם נפח מקסימלי. חשוב לציין, כי הפורמולה מתאימה גם לעיניים רגישות במיוחד ולמרכיבי עדשות מגע.



כמו כן, המסקרה מצויידת באפליקטור פטנט Superspark, בעל זיפים גמישים ובעלי אורכים שונים המסודרים בצורת ספירלה. האפליקטור המיוחד עוצב ללכוד כל ריס וריס, להרים ולעצב אותו באפקט מרהיב המדמה זיקוקי דינור.





המסקרה מגיעה באריזה בגוון ורוד פוקסיה לוהט והיא מוצעת בשלושה גוונים שחורים שונים:

·         Very Black (זמינה גם בגרסה עמידה במים)

·         Blackest Black

·         Brownish Black




המסקרה Lash Sensational Firework של מייבלין הושקה ממש בימים אלו ובקרוב היא תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails