יום שני, 4 במרץ 2024

Bobbi Brown Summer 2024

לקראת קיץ 2024 מתחדש המותג "בובי בראון" בכמה מוצרים חדשים:


אחד המוצרים החדשים שמשיק המותג הוא Bobbi Brown Skin Touch Up Palette – פלטת פנים, הכוללת 3 גוונים קרמיים המיועדים לטשטוש והסתרת פגמים בעור. שניים מהגוונים משמשים כקורקטורים להסוואת כהויות או פגמים בעור, בעוד שהגוון השלישי מתפקד כקונסילר להנחה מעל הקורטורים ולהענקת מראה עור אחיד ומואר. כמו כן, ניתן לערבב את שלושת הגוונים ביניהם להשגת גוון אחד חדש מותאם אישית.



כאמור, המרקם של הגוונים בפלטה הינו קרמי, אבל הוא מרגיש קליל על העור. הפורמולה מתמזגת בצורה מושלמת עם העור והיא אף עמידה במים, כך שהעור נראה אחיד ורענן למשך שעות ארוכות. אגב, הפלטה מצויידת במראה מובנית ואפליקטור בעל קצה ספוגי להנחה וטשטוש של החומר.

הפלטה מוצעת, לפי שעה, בשני שילובי גוונים:

Fair to Light 1:

·         Light Peach (קורקטור)

·         Bisque (קורקטור)

·         Warm Ivory (קונסילר)

Fair to Light 2:

·         Light (קורקטור)

·         Bisque (קורקטור)

·         Sand (קונסילר)



מוצר חדש נוסף שמשיק המותג הוא Bobbi Brown Longwear Cream Liner Stick – עפרונות עיניים, המבוססים על צלליות הסטיק הפופולריות של המותג.



העפרונות החדשים מאופיינים באותן תכונות נפלאות של צלליות הסטיק: הם אינם נמרחים או מתפוררים, יש להם מרקם חלק שמחליק בקלות על עור העפעף ומרגיש קליל ונוח. כמו כן, הם עמידים למים ושומרים על הגוון האמיתי שלהם לאורך שעות ארוכות, מבלי לדהות. ההבדל היחיד ביניהם, שהעפרונות מצויידים בקצה דק, שמאפשר שרטוט מדוייק יותר. אגב, בקצה השני של העפרון ניתן למצוא מחדד מובנה, כך שניתן בכל שלב להתאים את החוד לעובי הרצוי.




העפרון החדש יהיה זמין בחמישה גוונים, כאשר שניים מתוכם הם במהדורה מוגבלת:

·         01 Fog – חום אפרפר בינוני חם

·         02 Rich chocolate – חום נייטרלי

·         06 Panther – שחור עשיר

·         04 Aubergine – בורגונדי עשיר (מהדורה מוגבלת)

·         07 Jungle – ירוק בינוני חם (מהדורה מוגבלת)




Bobbi Brown Pretty Powerful Pot Rouge – המוצר הפופולרי של המותג, שנועד לשימוש על השפתיים והלחיים, מתהדר לכבוד הקיץ באריזה במהדורה מוגבלת, שעוצבה במיוחד על-ידי האמנית הניו-יורקית Reta. אריזת המוצר לבשה עיצוב שובב ותוסס בגוונים ורודים חיים מושכי-עין, כשעל האריזה מופיע גם הכיתוב Pretty Powerful – מסר חיובי, אשר מרים את מצב הרוח בכל פעם שמשתמשים במוצר.



כאמור, מדובר במוצר רב-תכליתי לשימוש על השפתיים והלחיים: על השפתיים מרקם הג'ל של המוצר מעניק מראה מבריק וחלק עם גוון עדין, בעוד שעל הלחיים הוא מחליק בקלות, מתמזג בצורה מושלמת עם העור ומעניק גוון חי ובריא ללחיים.

המוצרים החדשים לקיץ של "בובי בראון" יהיו זמינים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מאפריל 2024.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails