יום רביעי, 13 במרץ 2024

Catrice Seeking Flowers Spring 2024 Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני "קטריס" מציג את Catrice Seeking Flowers Collection – קולקציית איפור מקסימה, בהשראת זר של צבעים חמים וחסרי דאגות, כולל Peach Fuzz – צבע השנה של פנטון ל-2024.


הקולקציה הקטנה, שמושקת במהדורה מוגבלת, מושלמת לעונת האביב והיא כוללת את הפריטים הבאים שמיועדים להעניק מראה רענן וטבעי בצבעים רכים ורומנטיים וגימורים שברובם מטאליים או זוהרים:

Seeking Flowers Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 5 גוונים אולטרה פיגמנטיים בגימורים שונים. הצלליות בעלות מרקם נוח לטשטוש ומיזוג, מבלי להכתים, ואף ניתן להשתמש בחלק מהן על הפנים כסומק או היילייטר. אחד מהגוונים, שנמצא במרכז הפלטה, מעוצב בצורת פרח מקסים. הפלטה מגיעה באריזה עגולה בגוון כתום עם איור פרחוני על המכסה והיא גם מצויידת במראה מובנית.

·         C01 Buy Myself Flowers



Seeking Flowers Cream-To-Powder Highlighter היילייטר במרקם קרם-פודרה, שנוח לטשטוש ומיזוג על העור וכיסוי שניתן לבניה. באוסף ניתן למצוא שני גוונים שונים:

·         C01 Watch Me Bloom – אפרסק ורדרד

·         C02 Apriliglow – צהוב מוזהב





Seeking Flowers Blush & Brush Stick – סומק בסטיק בדוגמת שיש בעל מרקם קרמי עם חלקיקי שימר, שנועד להעניק ללחיים גימור רענן וזוהר. בקצהו השני של הסטיק ישנה מברשת מובנית, שמסייעת לפזר את הצבע על העור ולטשטש אותו. הסומק מוצע בשני גוונים שונים:

·         C01 Berrylicious - ורוד

·         C02 S-peachless - אפרסק




Seeking Flowers Hydrating Lip Stain – שפתון נוזלי בעל אפקט הכתמה (ליפ סטיין) ומרקם ג'ל המזכיר שמן שפתיים במגע עם העור. הפורמולה שלו כוללת רכיבי לחות והזנה, שמעניקים תחושת נוחות לשפתיים ומותירים אותן רכות וחלקות. השפתון מצפה את השפתיים בגוון עדין כבר מהשכבה הראשונה. לקבלת צבע אינטנסיבי יותר, יש להוסיף שכבות חומר ממנו. העמידות שלו מובטחת למשך שעות ארוכות, ללא תחושת דביקות. באוסף ניתן למצוא שלושה גוונים שונים:

·         C01 So Apricot! – כתום

·         C02 Fuchsia Fling – ורוד פוקסיה

·         C03 Bloomtastic – סגול





Seeking Flowers Hydrating Lip Mask – מסכה לשפתיים במרקם באלם, המעניקה לחות עשירה ומרככת את השפתיים. המסכה מגיעה בגוון כתום-ורוד מדורג בהתאמה לגווני הקולקציה.





הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מ-25 במרץ 2024. מקווה שגם אלינו היא תגיע מתי שהוא...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails